:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Absolwenci i rodzice solidarni ze strajkującymi nauczycielami

Edukacja, Absolwenci rodzice solidarni strajkującymi nauczycielami - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 3
  • Fotka nr 1 z 3
  • Fotka nr 2 z 3
Portal zlotowskie.pl 11/04/2019 17:11

Absolwenci wraz z rodzicami uczniów złotowskich placówek oświatowych solidaryzują się ze strajkującymi pedagogami

Dzisiaj w Złotowie na płotach przed placówkami oświatowymi pojawiły się transparenty, na których wyrażono solidarność ze strajkującymi nauczycielami. Pojawiły się one między innymi na płocie przy I LO, Szkole Podstawowej nr 1 i Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy ul. Norwida w Złotowie. 

Reklama

Absolwenci i rodzice solidarni ze strajkującymi nauczycielami komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:26:20

    To bardzo budujące i ważne w obliczu tej fali (sterowanego) hejtu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:41:33

    Zachowanie baaardzo nie fair. Jestem absolwentem LO, jestem rodzicem. Strajku nie wspieram

  • Absolwent - niezalogowany 2019-04-11 17:44:09

    Jakoś nikt z LO mnie nie pytał czy wspieram czy nie. Może nie wieszajcie takich bzdur???

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:45:37

    Pielęgniarki strajkowały ale od łóżek chorych nie odeszły. Uczcie się nauczyciele. Wstyd tak zostawić uczniów. Wam wiecznie mało.

  • gość 2019-04-11 17:51:56

    Jestem absolwentem LO i jakoś strajku nie popieram Może zostanie przeprowadzone referendum odnośnie tego czy absolwenci popierają strajk czy nie?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:52:33

    ... o właśnie, to ten hejt. Wsparcie jest bardzo ważne. Trzymajcie się!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:56:24

    Może przez to, że hejt zaciągnięto z angielskiego, to nie za bardzo rozumiesz znaczenie tego słowa? Tak jak nauczyciele mają prawo strajkować, tak ja mam prawo tego nie popierać i nie ma to dużo wolnego z "hejtem". Nie życzę sobie by mnie jako absolwenta wrzucano do tego samego worka z tymi, którzy strajk wspierają

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:57:15

    *. Wspólnego

  • GośćABC - niezalogowany 2019-04-11 18:00:49

    A ja zdecydowanie nie popieram... Widzę to oburzenie, że jak można było ich zastąpić na egzaminach, że to niezgodne z prawem.. Chyba bardzo im zależało na tym, żeby egzaminy się nie odbyły.. Brak słów, jakie to egoistyczne... Idealnie pasuje to powiedzenie "po trupach do celu" i to są ludzie, którzy mają dawać przykład naszym dzieciom? Większość z nich klepie puste regułki i nie potrafi zainteresować dzieci i młodzieży danym przedmiotem.

  • gość 2019-04-11 18:02:32

    Jak nie przestaną strajkować pójdę do urzędu skarbowego i wyrażę tzw "czynny żal" i wydam wszystkie nauczycielki, którym płacę za korepetycje moich dzieci i nie dostałem paragonu .

  • Kaja - niezalogowany 2019-04-11 18:08:17

    Najlepsze były dzisiaj dwie baby o 7 rano pod lidlem prawie się pobiły, bo każda miała swoje zdanie na temat strajku

  • gość 2019-04-11 18:22:56

    nie popierajcie kodu , ciekawe kto popierał by pracowników którzy pracują w firmach prywatnych za najniższą krajowa ?

  • gość 2019-04-11 18:27:49

    Mądrzy rodzice popierają strajk nauczycieli,bo wiedzą, że nauczyciele nie mogą pracować tylko dla idei, jak to ogłosił marszałek senatu (on zapewne też nie odbiera pensji, tylko karmi się ideami), a głupole będą wylewać pomyje, bo tylko na to ich stać.

  • gość 2019-04-11 18:40:14

    Czytając ten komentarz,że niby absolwenci i rodzice są solidarni z postkomunistycznymi nauczycielami.To jest FAŁSZ wykreowane przez antypolskie gadzinówki TVN czy POLSAT,powiązane z byłą agenturą komunistyczną z SB,WSI i KGB.Teraz dopiero mieszkańcy Złotowa poznali,że hołota komunistycznych nauczycieli w powiecie,którzy zostali z namaszczenia bolszewickich bojówek antypolskich samorządowych PO-PSL-SLD-KOD czy Nowoczesna.Nie ma żadnego państwa na świecie,że nauczyciel pracuje tylko 18 godzin tygodniowo i dostaje na rękę powyżej średniej krajowe od 3 do 5 tysięcy złotych.Tych komunistycznych darmozjadów nauczyciel,którzy okradają wszystkich Polaków,powinni dostać porządnego kopa w tyłek.A Urząd Kontroli Skarbowej,powinien skontrolować ich oświadczenia majątkowe,które nie pokrywają się z ich dochodem a majątkiem którzy posiadają luksusowe wille.To jest mafia komunistycznych nauczycieli ,najmniej wykształcona,po kursach wieczorowych i jest nietykalna jak komunistyczna kasta sędziów.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 18:43:49

    Propaganda Kodu zrobiła wodę z mózgu nauczycielom. Uwierzyli że mogą grać uczniami. Jeszcze kilka dni i ludzie będą ich tylko nienawidzić bo problem że są i przedszkolem rozjuszy ludzi.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 18:49:11

    JAKO RODZIC NIE POPIERAM STRAJKU.BĘDĘ ZYCZLIWY DO US PRZY NASYEPNYCH KORKACH

  • gość 2019-04-11 18:54:22

    "Karma wraca" Poniższy tekst dedykuję wszystkim darmowym niańkom(nauczycielom) i rodzicom dla których najważniejsze jest tu i teraz a nie myślenie perspektywiczne. Melodia "Czerwone słoneczko" 2+1 Gaśnie kaganek Oświaty Biada dzieciom biada Gdyż nadchodzi szybkimi krokami Głupoty biesiada..(bis) ref: Chociaż kiedyś nauczyciel to był ktoś był gość oj gość tak gość Teraz tłumi w sobie tylko wielką złość Ma dość - budzić w ludziach złość Belfer ciągle się przykłada Do swej mrówczej pracy Często za nią nawet nie dostając Średniej w kraju płacy..(bis) ref:... Belfer to zawód niełatwy To jest wielka sztuka Gdy się tego w końcu nie doceni Pójdzie w las nauka(bis) ref:.... Puentę wesołej piosenki Niech każdy zaśpiewa Jeśli belfer przestanie nas uczyć Wrócimy na drzewa(bis,bis,bis..)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 18:57:42

    Ludzie pracujący na panstwówkach myślą że kosztem reszty społeczeństwa będą dalej udawać elitę która zarabia najwięcej a pracuje najlżej i najmniej.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:00:52

    A ja popieram! Walczcie!

