:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz -1°C
Administracja, Będzie kolejna podwyżka śmieci - zdjęcie, fotografia
Portal zlotowskie.pl 11/10/2019 07:00

Jest nieunikniona – może zacząć obowiązywać już od nowego roku.

Kilka miesięcy temu mieszkańcy gmin zrzeszonych w Związku Gmin Krajny przerabiali już temat podwyżek. Mieszkańcy narzekali, że ceny idą w górę (obecnie 13 zł za osobę w przypadku odpadów segregowanych i 20,50 od osoby za niesegregowane), a samorządowcy i osoby z biura ZGK podkreślali, że i tak ceny są znacznie korzystniejsze niż w innych związkach. Ostatnią umowę między ZGK a Miejskim Zakładem Usług Komunalnych – który jest operatorem świadczącym dla ZGK usługi w zakresie gospodarki śmieciowej – zawarto do grudnia 2022 roku. MZUK chce jednak zmiany warunków umowy i dlatego w połowie września wystąpił w tej sprawie z pismem do Krajny. MZUK chce więcej pieniędzy za swoją pracę – jak poinformował podczas ostatniej sesji Rady Miejskiej Złotowa burmistrz Adam Pulit (jednocześnie przewodniczący zarządu ZGK), operator oczekuje za swoje usługi podwyżki o 27,5%.

– Mam tutaj pismo od operatora, który mówi, że nie wytrzyma na obecnych cenach – burmistrz uświadamiał radnych, trzymając dokument. Przyznał, że w najbliższych tygodniach władze związku będą analizować, czy wszystkie argumenty operatora zasługują na uznanie, w kontekście oczekiwanej przez niego, większej płatności za usługi. I czy nie dało się ich wcześniej określić w zawartej nie tak dawno umowie. Zwłaszcza, że jej parafowaniu miały towarzyszyć ustalenia, że przynajmniej przez pierwsze dwa lata, warunki nie będą renegocjowane.

Pierwszy krok do rozpadu Związku

Burmistrz przyznał jednak, że pojawiła się zasadnicza, nowa okoliczność – zmieniła się ustawa śmieciowa, według której wszyscy mają segregować odpady.

– To wygeneruje dodatkowe koszty – stwierdził. Mówiąc do radnych przyznał, że podwyżki nieuchronnie nadejdą.

– Musimy przez ten proces, on nadchodzi, przejść ponownie. Ledwo otrzepaliśmy się z tego kurzu. Ledwo do wszystkich trafiły harmonogramy, przyzwyczailiśmy się do cen… – podkreślał, że nie ma wyjścia: trzeba dopasować się zarówno do nowego systemu, jak i nowych oczekiwań operatora.

Zasadnicze dla mieszkańców pytanie brzmi: jak konkretnie przełoży się to na wysokość ponoszonych przez nich opłat. W poniedziałek obradowało Zgromadzenie Związku Gmin Krajny (tworzą je burmistrzowie, wójtowie, radni poszczególnych samorządów). Ten, kto sądził, że tutaj padnie odpowiedź na to pytanie, a przynajmniej jakakolwiek podpowiedź w tym względzie, zawiódł się. Członkowie Zgromadzenia nie podjęli szerszej dyskusji na ten temat.

– Na pewno będziemy musieli podjąć dyskusje dotyczące wzrostu stawek – zapowiedział przewodniczący Pulit. Rozmów i decyzji można się więc spodziewać w październiku i listopadzie.

Jedynie przewodniczący Zgromadzenia, Stanisław Wójtuń, rozważał sposób ewentualnego obniżenia kosztów. Wspomniał o możliwości montażu większych pojemników, liczących kilka metrów sześciennych, które można byłoby wkopywać w ziemię (przyznał, że najprawdopodobniej mogłyby mieć zastosowanie jedynie przy budynkach wielorodzinnych). Ich montaż miałby sprawić, że zmniejszyłaby się częstotliwość wywozów.

