:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 19°C

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych

Biznes i praca, musisz wiedzieć pozycjonowaniu stron internetowych - zdjęcie, fotografia
Portal zlotowskie.pl 27/09/2019 09:11

Jeśli masz swoją stronę internetową, z pewnością zależy Ci na tym, aby była ona dobrze widoczna w sieci, a tym samym dopasowana do kryteriów wyszukiwarki Google. Temu właśnie służy SEO. Optymalizacja strony internetowej pod wytyczne Google obejmuje z kolei dwa rodzaje działań, popularnie określane jako on-page SEO oraz off-page SEO. Na czym polega różnica?

Czy jest SEO

Zacznijmy od samego początku, czyli krótkiego wyjaśnienia czym jest SEO. Termin ten, z języka angielskiego Search Engine Optimization, określa optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, w naszym przypadku głównie pod wyszukiwarkę Google. Chodzi tutaj o to, aby poprawić widoczność Twojej strony w organicznych (naturalnych, nie płatnych) wynikach wyszukiwania. Służy temu przede wszystkim poprawa technicznych aspektów witryny, treści, jakie znajdują się na stronie oraz pozyskiwanie linków przychodzących. Cel? Strona ma być widoczna i należy pozyskać dla niej ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Z SEO nierozerwalnie łączy się pozycjonowaniem stron internetowych. Obejmuje więc wszelkie działania mające na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla konkretnych słów / fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej. SEO polega na udoskonalaniu strony i stanowi jedną z najskuteczniejszych metod wykorzystywanych w pozycjonowaniu.

W działaniach SEO możemy rozróżnić te związane z samą stroną (on-page) oraz te poza nią (off-page) - wszystkie jednak istotne, oddziałujące na siebie, tworzące różne kombinacje, a także, w zależności od konkretnego słowa kluczowego, posiadające różną wagę i znaczenie. Wszystkie niezbędne, aby odnieść sukces.

Różnice między on-site a off-site

Działania SEO związane ze stroną, czyli on-page SEO, mają na celu przede wszystkim optymalizację techniczną strony (np. poprzez dostosowywanie jej do standardów W3C czy zmniejszanie objętości kodu, co poprawia szybkość ładowania strony) i umieszczenie na niej wartościowej treści oraz kontrolowanie wszystkiego, co się z tą treścią dzieje. Wszelkich zmian dokonujesz tutaj na własnej stronie internetowej i obejmują one m.in.:

  • tworzenie wartościowych tekstów i zmiany w tych tekstach (wydłużanie artykułów, zmiany tytułów),

  • tworzenie przejrzystej struktury (w tym rozmieszczenie tekstu na stronie, wprowadzenie linków wewnętrznych pomiędzy zasobami strony),

  • analiza, a następnie wprowadzanie na stronę i odpowiednie rozmieszczenie w jej strukturze słów kluczowych.

Stała praca z wymienionymi czynnikami sprawi, że Twoja witryna będzie lepiej odczytywana przez roboty wyszukiwarki, zyskując lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Off-page SEO obejmuje wszystko to, co dzieje się poza stroną. Tutaj do najistotniejszych czynników zaliczymy z pewnością pozyskiwanie odpowiednich linków. Pożądaną ich ilość oraz jakość uzyskasz np. dzięki obecności w mediach społecznościowych, a także za pośrednictwem artykułów sponsorowanych. Budowanie linków powinno być jednak procesem konsekwentnym i przemyślanym - przypadkowe umieszczanie wpisów na różnych serwisach nie przyniesie Ci bowiem oczekiwanych rezultatów. Warto postawić na portale o dobrych parametrach czy te specjalistyczne o wysokiej wartości merytorycznej, ściśle związane z branżą, w jakiej działasz.

Istotnym wsparciem dla działań off-site SEO będą także wszelkie czynniki i działania pomagające Twojej marce. To przede wszystkim dobry produkt, ale także profesjonalny proces obsługi klienta, czy dbanie o wizerunek firmy poprzez monitorowanie opinii i recenzji na temat produktu (w tym w mediach społecznościowych), czy też tworzenie i pielęgnowanie dobrych relacji ze środowiskiem branżowym.

Materiał partnera
Reklama

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu stron internetowych komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

HGS HYDRAULIK

Usługi hydrauliczne C.O-CWU ,montaż kotłów 5 kl. instalacje sanitarne.


Auto Szpon Elektromechanik

Oferuję usługi elektromechaniczne : naprawa rozruszników oraz alternatorów, instalacje elektryczne, systemy: airbag, abs, esp, centralne zamki, car..


Praca od zaraz!

UWAGA! W związku z dynamicznym rozwojem firmy, firma euroFASADA Więcbork poszukuje pracowników do produkcji stolarki aluminiowej, do montażu..


Szwaczka do szycia rękawiczek

Poszukuję szwaczki do szycia rękawiczek skórzanych na maszynie laszówce, oraz osoby, która posiada umiejętność uszycia wkładów do rękawiczek z..


Eko-Trans Mariola Kujawa Skup Złomu Usługi Transportowe-Prace Ziemne-Rozbiórki ul.Ks.B.Domańskiego 27 Krajenka


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"