  • gość 2019-04-11 19:08:53

    Również nie popieram tych postkomunistycznych nauczycieli,którzy należą do komunistycznego związku ZNP.Czytałem w internecie historię komunistycznego ZNP,który powstał w sowieckiej Rosji,jeszcze przed II wojną światową,przez bolszewików i zdrajców Polski.Kilka lat przed II wojną światową,tych zagorzałych komunistycznych nauczycieli,którzy byli przeciwko Polsce Niepodległej,zostali jako wrogowie Polski a komunistyczny ZNP został zlikwidowany.Ale po 1945 roku bandyta Stalin i bandycka PPR,przywróciła komunistyczny ZNP,aby Polskie dzieci wychowywać w ideologii marksizmu i leninizmu.Można dziś wyciągnąć wniosek,zlikwidować tą komunistyczną Kartę Nauczyciela jak i komunistyczny związek ZNP,powołany przez bandytę Stalina a tego wojujące ateisty,bolszewika,POLONOFOBA,członka PZPR BRONIARZA,który podpala Polskę Niepodległą,wsadzić za kraty .

  • gość 2019-04-11 19:13:01

    Jako rodzic i absolwent stanowczo nie popieram tego strajku . Ciekawe kto to powiesił na ogólniaku ? Kto tu walczy o dobro ucznia ? Z postulatów wybija się tylko kasa.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:20:47

    Sa dyzuzni "popieracze" i mozna z gory przewixziec ich "poparcie"czy to dla kornika drukarza czy obojetnie yo byle tylko uderzyc w rzad.Jestem ciewak czy Pani blondynka z Bojowki KOD nie zawieszala tego baneru.Pewnie tak

  • gość 2019-04-11 19:24:14

    Zgadzam się z poprzednikiem w 100%.Ten komunistyczny związek ZNP jak i Karta Nauczyciela powinna być zlikwidowana.Oni żadnego żadnej złotówki dochodu,nie dają do budżetu państwa a okradają wszystkich podatników,przedsiębiorców,rencistów czy emerytów.Prawda jest taka,ten komunistyczny nauczyciel z ramienia komunistycznego ZNP,zawsze głosuje na bolszewickie bojówki antypolskie,PO,PSL,SLD,KOD,Nowoczesna.Oni są wrogowie Polski Niepodległej.Jak ta hołota komunistyczna ma wychowywać na Polskie dzieci.

  • gość 2019-04-11 19:28:19

    Za kilka lat wasze dzieci(moje już odchowałem przy wspaniałej współpracy z nauczycielami) będą się uczyć od bezrobotnych po kursach "pedagogicznych", ciekawe jak wam się dzieci odwdzięczą za wasze olewatorstwo - Oko za oko? Za kilkadziesiąt lat rodzice zbiorą owoce kształtowania światopoglądu swoich pociech. Wtedy będzie za późno na wyznanie win, na wasze - "mea culpa", dzieci odpowiedzą - "Pij piwo, które naważyłeś" - żyj za swoje i wara od moich pieniędzy. Patrzcie perspektywicznie - to nie boli, waszą lokatą są dzieci i to kim dzięki waszej pomocy będą w przyszłości.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:29:40

    Zrobić prywatne szkoły i będzie spokój

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:32:25

    Nie popieram!!! Nie macie źle!

  • Ania D. - niezalogowany 2019-04-11 19:33:15

    Proponuję, abyście pozabierali swoje dzieci ze szkół i sami zaczęli je nauczać w domu. Popieram, wspieram. Sama jestem nauczycielką! Wiem ile serca wkładam w swoją pracę i ile jest ona warta. Walczymy bo to walka o godność! Rząd urządza sobie kpiny z edukacji, praca dla idei? Oczywiście tylko dlaczego pan marszałek senatu dla tej idei pobiera miesięcznie prawie 20 tyś złotych? Tak, kocham swoją pracę i dlatego strajkuję!!

  • gość 2019-04-11 19:38:23

    Do "gościa" od - członka PZPR BRONIARZA. Nie zapominaj, że nie jesteś anonimowy(jak ci się pewnie wydaje) a to może w przyszłości zaboleć. Oszczerstwa są karalne a zaatakowałeś go personalnie... Taka mała dyscyplinująca uwaga:)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:39:58

    Nie popieram strajku tylko dlatego ze po 27 latach zarabiam 1775 zł. Jako szary pracownik nie mam prawa do strajku. Kiedyś próbowałem strajkowac. Pracodawca powiedział mi wtedy. JAK CI SIĘ COŚ NIE PODOBA TO IDŹ DO DOMU.

  • gość 2019-04-11 19:46:51

    Pensum jak w Niemczech , to i płace wzrosną i tysiace nauczycieli zasili rynek pracy!

  • gość 2019-04-11 19:51:32

    Jak w lusterku ,widać o co chodzi, na pewno nie o dobro dzieci. To POLITYKA. KASA.i PRZYWILEJE. Strajku NIE POPIERAM.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:57:35

    Oj Ogólniak podpada absolwentom zgadzając się na taki baner. Kończyłem LO I NIE POPIERAM strajku! Jeszcze taka mała dygresja: skoro mówicie, że więcej pieniędzy pozwoli Wam lepiej pracować, to ile musi dostawać te 460 osób przy Wiejskiej, żeby swoją pracę wykonywać dobrze? Jak narazie, to że zarabiają dużo nie wpływa na jakość pracy i uważam, że bez większych zmian z nauczycielem będzie tak samo

  • gość 2019-04-11 20:21:13

    Na społeczeństwo padł blady strach, bo skoro PIS(prezes) przyznał, że nie ma kasy w budżecie na podwyżki dla nauczycieli, to pewnie zabiorą nam z 500+, by spełnić żądania belfrów. Jest coś takiego jak lokata kapitału i gdybym miał dziś dzieci w wieku szkolnym, to bez wahania oddałbym z tych 500+ stówę dla nauczycieli. Strata niewielka a zysk perspektywicznie ogromny. W tej chwili zbliżamy się niebezpiecznie do momentu gdy rząd udaje, że docenia pracę nauczycieli a nauczyciele udają, że kształcą przyszłe pokolenia. Wszędzie słyszę głosy, że nauczyciele są bezproduktywni... To może zacznijmy ich wynagradzać inaczej? Np. jak w piłce nożnej - jeżeli dawny wychowanek "Sparty Złotów" gra dziś w "Barcelonie", to "Sparta" spija z tego finansową śmietankę. Na gruncie oświaty - jeżeli absolwent LO Złotów zostaje np. członkiem zarządu NBP, to szkoła która miała wpływ na jego ścieżkę kariery, dostaje z tego tytułu profity. Uczciwe?

