:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Wybory, obiecują kandydaci stanowisko burmistrza Złotowie - zdjęcie, fotografia

Zdradzamy najważniejsze cele i motywacje kandydatów na burmistrzów w Złotowie. Sprawdź co obiecują wszyscy trzej kandydaci.

Adam Pulit

Od wielu lat w pracy społecznej i zawodowej zawsze troszczyłem się o Złotów i jego mieszkańców. Cztery lata temu uzyskałem realny wpływ na rozwój naszego miasta. Miniony okres był dla mnie czasem bardzo wytężonej pracy i zdobywania cennych doświadczeń. Nauczył mnie pokory i przysporzył wiele radości z wykonanych zadań. Potwierdziło się, że podejmowanie decyzji bez udziału w rozgrywkach partyjnych, bez oglądania się na zastany układ sił pozwala wspólnie pracować w mądry i efektywny sposób.

Bogatszy o cenne doświadczenia i wiedzę jestem gotów kontynuować swoją służbę na rzecz Złotowa i jego mieszkańców jako burmistrz miasta. Mogę zaoferować pasję i odwagę w podejmowaniu decyzji oraz konsekwencję i skuteczność w pokonywaniu trudności, których w mijającej kadencji było niemało. Te cechy to mój największy kapitał, coś, co mnie wyróżnia, a jednocześnie pozwala sądzić, że wspólnie możemy jeszcze wiele zrobić dla rozwoju naszego Złotowa Wielkopolskiego Zdroju.

Cel – Złotów otwarty, aktywny, nowoczesny, w którym: samorząd jest wolny od kłótni i sporów, działa na rzecz mieszkańców i wspólnie z mieszkańcami; ludzie mają pracę i mieszkanie, a przedsiębiorcy dobre warunki do prowadzenia biznesu. Chcę, by Złotów był: miastem bezpiecznym, wygodnym do mieszkania, oferującym mieszkańcom atrakcyjną ofertę kulturalną i edukacyjną, atrakcyjnym dla turystów.

Mirosław Jaskólski

Miasto Złotów co roku powinno wydawać około 7 do 8 mln zł na inwestycje, oczywiście plus środki pochodzące z różnych funduszy krajowych i z Unii Europejskiej. Jest to pokaźna kwota, którą trzeba mądrze wydać na potrzebne, ważne i społecznie oczekiwane zadania. Przez ostatnie 4 lata miasto Złotów miało do dyspozycji około 35 mln zł. Zadałem sobie pytanie: jak wydano te pieniądze? Odpowiedzią na tę wątpliwość jest moja decyzja o kandydowaniu. Chcę mądrze gospodarować pieniędzmi naszych wyborców – podatników. Nie będziemy marnować czasu na zbędne dyskusje, chcę od razu po wyborze, oczywiście jeżeli Państwo mi zaufacie, ruszyć ostro do pracy. Chcę przyspieszyć rozwój Złotowa, aby rządzili nim ludzie doświadczeni, pracowici i zaangażowani. Program mam bardzo ambitny, jednym z jego punktów jest poszerzenie granic administracyjnych miasta. Jeśli nic się w tej kwestii nie zrobi, niedługo zabraknie nam terenów pod budownictwo deweloperskie, komunalne i jednorodzinne. Należy uruchomić nowe tereny inwestycyjne i pomóc przedsiębiorcom w rozwoju firm. Przybywa nam ludzi starszych, nie mogą oni zostać ze swoimi problemami sami, dlatego też postaramy się utworzyć całodobowy Dom Pomocy Społecznej. W naszym programie znalazły się takie hasła jak: budżet obywatelski, dworzec kolejowy, budowa nowych ścieżek pieszo-rowerowych, budowa nowych ulic i poszerzanie oferty terenów rekreacyjnych, a także miasto jak ogród zadbane i czyste oraz wiele innych, ważnych spraw. Dlatego proszę Państwa o oddanie na mnie głosu, żebyśmy wspólnie dbali o Złotów.

Jan Maksimczyk

Cztery lata temu wielu nakłaniało mnie do kandydowania na stanowisko burmistrza, lecz w tamtym czasie bardzo dużo pracowałem i dodatkowo angażowałem się w działalność związkową w firmie. Umiejętność słuchania ludzi, posiadane doświadczenie zawodowe i znajomość potrzeb mieszkańców zadecydowały o podjęciu przeze mnie w styczniu decyzji kandydowania na burmistrza. Na najbliższe pięć lat wyznaczyłem sobie cele: egzekwowanie czystości, ładu i porządku w mieście (tak kiedyś było!), dbałość o infrastrukturę techniczną, jej unowocześnianie, rozbudowę oraz zagwarantowanie bezpieczeństwa mieszkańców, od malucha do seniora; profesjonalne załatwianie spraw obywateli; opieka nad słabszymi, starszymi, niepełnosprawnymi (zasiłki, aktywność na miarę możliwości, domy dziennego pobytu dla seniorów); ułatwienie działalności przedsiębiorcom (np. większe ulgi w podatkach dla rozpoczynających działalność gospodarczą, właścicieli firm tworzących miejsca pracy); zwolnienia z podatku dla właścicieli remontowanych kamienic, w tym dla korzystających z ekologicznych źródeł ciepła; danie szansy młodym, aby nie wyjeżdżali ze Złotowa (przez uczciwe obsadzanie stanowisk w agendach miejskich, w drodze klarownych konkursów); budowę tanich mieszkań pod wynajem; zorganizowanie bezpłatnej komunikacji miejskiej; Klub Muzyczny dla młodzieży i dorosłych oraz Centrum Malucha (miejsce całorocznej zabawy pod dachem, np. w wyremontowanym obiekcie dworca PKP); Park Miejski letnim miejscem spotkań (koncerty szkoły muzycznej, muzyków i wokalistów); plaża i kąpielisko z prawdziwego zdarzenia (z bazą sportowo-rekreacyjną); letni park wodny dla dzieci i młodzieży w centrum miasta.