Padła też sugestia zróżnicowania stawek opłat za śmieci dla mieszkańców gmin i miasta – w przypadku tych drugich miałyby one być niższe dzięki temu, że niższe są koszty dowozu (w ostatnich miesiącach niejednokrotnie można było spotkać się z opinią, że mieszkańcy miasta dokładają do kosztów związanych z obsługą gmin). W kuluarach przyznano, że zróżnicowanie stawek mogłoby być pierwszym krokiem do rozpadu Związku.

Piotr Steffen

Reklama

Będzie kolejna podwyżka cen za śmieci komentarze opinie

  • Krajenka - niezalogowany 2019-10-11 07:15:36

    Śmieci wszędzie drożeją , nie tylko w Złotowie. Nam firma z Piły już dawno zafundowała 35zl za niesegregowane i do tego raz na.dwa tygodnie odbiór , a był wywóz wcześniej co tydzień zanim cena wzrosła. To jest jakieś chore .... Ludzie zaczną palić w plecach albo gdzieś na polach czy w lasach robić sztuczne wysypiska. Jestem ciekawa czy to są faktycznie takie koszty nagle czy firmy chcą zarobić bo śmieci i tak musi ktoś wywozić.

  • gość 2019-10-11 07:24:01

    Jakie to jest nie sprawiedliwe jak jest tylko jedna osoba starsza i co ona ma nakłaś do tego pojemnika chyba cały rok będzie składać żeby napełnić albo jeden mały woreczek wrzucić i mieszka na wiosce i ma przydomową działkę to co taka jedna osoba ma za śmieci powinno to być też inaczej liczone ja wcale nie wystawiam pojemnika bo ja w niego nic nie wrzucam bo nie mam co a płacić muszę za co to proszę poruszyć sprawę a nie o podwyżkach myśleć

  • gość 2019-10-11 07:29:39

    Taka prawda i z nas ściągają nie słusznie pieniądze stoją pojemniki na butelki i na papier i odzież i co nakłaz do pojemnika to nie sprawiedliwe popieram to że od jednej osoby też powinno być inaczej liczone

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 08:05:01

    Czas uruchomić smieciucha. I segregować w piecu.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 08:06:26

    Ludzie to są oplaty za 500+ a Wy tego nie widzicie. To nowe podatki tylko w innej formie.

  • gość 2019-10-11 08:09:02

    Jestem mieszanką Złotowa i nie mam wyboru za jakie śmieci chce płacić. Zrobili wszystkim na jedno kopyto że nie segregowane. Co na nie których wioskach ludzie mogą płacić stawkę za segregowane ale i tak wrzucają wszystko do smietnikow wspólnych i gdzie tu jest sens...

  • gość 2019-10-11 08:36:54

    Zastanawiam się , czy istnieje jakikolwiek organ , który w sposób szczegółowy skontrolowałby działalność tych spółek , spółeczek zajmujących się problematyką odpadów komunalnych ! Dlaczego np. w Jastrowiu firma ZECIUK nie wykonuje tych zadań jak w przeszłości ? Czy to odgórne wytyczne , czy zbyt trudne przedsięwzięcie ! Przecież każde pośrednictwo , to dodatkowa bardzo kosztowna biurokracja ! Gabaryty trzeba wywozić samemu i co żadnych oszczędności z tego tytułu ! Tylko patrzeć jak stare tapczany, dywany, opony i inne barachło będzie zalegało okolice Miasta !

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 09:09:42

    K.... Segregacja śmieci ma wygenerować koszty.
    Stwierdzenie roku Burmistrza.
    To niech wszyscy nie segregują i będzie jeszcze taniej.
    Zlikwidować Z. K. a Burmistrz niech się hamuje z przekonywaniu albo zrezygnuje ze stanowiska.
    Jest pan dla ludzi, musi pan to wreszcie zrozumieć.
    Nasze portfele w rodzinach też nie wytrzymują.