  • gość 2019-04-11 20:34:17

    Marszałek Senatu Stanisław Karczewski (komuch, mający opinie o Łukaszence że to ,,miły i ciepły człowiek'') zwrócił się do strajkujących nauczycieli, by pracowali dla idei. Z oświadczenia majątkowego za 2017 r. wynika, że roczna pensja Karczewskiego to ponad 201 tys. zł. Do tego należy doliczyć dietę wyjazdową w wysokości 5 tys. zł i dietę parlamentarną (30 tys. zł). Miesięcznie daje to ok. 19,7 tys. zł. Marszałek ma m.in. dom o powierzchni 160 mkw. i wartości 800 tys. zł, mieszkanie o pow. 120 mkw. warte 300 tys. zł, działkę (1 ha) wartą 150 tys. zł.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:35:15

    Poprzewracało im się w głowach w dzisiejszych czasach nikt nikomu zawodu nie wybiera,taka profesję wybrali,malo im! Przyjdą za nich chętnie nauczyciele z Ukrainy którzy wciągna was nosem!

  • gość 2019-04-11 20:39:20

    Nauczyciele z Ukrainy nauczający ... po ukraińsku o Banderze?

  • gość 2019-04-11 20:39:31

    Ja odpowiadam,temu komuniście z godziny 19-38-23,właśnie tobą bydlaku komunistyczny się zainteresuję.Jesteś bydlakiem i obrońcą komunisty bandytą BRONIARZA,który już powinien siedzieć za kratami.To jest wróg POLSKI NIEPODLEGŁEJ,który jest finansowany przez bolszewicką UE,antypolską,przez zdrajcy Polski Herr Tuska w celu obalenia legalnego rządu Polskiego.Gdyby cię spotkał szmalcowniku komunistyczny,to był tobie dał prawym sierpowym w tą komunistą mordę.

  • gość 2019-04-11 20:39:38

    Oj andrzej, andrzej WSTYD!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:49:14

    Zobaczymy czy Ukraińcy będą dobrze Twoje dzieci nauczac i wychowywać. Przyjdź zobacz jak się cwaniaku

  • gość 2019-04-11 20:50:45

    Do - "Ja odpowiadam,temu komuniście z godziny 19-38-23" Karma wraca - do zobaczenia - jesteś mądry w gębie jak Gołota i....

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:53:54

    A ja popieram! Walczcie o swoje, jak nie teraz to kiedy? A tym wszystkim komentującym jak coś się nie podoba to proponuję popracować miesiąc w szkole i zobaczyć jak jest kolorowo.

  • gość 2019-04-11 20:55:24

    Drodzy rodzice! Proszę przyznajcie się ilu z was ma problemy wychowawcze z własnymi dziećmi? Twoje dziecko z problemami wychowawczymi, a być może nawet i edulkacyjnymi chodzi do grupy klasowej, gdzie podejrzewam 1/4 klasy jest o podobnych problemach. Wyobraź sobie, że taki nauczyciel ma nie lada wyzwanie. Najpierw ogarnąć całą grupę klasową niesfornych/problemowych dzieci to jeszcze musi nauczyć. A Ty rodzicu nawet nie ogarniasz swojego dziecka sam w domu. Nasze dzieci to Nasza przyszłość, dzięki nam rodzicom i nauczycielom. Popieram strajk. NAUCZYCIELU NIE PODDAWAJ SIĘ.NIE REZYGNUJ ZE STRAJKU!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:08:03

    Najwyższy czas dobrać się do tego od "komunistów, bolszewików" itd. Wszyscy odetchna z ulgą kiedy on się zamknie. Znieważył już bardzo wielu.

  • gość 2019-04-11 21:11:31

    Nie rozumiem czego ten ciemny Lud chce. Jednego dnia krzyczy że chce mieć wyłączność na sposób wychowywania swych dzieci, drugiego dnia mają pretensje że nauczyciele nie zajmują się ich dzieciakami jednocześnie traktując szkoły jako przechowalnie swych pociech gdy w tym czasie zajmują się sprawami zawodowymi. Gdy nauczyciel skarci ich dzieciaka za chamskie zachowanie wręcz mają ochotę go (nauczyciela) zlinczować jednocześnie za wszelkie niegodziwe czyny swej pociechy obwiniając pedagoga zamiast publicznie przełożyć swego synalka czy córunię przez krzesło i dać kilka pasów na gołą doopę.

  • gość 2019-04-11 21:19:25

    Senator PiS Grzegorz Bierecki (ten złodziej od SKOK) ostatnio nawoływał ,,do oczyszczania Polski z ludzi, którzy nie są godni należeć do naszej wspólnoty narodowej", jak niejaki Adolf w czasach III Rzeszy. Niektórych świerzbi do Holokaustu czy rozpalenia pieców w Oświęcimiu.

  • gość 2019-04-11 21:23:24

    Rodzice nie poddawajcie się tej hołocie komunistycznych nauczycieli.Która jest propagowana przez komunistyczny związek ZNP,PO,UE,PSL,SLD,KOD.Polacy domagamy się obniżenia ich pensji,którzy tylko pracują 18 godzin tygodniowo,a dostają złodzieje z komunistyczne ZNP, od 3 do 5 tysięcy złotych miesięcznie.