Reklama

Co obiecują kandydaci na stanowisko burmistrza w Złotowie? komentarze opinie

  • gość 2018-10-11 10:07:14

    Pycha i buta p. Pulita zniechęca, choć niestety ma największe szanse. Oby wyborcy się zmobilizowali i głosowali na pozostałych. Plus dla p. Maksimczyka za EKO, drewniane stelaże do banerów - bardzo estetycznie i wpisuje się w ideę miasta. :)

  • gość 2018-10-11 10:35:14

    Jan Maksimczyk - brawo za myślenie w końcu o młodych - przyszłości miasta. Dobrze mu się z oczu patrzy i nareszcie nowa twarz, nowe perspektywy i inne spojrzenie na rozwój Złotowa.

  • Mieszkaniec - niezalogowany 2018-10-11 10:36:53

    Burmistrz to jedno, ale należy pamiętać, że większość decyzji podejmuje rada! Wybierzmy mądrze, dajmy szansę młodym wykształconym ludziom, a nie etatowcom odcinającym kupony...

  • szajba - niezalogowany 2018-10-11 10:49:05

    a gdzie opcja "Żaden z powyższych nie zasługuje na mój głos"?

  • gość 2018-10-11 11:07:36

    Zagłosuję na pewno na p. Maksimczyka. Jest prostolinijny, konkretny, człowiek do działania, a nie przelewania z pustego w próżne, czyli czczej gadaniny. No i dojrzały facet, a przy tym taki do zgody, a nie do intryg, podchodów, jątrzenia.

  • gość 2018-10-11 11:15:14

    Rozsądny burmistrz z każdą radą może współpracować, pod warunkiem, że szanuje radnych, liczy się z ich głosem i głosem mieszkańców, a nie jakichś tajemniczych zewnętrznych doradców, wynajmowanych za ciężkie pieniądze podatników. Dlatego moja rodzina zagłosuje na J. Maksimczyka, bo to jedyny kandydat, który nie budzi złych emocji.

  • Konkret - niezalogowany 2018-10-11 11:49:07

    Maksimczyk, a do tego rada w składzie Wegner, Wojtuń, Czerwiec, Kolera, Cichański, Jęsiek, Pieniążkowski, Żelichowski, Kulasek, Białkowski, Jelonek, Koronkiewicz, Głyżewski, Wełniak, Zając Tak to widzę ją i większość znajomych. Myślę że to prawdopodobne i dobre dla Złotowa połączenie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 11:55:51

    Popieram konkret (prawie w calosci)

  • gość 2018-10-11 12:14:31

    Zostało tak wszystko sprytnie zamieszane,że wyborcy będą mieli problem z wyborem radnych ,aby rada w miarę działała zgodnie z burmistrzem ,ale jeżeli chodzi o osobę burmistrza to myślę,że powinniśmy zaoszczędzić pieniądze z naszych podatków i wybrać pana Pulita w I turze bo wynik drugiej jest przesądzony na jego korzyść a poza tym niech dalej ciągnie ten wózek ,łatwo nie będzie ,kadencja długa,ja zagłosuję na niego,niech się męczy.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 12:53:26

    Maksimczyk to przedłużenie rządów Wełniaka i postkomuny. Wyprzedaż majątku i asfalty oraz brak rozwoju miasta. Czyli bryndza.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 12:55:28

    Maksimczyk to przedłużenie rządów Wełniaka i postkomuny. Wyprzedaż majątku i asfalty oraz brak rozwoju miasta. Czyli bryndza.