  • gość 2019-10-11 09:16:08

    Prawda jest taka, że gospodarka śmieciami kuleje. I to nie jest wina Burmistrza, a ustawodawców oraz operatorów. Nawet jeśli chcesz zawieźć śmieci i wyrzucić je legalnie do MZUKu, to robią problemy i doszukują się jakichś wałków. Kiedyś dziwiłem się ludziom, że chce im się jechać ze śmieciami do lasu - dzisiaj przestaje mnie to dziwić, niestety.

  • gość 2019-10-11 09:18:51

    TO NIECH OGŁOSZĄ PRZETARG JEŚLI OFERENT CHCE ZMIENIĆ WARUNKI UMOWY. OBECNIE MZUK ZACHOWUJE SIĘ JAK SKURWESYNSKI MONOPOLISTA. Z TEGO CO WIEM MIASTO MA W MZUKU SWOJE UDZIAŁY. Z TEGO WYNIKA ŻE GMINA MIASTO ZŁOTÓW ABY ZWIĘKSZYĆ SWOJE ZYSKI CHCE W ORDYNARNY SPOSÓB RŻNĄĆ MIESZKAŃCÓW ZŁOTOWA. UWAŻAM PONADTO ŻE ZWIĄZEK GMIN KRAJNY JEST POTRZEBMNY JAK ZĘBY W DUPIE

  • GośćwDom - niezalogowany 2019-10-11 09:18:55

    Miasto Poznań centrum-14 zł. od osoby za segregowane.Co wy na to?

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 10:14:50

    Obudzcie się. To ze przyjechał Duda to jeszcze nie znaczt że bedzie tanio. Ktoś policzył ile nas kosztowała ta kurtuazyjna wizyta? Wszystko co żekomo obecna matka partia wam dała zabierze wam w innych opłatach i podatkach. Dali wam 500 zabiorą 1500. Kiedy wy się obudzicie? W poniedziałek? W poniedziałek już bedzie za późno.

  • gość 2019-10-11 10:59:36

    NIECH ZROBIĄ PODWYŻKĘ TO LASY BEDĄ PEŁNE, NIE MÓWIAC JUŻ O ZANIECZYSZCZENIU POWIETRZA BO UDZIE BĘDĄ PALILI CZYM SIĘ DA

  • gość 2019-10-11 11:07:48

    Burmistrz stwierdził, że segregacja śmieci wygeneruje dodatkowe koszty..... jak to jest, że MZUK, który nie segreguje śmieci, a odbiera je uprzednio segregowane robi podwyżki, bo segregacja wygeneruje dla nich koszty. OK, nie segregujmy więc i zróbmy obniżki!

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 11:49:48

    Mój pomysł na oszczędzanie, pojemniki są chipowane, przy każdym wywozie odczyt pojemnika i pieniądze dla Związku Gminy Kraina , nie ma pojemnika ,nie ma odczytu nie ma pieniędzy ( 20,50 wywóz 2 razy w miesiącu , pojemnik nie wystawiony gdyż brak śmieci to brak odczytu i 10,25 do zapłaty) PROSTE I LOGICZNE DLA WSZYSTKICH. KS

  • gość 2019-10-11 12:33:08

    PULIT CO ZROBIŁEŚ DLA ZŁOTOWIAN PRÓCZ PODWYŻEK ? GDZIE TA NASZA PLAŻA PIASEK Z NAD MORZA ZJEŻDŻALNIE ITP ...