  • gość 2019-04-11 21:40:34

    Przeczytałem wiele wpisów na tej stronie internetowej.Jestem rozczarowany ile kłamstw i manipulacji,rzekomo absolwenci i rodzice popierają solidarnie strajk komunistycznych nauczycieli.Jak można 0kłamywać byłych absolwentów i rodziców,to jest Gebbelsowska propaganda rodem z PRL.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:44:32

    Drodzy nauczyciele!!! Piszę, bo siedząc w Waszych „bazach” bezustannie czytacie owe komentarze. Mam pytanie - do czego doprowadził ów strajk? A no do tego, że z godziny na godzinę maleje poparcie dla „kasty” uczących. Ludzie zwykli, rodzice, uczniowie zaczynają mieć Was dość!!! W pierwszych dniach popierałem ten strajk, ale teraz w sercu wzrasta nienawiść. Boję się, że kiedy spotkam któregoś z Was na zakupach, to wygarnę wszystko co mi na wątrobie i sercu leży. Możecie strajkować, macie do tego prawo. Tylko dlaczego kosztem uczniów? Wielu młodych ma plany, chcą się z Wami czem prędzej pożegnać. Dajcie tym ludziom napisać matury, egzaminy - weźcie przykład ze Służby Zdrowia, oni nie pozwolili ludziom umierać, gdy strajkowali. Smutne jest to, że nauczyciele zamiast pomagać „przeszkadzają” uczniom, w momencie kiedy waży się ich przyszłość. Dzisiaj wielu młodych w związku z egzaminami przeżywa traumę. Nie wiem czy tej podwyżki wystarczyło by na pokrycie uszczerbku jakiego na zdrowiu doznały te biedne dzieci. Jest takie mądre przysłowie „słowa uczą, ale przykłady pociągają” - jaki więc przykład dajecie? Zaraz po tym wpisie pojawi się fala „hejtu”, w wielu przypadkach sami Go piszecie i napędzacie - wiem o tym. Ale pytam Was pedagogów z powołania - co chcecie tym osiągnąć? Dajmy na to, że Rząd się zgodzi i da Wam podwyżki - jak spojrzycie w oczy dzieciom, młodzieży? Co im powiecie? Że nie chcieliście, ale nie było wyjścia? Domagacie się zapłaty za strajk, ale znacie prawo i doskonale wiecie, że prawo nie przewiduje pensji dla strajkujących. Robią dla Was tam w Warszawce zbiórkę -szlachetne, może uczniowie powinni zbierać dla Was w sklepach na święta? To by dopiero było. Patrząc na sytuację w kraju nie wiem już - czy śmiać się z tego, czy płakać. Choć do śmiechu mało komu dziś prędzej do łez. Szkoda, że szkoły świecą pustkami - to już nie są szkoły, bo te mają sens, gdy są w nich uczniowie. Teraz to budynki bez ducha. Pojęcie autorytetu nauczyciela - przeszło dziś do historii - tego nie da się odbudować ot tak, z dnia na dzień. I jeszcze jedno pytanie. O co ten strajk? Mówicie, ze o podstawę programową, ale przecież media nic o tym nie mówią - tam ciągle spór o pensje i tylko kasa i kasa - ale pieniądze to nie wszystko, bo ponad to są jeszcze inne wartości o których tu się zapomina. Nie zapalę dziś światła, ale za jakiś czas zapalę znicz i postawię go przed szkołą - pustym sarkofagiem umierającej edukacji. Pomimo wszystko, że mam do Was ogromny żal, za to, że podzieliliście społeczeństwo. Życzę wszystkim pedagogom spokojnych i radosnych świąt. Podpisano RODO - tak będzie poprawnie, anonimowo lecz ze smakiem.

  • gość 2019-04-11 21:51:11

    Piszący powyżej DUREŃ (gość z 21.23.24) jest anonimowy, ale w mediach społecznościowych wypowiedziała się niedawno pani nie kryjąc swego imienia i nazwiska, która popiera ideę, aby nauczyciele poszli pracować do szklarni, a zastąpią ich inni. Tak się składa, że tę panią znam. Nie ma żadnego wykształcenia i często zmienia pracę, a właściwie należałoby powiedzieć, że praca zmienia ją. Pewnie teraz tej pani zamarzyło się żeby zostać nauczycielem i wychowywać cudze dzieci. Aż się boję jak je by wychowała, skoro z jej własnej trójki dzieci jedno popełniło samobójstwo, drugie jest narkomanem, a trzecie ma dziecko nie bardzo wie z kim.

  • gość 2019-04-11 21:51:48

    Strajkujący nauczyciele są jednocześnie rodzicami i sami sobie wypisują tego rodzaju poparcia. Pozostali rodzice, nie mający z belframi nic wspólnego, strajku NIE POPIERAJĄ

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:59:02

    Ilu masz tych komunistycznych nauczycieli jak komuna skończyła się 30 lat temu a nauczyciel po 30 latach pracy idzie na emeryturę

  • gość 2019-04-11 22:02:52

    Masz rację pisząc, że najstarsi nawet stażem nauczyciele nie pamiętają komuny, ale co to przeszkadza PiSać hejterom. Dla nich kasa się znajdzie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:04:33

    Halo?Do kolegi powyzej!!!Przeciez jest podwyzka 15% to i tak sporo (ptocentowo)

  • gość 2019-04-11 22:12:01

    Jako absolwentka I LO w Złotowie i matka 2 synów absolwentów I LO w Złotowie jestem całym sercem za nauczycielami. Popieram WAS, nie dajcie się Trzymam kciuki, żeby Wam się udało.

  • gość 2019-04-11 22:18:28

    Jestem nauczycielem z wieloletnim stażem i pamiętam komunę. Do PZPR nigdy nie należałem. Biorę udział w strajku i będę brał w nim udział, aż do skutku. W mojej szkole jest też nauczyciel z podobnym stażem do mojego. Jest przeciwny strajkowi i go bojkotuje. Należał do PZPR, a teraz afiszuje się z sympatiami do PiS. Widocznie ta partia przypomina mu "stare, dobre czasy".

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:19:33

    Ja strajku OCZYWIŚCIE nie popieram. Jak mogą być nauczyciele tak bezduszni. Myślą tylko o sobie. Czy ktoś myśli o uczniach? Mam córkę w klasie maturalnej. Systematycznie korzysta z korepetycji. Pani Profesor ma grafik według, którego zapisuje młodzież na korepetycje. Naprawdę nauczyciele nie mają źle. Ja pomimo wyższego wykształcenia pracuję za ok. 2000 zł. Nie pracuję mało, bo niejednokrotnie miesięcznie po 230godzin. Nie w głowie mi strajk. Nauczyciele trochę ogłady. Mniej egoizmu. Jaki przykład dajecie dzieciom.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:21:53

    Ktoś tu napisał, że KOD zrobił nauczycielom wodę z mózgu..Otóż nie..To Wam ciemny narodzie Pis wodę z mózgu zrobił..