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 13:11:22

    Pulit to cienias!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 13:32:44

    Mzuk ma monopol i robi co chce.Ciekawe gdyby byla konkurwncja

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:03:47

    Najważniejszych, że można zagrać w golfa i rzucić dyskiem. Jeszcze zdroje są wazne

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:09:49

    Jeśli ceny idą w górę to należy wystawić pojemniki a nie byle jakie worki psy rozciągają gdy się wystawi do odbioru a worek na wymianę rzucony byle gdzie za co płacić nie każdy ma gdzie trzymać zapelniony worek a zarazki fruwaja wszędzie co to za polityka wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:10:37

    Jeśli ceny idą w górę to należy wystawić pojemniki a nie byle jakie worki psy rozciągają gdy się wystawi do odbioru a worek na wymianę rzucony byle gdzie za co płacić nie każdy ma gdzie trzymać zapelniony worek a zarazki fruwaja wszędzie co to za polityka wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:15:35

    Należy zadbać o worki które są na śmieci gdzie trzymać pełne worki psy ciagaja gdy się wystawi do odbioru należy zaopatrzyć ludzi w pojemniki i odbierać częściej bo zarazki gania ja się a worki na wymianę fruwaja po całej ulicy wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:16:31

    Należy zadbać o worki które są na śmieci gdzie trzymać pełne worki psy ciagaja gdy się wystawi do odbioru należy zaopatrzyć ludzi w pojemniki i odbierać częściej bo zarazki gania ja się a worki na wymianę fruwaja po całej ulicy wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:19:05

    Liczą się pieniądze a nie ludzie firmy mają nas za nic wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:19:38

    Liczą się pieniądze a nie ludzie firmy mają nas za nic wstyd

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 14:26:42

    Do lasu wywozić!!!
    Masakra.Jak powiedzą tak musi być
    Powiedzą 40 też tak będzie bo nikt nic nie może z tym zrobić

  • gość 2019-10-11 15:29:05

    Proszę państwa na tym nie koniec ,śmieci mają być tylko niesegregowane ,wiecie ,że SM PIAST się do tego nie przygotowało zarząd chyba przespał temat w związku z tym jako członkowie sp-ni zostaniemy ukarani (odpowiedzialność zbiorowa) nawet do 4 -krotności stawki wtedy dopiero zaboli jak koszt wywozu odpadów od osoby może wynieść w granicach 80 zł,jeżeli nie wierzycie państwo proszę pytać pana prezesa SM PIAST w Złotowie.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 15:32:23

    A to dobre !!!!!
    Od października Rząd RP obniża podatek PIT o 1 punkt procentowy co daje kilkanaście złotych miesięcznie przy najniższych dochodach i już Burmistrz pod naciskiem Krajny i MZUK jak lew rzuca się aby te ulgę podatkową zabrać jako daninę na niewydolne służby odpowiedzialne za realizację Ustawy Śmieciowej.
    Panie Burmistrzu może trzeba ograniczyć huczne rozrywki zabawowe i in-festyn- cyjne bo inwestycyjnymi ich nie można nazwać co wzmocni budżet miasta z przeznaczeniem na uporządkowanie spraw dotyczących gospodarowania odpadami w mieście oraz konkurencyjny wybór firmy odpowiedzialnej za wywóz śmieci.

  • gość 2019-10-11 16:39:47

    Gościu co pisałeś o 15 32. Czy Ty wiesz o czym piszesz? Obniżenie podatku o 1% to także zmniejszenie dochodów gminy. Podwyżka opłat za śmieci jest dzięki Ministrowi Środowiska, co zwiększył opłatę za składowanie. Obecny rząd zabiera jak najwięcej kasy samorządom aby je zniszczyć i by nie były decyzyjne w niczym., tylko po to aby mieć monopol na władzę. Inteligentni ludzie to widzą. a fakt ułomności ustawy śmieciowej to porażka poprzedniego rządu. Problemem jest społeczeństwo, które jest niewyedukowane ... boje sie tych wyborów absurdów niedzielnych a fe.