  • gość 2019-04-11 22:30:38

    Ja chciałem się dowiedzieć od nauczycieli ZNP,czy to jest prawda,że Broniarz chciał się targnąć na swoje życie w ubikacji,który jego kolega uratował po godzinie 21.00.Wyczytałem na jednej stronie internetowej,że on przechodzi frustrację i jest załamany psychicznie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:43:10

    Nauczyciele nadchodzi wiosna ale jak tak dalej pójdzie to nawet w słoneczne dni wychodźcie z parasolem bo możecie być opluwani przez zawistnych

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:44:58

    Dlaczego nie protestowali kilka lat temu? Przecież za PO była wolność;)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:48:03

    To teraz czas na.... panie z sanepidu , z zusu, UP i US

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:56:43

    I co my teraz tutaj widzimy po tej informacji z której wynikać ma że wszyscy uczniowie i rodzice popierają strajk nauczycieli. Jak widzimy każdy ma bo i może mieć inne zdanie które wyraża w komentarzach. Ale to co robi ten jeden to już w głowie się nie mieści, teraz od bolszewików, szmalcowników itd. wyzywa tych co korzystają z prawa do strajku czyli nauczycieli. Przecież połowa tych oszczerczych komentarzy to sprawa jednej i tej samej osoby. Tak można mieć różne zdania, ja też nie popieram sposobu w jaki prowadzony jest strajk ale nigdy nie przyszło by mi do głowy aby okazywać to tylmoma inwektywami w stronę tych którzy uczą nasze dzieci. Zastanawiam się skąd ten człowiek się zerwał i czy wie co robi.

  • Zlotowianin - niezalogowany 2019-04-11 23:00:26

    Do roboty nie roby jedne a nie strajkować wam sie chce za te pare godzin w tyg jeszcze podwyżkę żadacie darmo zjady jedne !!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:09:22

    Nie dość tego to ten typ nauczycieli wyzywa od hołoty, zdrajców i złodziei. W tym przypadku jak nie policja to napewno powinien interweniować administrator portalu lub autor felietonu. Tak nie można to nie jest normalne aby pod wszystkimi informacjami wypisywać tak haniebne komentarze.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:15:15

    Nie popieram strajku. Nauczyciele chcą godnie zarabiać, a ja chcę abyście tak uczyli moje dzieci abym nie musiala po szkole z nimi przerabiać materiału i odrabiać lekcje przez kolejne 2-3 godziny. Ja tygodniowo pracuję 40 godzin wy 18 godzin. A i tak zarabiacie wiecej niż przecietni ludzie. Zawsze można zmienić zawód, jeśli się stwierdza, że nie pasuje, że jednak to nie to.

  • Gość1 - niezalogowany 2019-04-11 23:32:35

    Ciekaw jestem jaki jest procent poparcia dla nauczycieli strajkujących przez uczni i rodziców? Bo z kim nie gadam to każdy ma dosyc i powiem wręcz że już większość osób wypowiada się z pogardą o nauczycielach. Egzaminy, matury- zamiast wspierac i pomagac uczniom nauczyciele dokładają im dodatkowy stres i to sie nazywa nauczyciel z powołania? I to sie nazywa dobro ucznia? Teraz jeszcze bedziemy zbierac pieniadze dla nauczycieli zeby mieli za co świeta wyprawic bo dosyc ze sa juz biedni to przez strajk beda jeszcze biedniejsi

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:37:22

    Jak chodzilas kiedyś do szkoły to co rodzice z tobą nie siedzieli przy lekcjach

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 00:21:02

    A czemu winisz nauczycieli a nie rząd oni tak samo powinni dbać o dzieci

  • gość 2019-04-12 06:03:21

    Ciekawe ile dostaje za każdy wPiS ten gość, który PiSze komentarze obrażające nauczycieli?

  • gość 2019-04-12 06:37:28

    Złotów to specyficzne miasto ,właściwie to mieszkańcy .Z mojej obserwacji wynika ,że uwielbiają metody obecnego rządu. Jestem przeciwnikiem metod obecnego rządu.Popieram protestujących! Proponuję dołączenie kolejnych grup społecznych! Miłośnik wolności...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 06:44:48

    Śmieszna logika dbałość Rządu o dzieci ma być powodem podwyżek. Co to da dzieciom, że nauczyciel będzie miał więcej kasy? A no tak będzie mógł uczeń zobaczyć jak się przykładnie spędza wakacje w XXI wieku. Najlepiej zagraniczne wypady na „ciężkie” szkolenia lub indywidualne wyjazdy. Jedna nauczycielka ZSE tłumaczyła rodzicom, że ona ma źle bo w letnie wakacje są drogie wyjazdy i ze inni mają lepiej bo mogą urlop wziąć kiedy chcą - nie dramatyzujmy nauczyciele nie mają źle, a strajk winą rządu jest tak w 30% większa jednak nauczycieli bo strajkują zapominając o własnym powołaniu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 06:46:43

    Rządzący zarabiają duuuże pieniądze, więc zgodnie z Waszym tokiem myślenia pracują perfekcyjnie :/ przynajmniej tak można wnioskować po tekstach typu podwyżka wpłynie na jakość pracy. Jeśli nie pójdą za tym zmiany systemowe to nic z tego nie będzie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 07:02:48

    A ja popieram - absolwentka LO.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 07:03:17

    A ja popieram - absolwentka LO.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 07:15:46

    A ja nie popieram - absolwent LO. Pani Dyrektor nie powinna pozwolić, by "baner" na murach naszej szkoły sugerował, że wszyscy jej absolwenci są za. To nie prawda. Szanuję prawo nauczycieli do strajku, mimo że się z nim nie zgadzam (przynajmniej w takiej formie). Szkoda, że na każdym kroku media i nauczyciele starają się mi pokazać, że nie mam racji - mam swoje zdanie. Tak jak Wy.

  • gość 2019-04-12 07:51:01

    Również nie popieram starjku, a ciekawy jestem kto zawiesił te transparenty? Uczniowe - bo cieszą się ze mają wole? Niech mi ktoś powie, że nauczyciel ma żle - to niech pracuje 40 godzin tygodniowo i to w szkole a nie mówi że w domu też pracuje.

  • gość 2019-04-12 08:22:41

    https://demotywatory.pl/4920764/Konstytucja-RP-Kazdemu-zapewnia-wolnosc-wyrazania-swoich napotkane w internetach. to są wartości, których nauczyciele uczą nasze dzieci? jak to jest? Wy macie prawo do strajku a ja nie mam prawa do własnego zdania? albo jestem z Wami albo jestem "hejterem"? o krytykowaniu "łamistrajków" słyszę również w Złotowie. Nie jestem ani za (w takiej formie), ale również nie jestem całkowicie przeciw, jednak takim zachowaniem nauczyciele spychają mnie w kierunku tych niestrajkujących.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 08:51:05

    Ja również uważam ze szkoły ponadpodstawowe lub ponadgimnazjalne powinny być prywatne. Uczniowie z pewnością mieliby lepsze wyniki i jakość nauczania byłaby lepsza a nie to co dziś ze cześć klasy nie rozumie ale mimo to nauczyciele lecą dalej z następnymi tematami. Śmieszny jest także tekst : ,,kto będzie uczył twoje dzieci" bo jak na razie to za dużo nie nauczyli patrząc na oceny uczniów w klasach.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 09:54:08

    Banery popiepopierające strajk wyszły z jednej ręki. Jota w jogę we wszystkich szkołach takie same. Musieli się poprzeć strajkujący nauczyciele a nie absolwenci. Czują smród koło dup....

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 09:55:19

    Banery popiepopierające strajk wyszły z jednej ręki. Jota w jogę we wszystkich szkołach takie same. Musieli się poprzeć strajkujący nauczyciele a nie absolwenci. Czują smród koło dup....

  • Gość 32581 - niezalogowany 2019-04-12 09:55:33

    Do roboty nieroby jedne pracujecie raptem 18 godzin tyg i jeszcze strajkujecie za to ze zarabiacie za wiecej nuz ten co pracuje 40 godz tyg nie podoba wam sie praca nauczyciela wiec do lopaty pracowac więcej zarobicie !!!!

  • Gość 32581 - niezalogowany 2019-04-12 09:56:09

    Do roboty nieroby jedne pracujecie raptem 18 godzin tyg i jeszcze strajkujecie za to ze zarabiacie za wiecej nuz ten co pracuje 40 godz tyg nie podoba wam sie praca nauczyciela wiec do lopaty pracowac więcej zarobicie !!!!

  • gość 2019-04-12 10:29:38

    Jestem rodzicem i STRAJKU NIE POPIERAM. dlaczego więc jakiś d*bil wiesza coś takiego podpisując pod tym "rodzice".........

  • rodzic - niezalogowany 2019-04-12 11:16:47

    Terroryści sami wypisali te banery, że niby rodzice popierają strajk i sami je wywiesili. Zaraz z kilkoma rodzicami pójdziemy je zerwać, ponieważ okłamują obywateli, my rodzice nie popieramy strajku!

  • gość 2019-04-12 12:18:55

    a "wolna prasa" wspiera terrorystów podających się za nauczycieli... smutne :(

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 12:41:38

    My rodzice nie popieramy strajku to czemu się nie podpiszesz pod komentarzem

  • gość 2019-04-12 12:50:50

    bo nie musi. może jeszcze ma przejść "ścieżką wstydu" ( https://demotywatory.pl/4920764/Konstytucja-RP-Kazdemu-zapewnia-wolnosc-wyrazania-swoich )?? nie wrzucajcie wszystkich rodziców i absolwentów do swojego worka! portal też znowu popisuje się subiektywnym spojrzeniem, które nie przystoi mediom

  • gość 2019-04-12 12:51:54

    WY RODZICE popieracie strajk się podpisaliście???

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 13:45:29

    Ja rodzic popieram strajk. Wwkurwia mnie rozdawnictwo 500+, rynta+, dupa+, zupka pijacka+, mops, gops, i wszelka darmocha od państwa komunistycznego pisowskiego. Nikt nigdy nie docenił darmochy. Bo mu się należy. Za pracę, uczciwa płaca. Szkoły prywatne. Wtedy docenicie, jak zapłacicie.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 13:55:27

    Nie popieram strajku jestem absolwentem LO, nigdy nie można walczyć o korzyści finansowe kosztem uczniów! Zostawiliście swoich uczniów przed najważniejszym egzaminem!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:04:31

    Nawet ksiądz za darmo nie pracuje

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:13:11

    Nie popieram jestem Rodzicem, mam dość, mam 2500 na miesiac po studiach, nie popieram, nie kosztem uczniów, człowiek się dla Was nie liczy w ogóle. Dziękuję tym, co nie strajkują!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:28:23

    Te wszystkie + bierze również spora część społeczeństwa które nazwijmy umownie ,,Nowobogackimi". Im te pieniądze nie są potrzebne a mimo to wyciągają łapy po te wszystkie dodatki żeby sobie ugotować zupkę + z torebki. Ludzie jak z reklamy zup amino biorą dodatki + i nawet się nie wstydzą. XD

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:31:31

    Mnie też wkurza rozdawnictwo PiS na wszystkie programy +. Powinno być kryterium dochodowe.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:36:26

    Jeżeli komuś się nie podoba polityka PiS może śmiało wyjechać do któregoś z innych państw. Tak funkcjonuje nasze państwo i niech bogaci nie myślą że ktoś będzie tyrał od rana do wieczora na nich żeby zjeść w domu po pracy zupę na kurzych łapkach.

  • gość 2019-04-12 14:46:25

    CZY SIĘ STOI, CZY SIĘ LEŻY 500+ SIĘ NALEŻY, nowe prawo marksistowskiego PiS. Historia zatoczyła koło.

  • gość 2019-04-12 14:49:37

    chyba raczej CZY SIĘ STOI, CZY SIĘ LEŻY 1000zł SIĘ NALEŻY, prawda nauczyciele?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 15:23:57

    To jak jesz zupę na kurzych łapkach to wyjedź sam na zachód to będziesz jadł krewetki

  • gość 2019-04-12 16:45:43

    uczniowie go nie popieraja !!! Połowa uczniów ma zajęcie nie obowiązkowe, a druga musi zapierdalac na praktyki. Pozdro z fartem mordy :*

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 18:55:10

    Nie popieramy strajku, nasi rodzice często mniej zarabiają, Nauczyciele gdzie Wasza misja, gdzie pasja? W życiu nie myśleliśmy że to zrobicie? Dlaczego?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 19:02:34

    Światełko dla strajkujących maturzystów ¡¡¡¡¡¡

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 20:50:00

    Nie,nie, nie dla strajku nauczycieli, nie kosztem uczniów

  • gość 2019-04-12 23:21:17

    Jestem przerażona stanem polskiego społeczeństwa. Wszystkich przecież ktoś nauczył pisać i czytać! Nauczyciele opiekują się naszymi dziećmi, wychowują i kształcą... Nie chciałabym, aby robił to byle kto! Szanuję ich, bo od nich zależy przyszłość mojego dziecka, a w rezultacie naszego narodu. Cały cywilizowany świat stawia na oświatę, tylko nie Polska! O czym to świadczy? Może oprócz osób inteligentnych, wykształconych... Wszyscy ci, którzy opluwają nauczycieli - dajcie na wstrzymanie! Wstyd mi za te komentarze... komentarze ludzi, którym chyba nie po drodze było ze szkołą? Nie chcę oceniać, ale przemawia często zawiść, zazdrość i niezrozumienie. A nauczycielom życzę: nie poddawajcie się, walczcie o swoje! Jesteśmy z Wami!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 00:39:34

    Oj nauczycielko - uczycielko, gdyby nie rodzice to z tymi twoimi godzinami niczego byś ich dzieci nie nauczyła. Oczywiście zadawałaś zadania domowe tylko kto z nimi je odrabiał i to ile lat dzień w dzień. Od najmłodszych lat rodzice uczą swoje dzieci liczyć, czytać, pisać a na samym początku mówić. Dlatego proszę nie dodawać sobie atutu z tego że nauczyciel wybrał sobie taki zawód w którym teraz oznajmia że musi uczyć. Trochę pokory by się przydało bo w Polsce każdy z nas ma mało. Proszę o tym nie zapominać.