  • Zlotowianin - niezalogowany 2019-10-11 16:55:41

    Jeżeli została podpisana umowa z gwarancja ceny przez 2 lata to jak można teraz wystąpić o podwyżkę i to ponad 27% ??
    Niech mzuk zerwie umowę i zapłaci zapisane w niej kary za niewywiązywanie się z umowy.
    Monopol i tyle albo ktoś znowu chce zarobić z kolegów!
    Umowa jest prawomocna.
    Tak samo jak to było z basenem cały czas nas wszyscy ruch..ą, a my tylko płacimy. Pilot i jego ludzie są nieodpowiedzialni w swoich działaniach, niech zapłacą ze swoich pieniędzy jak nie potrafią trzymać się zawartych warunków umowy.
    A druga sprawa to pisowskie 500+ czytaj 1000- dla reszty ludzi.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 17:25:23

    Mieszkania drogie w Złotowie.. zero rozrywek atrakcji.. so dużych miast daleko i kiepskie drogi.. placa kiepska brak firm.. lepiej jest w Poznaniu czy Gdynia albo Wrocław

  • gość 2019-10-11 18:23:45

    Taka prawda gdzie te worki trzymać ze śmieciami w domu lub na podwórku i plaga mysz i szczurów niech się zastanowią co robią mają pełne kieszenie pieniędzy to niech płacą ,a my renciści z czego mamy płacić

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 19:15:58

    Statystyczny polak wytwarza około 300 kilogramów śmieci rocznie. 12 miesiecy razy 20,50= 246,00. Za trzysta kilogramów? Kpina z narodu. Życie w tym kraju robi sie drogie jak w Monako. Tylko zarobki jak na Ukrainie. Po co tyle osób zatrudnia związek gmin? Na ich pensje idzie kasa.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 19:16:34

    Później sie dziwią że po lasach śmieci leżą

  • Gość - niezalogowany 2019-10-11 19:21:10

    Gościu który piszesz że 1% obniżonego podatku uszczupli budżet gminy.
    Piszesz że prawidłowa realizacja ustawy śmieciowej to wina rządów.
    Otóż piszesz bzdury, gmina, miasto, które chcą zwiększyć swój budżet muszą inwestować w przemysł, mieszkania i polepszać infrastrukturę drogową a nie bawić się w błysku fleszy i czekać aż rząd coś da mieszkańcom to gmina i miasto zaraz im zabierze.
    Czy ty człowieku nie widzisz że gmina i miasto Złotów stoją w miejscu. Tu przez ostatnie 14 lat nic się nie dzieje.
    To wy chcecie budżety zwiększać wkładając łapy do portfeli mieszkańców.
    Korzystajcie z programów rządowych, subwencji na inwestycje, to po ich zrealizowaniu budżet gminy i miasta będzie wystarczający na tyle aby za wywóz śmieci kształtował się na poziomie 10 zł od rodziny a nie od osób.
    Czy ty gościu wogóle myślisz.
    Przecież gdyby rząd zdecydował że podatek od osób fizycznych zmaleje do 15% to gmina i miasto zarządali by 400% podwyżki za segregację i wywóz śmieci.
    Miasto i gmina ich radni udając mądrych musi się wziąć do roboty tak aby powstawało jak najwięcej inwestycji w różnych sektorach a nie tylko opierało się na indywidualnych gospodarstwach rolnych, małych zakładach, deweloperach czy sięgając do kieszeni podatników.
    Nie tędy droga gościu nie tędy.

  • gość 2019-10-11 22:14:18

    Co to znaczy że przyzwyczailiśmy się do cen. Jak Burmistrzowi Rada zabierze 30% wynagrodzenia to będzie mówił że do tej sytuacji się przyzwyczaił.

  • gość 2019-10-11 22:34:15

    I co z tego że MZUK przysłał pismo z prośbą o podwyżkę. To jak przygotował swoją kalkulację kosztów do przetargu. W biznesie nie sentymentów i miejsca na pomyłki , niedoszacowanie na poziomie 27% o które prosi to farsa. . Każda kalkulacja powinna mieć mocne postawy kosztowe i przy jej tworzeniu powinno się uwzględnić nieprzewidziane okoliczności.
    A przy okazji Związek też powinien analizować swoje koszty, a nie przenosić się do nowych obiektów.

  • gość 2019-10-11 22:36:44

    I co z tego że MZUK przysłał pismo z prośbą o podwyżkę. To jak przygotował swoją kalkulację kosztów do przetargu? W biznesie nie ma sentymentów i miejsca na pomyłki , niedoszacowanie na poziomie 27% o które prosi to farsa. . Każda kalkulacja powinna mieć mocne postawy kosztowe i przy jej tworzeniu powinno się uwzględnić nieprzewidziane okoliczności.
    A przy okazji Związek też powinien analizować swoje koszty, a nie przenosić się do nowych obiektów.

  • Xxxx - niezalogowany 2019-10-12 07:04:17

    Można nie uznawać podwyżki Mzuk ale przepisy są tak skonstruowane że firmy takie jak Mzuk maja monopol na swoim rynku. Jak nie ma konkurencji to przecież nie będzie obniżki cen usług. Muzk jest firmą nastawiona na zysk. Nikt charytatywnie nie działa. Jeśli zapowiedziane podwyżki płacy minimalnej są na poziomie 16% i wszystko inne idzie do góry to wg mnie te 10% w rachunku ekonomicznym jest przewidziane na pozostałe podwyżki (energia, paliwo, opłaty środowiskowe). Niestety podwyżki wynagrodzeń tak działają. Ktoś pracę musi wykonać, chce mieć za nią godnie zapłacone. Zawsze kończy się to podwyżka dla finalnego odbiorcy.

  • Xxxx - niezalogowany 2019-10-12 07:04:38

    Można nie uznawać podwyżki Mzuk ale przepisy są tak skonstruowane że firmy takie jak Mzuk maja monopol na swoim rynku. Jak nie ma konkurencji to przecież nie będzie obniżki cen usług. Muzk jest firmą nastawiona na zysk. Nikt charytatywnie nie działa. Jeśli zapowiedziane podwyżki płacy minimalnej są na poziomie 16% i wszystko inne idzie do góry to wg mnie te 10% w rachunku ekonomicznym jest przewidziane na pozostałe podwyżki (energia, paliwo, opłaty środowiskowe). Niestety podwyżki wynagrodzeń tak działają. Ktoś pracę musi wykonać, chce mieć za nią godnie zapłacone. Zawsze kończy się to podwyżka dla finalnego odbiorcy.

  • Gość - niezalogowany 2019-10-12 10:02:16

    Gościu powyżej, o kim ty piszesz. Podwyżki są dla wszystkich a nie wybranych , każdy zasługuje na godna płacę za dobrą pracę. Nikt z tego nie zwolnił firm usługowych i swoje zadania tak muszą udoskonalać i realizować aby nie przynosiły im ciągłych strat za które mają płacić mieszkańcy.
    O ile tak trudno im nad tym zapanować może by zaproponować im że z tych gospodarstw które mogą, sami będziemy odstawiali śmieci do MZUK.
    Wielu płaci za wywózkę cotygodniową choć odstawiają pojemniki raz na dwa, trzy tygodnie.
    Z twoim myśleniem gościu to Polak któremu należy się godne wynagrodzenie nigdy nie wyjedzie na wczasy gdyż każdą podwyżkę zabiorą mu nieudolne samorządy.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Eko-Trans Mariola Kujawa Skup Złomu Usługi Transportowe-Prace Ziemne-Rozbiórki ul.Ks.B.Domańskiego 27 Krajenka


Usługi hydrauliczne ,HGS

Usługi hydrauliczne C.O-CWU ,montaż kotłów 5 kl. Autoryzowany serwis DEFRO, sterowanie podłogowe, instalacje sanitarne, instalowanie sterowników..


REMONTY wykończenie wnetrz

-Malowania -Tapetowanie -Podwieszenie sufitów -Gładzie -Tynki -Montaż paneli podłogowych i innych


Skup pilarek uszkodzonych

Jeśli posiadasz uszkodzoną pilarkę marki Stihl, która leży w garażu i się kurzy to zapraszam do kontaktu. Chętnie odkupię od Ciebie taką maszynę.


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"