  • Maturzysta ZSE - niezalogowany 2019-04-13 07:32:03

    Ciekawe czy nauczyciele będą strajkować też w weekend? Pewnie nie - bo weekendowo pracuje przeciętny Kowalski, a nauczyciele są ponad. Zabawny jest ten protest - nauczyciele strajkują, tylko w godzinach „swojej pracy”, a co z pozostałymi godzinami? Tymi, które rzekomo zabierają im pracę w domu? Jako obserwator tych działań, muszę to napisać - jestem oburzony. Lekarze rezydenci protestowali 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, a w proteście nauczycieli nie ma żadnego dramatyzmu. Jest wszechobecna wygoda podobna do dotychczasowego stylu życia. Co to za strajk, który przypomina biesiadowanie przy suto zastawionych stołach. W święta też pewno nie będzie strajku, ale kosztem matur czemu nie. Moi drodzy przeszkadzacie młodym ludziom w realizacji ich celôw i zamierzeń. Moje poparcie dla tego strajku jest zerowe - jestem uczniem jednej z szkół ponadgimnazjalnych. Nie zgadzam się z Wami, niektórym nauczycielom podwyżki się należą, bo potrafią uczyć, ale no niestety są też tacy, którzy „rozmineli się z powołaniem”. Zrozumcie nas - mamy plany na przyszłość, chcemy po prostu zdać maturę i opuścić mury szkoły. A Wy sobie potem strajkujcie choćby do końca świata i o jeden dzień dłużej - byle nie kosztem nas młodych, wychowanków, podopiecznych.

  • Chciałbym - niezalogowany 2019-04-13 10:05:19

    Do wszystkich tych którzy piszą, że trzeba było się uczyć i zostać nauczycielem. Otóż uczyłem się, mam odpowiednie wykształcenie uzupełnione dwoma dodatkowymi kierunkami i nauczycielem nie zostałem gdyż NIGDZIE w promieniu kilkudziesięciu kilometrów przez dwa lata poszukiwań NIE było wolnych miejsc. Zatem jeśli to taka lipna i słabo opłacana praca to dlaczego wszyscy tak kurczowo trzymają się swoich etatów? Przestańcie oszukiwać z tymi płacami bo znajomi z roku mówią ile zarabiają (srenie podawane przez ZNP nijak mają się do realnych pensji) i chętnie bym się z nimi zamienił, naprawdę!!! Choć to niemożliwe każdemu spośród pokrzywdzonych nauczycieli dałbym miesiąc próby u prywatnego pracodawcy, u którego z każdej godziny pracy i wyników byłby ściśle rozliczany, gdzie o urlop w wakacje w dogodnym terminie trzeba wręcz walczyć , gdzie nadgodziny nie są płatne i nikogo Twoje plany i sprawy osobiste nie interesują... To byłaby szkoła życia, docenili by to jak mają dobrze. Drodzy nauczyciele przyjmijcie do wiadomości że nie wszyscy Was kochają i nie ma to żadnego związku z hejtem czy brakiem wykształcenia czy też poglądami politycznymi: po prostu w stosunku do przeciętnego obywatela macie bardziej dobrze!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 10:34:48

    "Maturzysto" - widać, że nim nie jesteś, dlaczego się tak podpisujesz? Rzucasz fałszywe oskarżenia. Strajk nie został zawieszony ani na weekend ani na święta. Kolejny wpis "chciałbym" też pewnie twój. Chcesz bronić dobra maturzystów- dołącz do apelu nauczycieli skierowanego do ministerstwa. Nie zrobisz tego, bo tobie zależy na oczernianiu nauczycieli, nie na maturzystach.

  • Chciałbym - niezalogowany 2019-04-13 10:46:23

    Drogi Gościu, może Tobie są bliskie praktyki pisania pod wieloma nickami komentarzy w podobnym tonie, ale ja wypowiedziałem się tylko raz i wyraziłem swoje zdanie. Jestem dorosłym człowiekiem i mam do tego prawo , nie uważasz?Jak już wspomniałem, nie jestem żadną ze stron tego konfliktu - uważam jedynie, tak jak napisałem wyżej i z chęcią zamieniłbym się z niejednym nauczycielem na pracę. Obserwując profile FB znajomych nauczycieli nie zdziwiłbym się, jakby co najmniej połowa z tych komentarzy pochodziła od nich, bo frustracja narasta. Pozdrawiam :)

  • gość 2019-04-13 11:22:59

    Dali podwyżkę do 9tys brutto w 2021 czego oni jeszcze by chcieli 18tys czy co??

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 11:33:15

    No właśnie że to drugie nie jest moje, ale też trafne, że tak powiem w sedno... prawda boli, dlatego tak trudno ją przyjąć. Większość z piszących tu jest anty. Bronią się tylko nauczyciele. Pozdrawiam Maturzysta

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 11:36:55

    Do nauczyciela z ostatniego wpisu. Jak wam zabiorą dodatki które są 30- 40 procent podstawy a dadzą 30 procent podwyżki to będzie ok. W żadnej strefie przemysłu nie ma tyłu składników do pensji. Stażowe trzynastki roczny urlop zdrowotny płatny pakiet socjalny to wszystko komunistyczne dodatki. Więc bierzcie co wam dają przeproście społeczność może wam wybaczą. Ktoś wcześniej was za bardzo rozpieścił

  • Maturzysta - niezalogowany 2019-04-13 11:43:36

    Ja bym się tu nawet podpisał z imienia i nazwiska, ale wiem, że nauczyciele są mściwi, a mam plany na przyszłość i chciałbym jednak podchodzić do matury w tym roku.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 13:21:28

    I tu trafisz w sedno z tym podpisem. Też chętnie bym się podpisał, ale zawsze nauczyciele byli zawistni i mściwi, więc boję się, że odbiłoby się to na dziecku. Widać, że teraz jest tylko jedna racja - racja nauczyciela, a każdy kto się nie zgadza to hejter i nieuk:(

  • gość 2019-04-13 16:33:05

    Ja się pytam dlaczego nauczyciel z tego komunistycznego związku ZNP,w bezczelny sposób kłamią jak wódz po marksizmie-leninizmie,były członek PZPR Broniarz.Nie mają żadnego poparcia absolwentów czy ich rodziców.Tylko się dziwię jak tacy postkomunistyczni nauczyciele,którzy uczą dzieci tak kłamią.Ich idol komunista z PZPR BRONIARZ,który jest związany z bojówkami bolszewickimi,antypolskimi z PO-PSL-SLD-KOD,któreo celem jest obalenia rządu Polskiego,zrobili z uczni zakładników politycznych jak i rodziców,nie mają żadnego poparcia.

  • gość 2019-04-13 16:50:07

    Nie ma co się dziwić towarzyszowi PZPR Broniarzowi z tego komunistycznego ZNP,który chce zrobić bolszewicką rewolucję.Czytałem w internecie,życiorys jego do 2 pokolenia.Już przed II wojną światową byli wrogami Polski Niepodległej z jego rodziny.Po 1945 roku z rodziny należeli do komunistycznego PPR i pracowali w UB a ich synowie w SB i WSI.Teraz ja się pytam,tych postkomunistycznych nauczycieli,którzy popierają komunistyczny ZNP,czy wy wiedzieliście gdzie wstępujecie?!.Laury zdobywa ten bolszewik BRONIARZ,który opętał jak diabeł nauczycieli.A nauczyciele bardzo dużo stracą i już stracili finansowo jak i przez autorytet.

  • gość 2019-04-13 17:06:15

    Ja się zgadzam z poprzednikiem,dlaczego nauczyciele ZNP nie podadzą prawdę.Bardzo wielu nauczycieli zostało wciągnięci w politykę antypolską,aby popierać tego komunisty Broniarza.Mam synową nauczycielkę,ona już ma dosyć tej polityki postkomunistyczne,wielu nauczycieli straciło od 600 do 800 złotych przez tydzień.Jak mi dzisiaj powiedziała,że wielu nauczycieli tych mądrych,chce się wycofać z tego politycznego protestu,już ten przewodniczący komunistycznego ZNP,jak w PRL że wszystkich zwolni.To jest szantaż rodem z komunistycznego PRL.

  • gość 2019-04-13 18:03:51

    Moja córka,która jest nauczycielką jeszcze jest młoda,teraz zobaczyła na oczy,co to jest komunistyczny związek ZNP Broniarza.Teraz się jej oczy otworzyły,nie wchodziła w politykę,ale teraz zauważyła to nie chodzi o dobro,nauczycieli,uczniów czy rodziców.Tu chodzi o podżeganie przeciw wybranemu w demokratycznych wyborach rządu PIS.

  • gość 2019-04-13 20:03:49

    Ksiądz na mszy obraża nauczycieli - jakim prawem na mszy świętej bawi się w politykę? Ksiądz powinien się modlić - apeluję do wszystkich mądrych i odważnych ludzi - obserwuj - jeśli uznasz że ksiądz kogoś obraża lub miesza się nawet w najmniejszym stopniu w politykę - masz prawo i obowiązek nie dać nic na tacę - powiedz - Bóg zapłać. Masz tyle odwagi - prawda? Pozdrawiam. Szczery Polak.

  • gość 2019-04-13 21:06:21

    Do tego fanatyka komunistycznego,wojującego ateisty.Zamknij tą gębę komunistyczną,wojujący ateisto,ty chyba masz w rodzinie z UB,albo SB,że masz takie poglądy..Ty nie jesteś żaden Polak,a szmalcownikiem antypolskim.Podaj mi z Konstytucji RP,gdzie jest zakaz mówienie prawdy z ambony?!.Zacznij się prostaku komunistyczny leczyć bo masz zaburzenia psychiczne od TVN24 i POLSATU.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 21:48:35

    Za to twojego bełkotu nie da się czytać. Jeśli chcesz być "prawdziwym Polakiem" to musisz popracować nad mową ojczystą - ortografią, interpunkcją, stylem, składnią. Szkoly pewnie też unikałeś, bo pełna była "szmalcownikow antypolskich z SB"? To wszystko wyjaśnia.. ;)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 22:41:43

    I nauczyciele wdają się w tak denną dyskusje. Pokazujecie swój poziom inteligencji. Żałosne

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 00:01:08

    Słyszałeś kiedyś coś o IRONII?

  • Seba - niezalogowany 2019-04-14 20:01:18

    Mam pytanko do moich nauczycieli, może któryś mi odpowie. Czy matury się planowo odbędą, bo muszę sobie robotę na wakacje ogarnąć, a póki co jestem w czarnej doopie. Ta praca jest dla mnie ważna, bo na studia muszę sobie hajs ogarnąć. Rodzice słabo pomogą bo prości ludzie i w domu się nie przelewa. Proszę o odpowiedź, bo nie wiem co mam robić. Pozdrawiam strajkujących i tych co nie strajkują. Wszyscy jesteście spoko, ale pomóżcie.

  • gość 2019-04-15 14:06:27

    Czytałem na różnych stronach internetowych wypowiedzi tych rozsądnych i mądrzejszych nauczycieli.Już się zaczęła kłótnia po między nauczycielami z ZNP.Nauczyciele,którzy zauważyli ze zostali wplątani w awanturnictwo polityczne,przeciw rządowi Polskiemu,uczniom i rodzicom,chcą się z tego szamba Broniarza wycofać.Tracą na tym finansowo nauczyciele autorytetem,jak i uczniowie i rodzice.

  • Gośćja - niezalogowany 2019-04-23 18:22:01

    Z komentarzy wynika że chyba raczej rodzice tego strajku nie popierają więc transparent wywiesili pewnie nauczyciele

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kopanie stawów

Świadczymy usługi kopania i pogłębiania STAWÓW - w promieniu około 100 km od 89-300 Wyrzyska. Posiadamy własne koparki gąsienicowe oraz..


Zobacz ogłoszenie

AGRO-KREDYT DLA ROLNIKÓW

AGRO KREDYT DLA ROLNIKÓW - najwyższa przyznawalność, najlepiej liczony dochód. Dedykowany doradca dla rolników, dojazd do klienta. Tel. 508-615-949


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"