  • Obserwator - niezalogowany 2018-10-11 12:57:09

    Ze wszystkich kandydatów najlepszym wyborem jest Pulit. Przez ostatnie 4 lata nabrał doswiadczenia i wie o o co chodzi w samorządzie. Jaskólski miał już swój czas jako starosta. Za jego kadencji było wiele inwestycji to trzeba przyznać, to był dobry czas. Ale stracił u mnie dobry wizerunek 4 lata temu jak przez swoją arogancję uważał już przed wyborami ze został burmistrzem. A.do tego pamiętny wywiad Jaskólski kontra Pulit gdzie p.Mirek pokazał swoją butę kim to on nie jest. A Maksimczyka w ogóle nie znam, to nie zagłosuję. Idealnych kandydatów nie ma i nie będzie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 13:09:37

    Zapewniam Cię Obserwator, że Maksiczyk jest lepszym kandydatem - mówi o konkretach, jest rozważmy i jeśli pojęcie "skromność" można w pozytywnym znaczeniu odnieść do któregoś z kandydatow, to właśnie do niego, a nie Pulita, który mówi o skromności i doświadczeniu, a chyba nie zna znaczenia żadnego z tych określeń.

  • gość 2018-10-11 13:38:54

    Pulit obiecywał dialog, a niestety słucha i mówi tylko do "swoich". To nie jest żadne wredne oskarżenie, to jest fakt. Ilu partnerów odtrącił, gdy tylko wyrazili swoje zdanie, poszli inną drogą? Obecny burmistrz jest bardzo niedojrzałym politykiem, choć wydaje mu się, że jest sprytnym graczem. Niestety, najpewniej wygra, bo p. Maksimczyk jest bliżej nieznany, a p. Jaskólski daje ciała w kampanii wyborczej. Panie Adamie, w wieczór wyborczy, mimo wszystko, proszę skłonić się do refleksji na temat swojego wybujałego ego, bo to broń obusieczna. Nawet wygrana w wyborach nie oznacza zwycięstwa... Zwycięstwem jest wyjście z twarzą pod koniec kadencji.

  • gość84 - niezalogowany 2018-10-11 13:39:13

    hmmm glosowac na Pulita?? a moze niech lepiej wraca tam skad przyszedl. Wielkiego ch..a zrobil, obiecywal jak to maja w zwyczaju ludzie ktorzy chca do mniejszego badz wiekszego korytka sie dostac. Drugi z panow to juz predzej emerytura i zabawy z wnukami a trzeciego kandydata nie znam.

  • gość 2018-10-11 14:02:39

    Mówienie: Maksimczyka nie znam - jest błędem, bo kto znał Jaskólskiego zanim został starostą i zaczął przecinać wstęgi w towarzystwie mediów? Kto znał Pulita, zanim TVAsta zrobiła z niego gwiazdę zielonej klasy? Niewielu! Tak samo jest z trzecim kandydatem. Ktoś, kto nie jest nauczycielem, lekarzem, księdzem, dziennikarzem itp. jest mało znany, ale to go nie dyskwalifikuje. Mnie przekonują choćby bilbordy. Porównajcie przy PKO jednego i drugiego kandydata. Jeden ma solidny, porządny, stabilny, a drugi ledwo wisi. Tak i z rządzeniem miastem będzie.

  • gość 2018-10-11 14:12:55

    Tak analizuję i powiem krótko lewactwo już było i może wystarczy obecny burmistrz nie politykuje więc uważam ,że to najlepszy wybór dosyć "czerwonych"rządów ,Wełniak wam się nieraz stawiał dlatego ceniłem go ale to "se ne wroti"

  • gość 2018-10-11 14:28:37

    Na pewno nie zagłosuję na Pulita. I tyle w temacie.

  • Obatel - niezalogowany 2018-10-11 14:29:00

    Zgadzam się z "konkret" ten burmistrz i rada w takim składzie to mieszanina doświadczenia z młodością i świeżym spojrzeniem. Jestem za!

  • gość 2018-10-11 15:13:08

    Pulit ok , tylko rada do wymiany, bo tylko są przeciwko i nic nie.mozna zrobić-ludzie i rządy Wełniana duch

  • czesław - niezalogowany 2018-10-11 15:45:53

    Bycie burmistrzem wymaga zdolności menedżerskich. I tutaj leśnik Pulit ma najmniejsze. Stawiam na Maksimczyka, który sprawnie pracował jako prezes zarządu Metalplast.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 16:20:05

    Gdyby nie pycha, buta-niezrozumiala dla mnie obecnego burmistrza może zaglosowalbym na niego , a tak z pozostalej dwójki wybiorę swojego kandydata.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 16:22:12

    Przestań czepiać się radnych. Niby taki świetny a nie potrafi ułożyć sobie ralacji z ludźmi.

  • gość 2018-10-11 16:37:31

    Zlotowskie ZDROJE ... puk puk puk

  • gość 2018-10-11 16:52:35

    I znów te teorie spiskowe, żywcem z Macierewicza ściągnięte. Burmistrz taki cacy, tylko ta piekielna rada kłody pod nogi mu rzuca. Trochę logiki wystarczy. Zdanie burmistrza, to zdanie jednej osoby, zdanie Rady Miejskiej, to zdanie 15 osób, które również zostały wybrane w demokratycznych wyborach. I co? Mamy niby uwierzyć, że 15 radnych z różnych środowisk się zmówiło i uwzięło na biednego burmistrza? I bombardują wspaniałe pomysły burmistrza, tylko po to, żeby zrobić mu na złość? Nie patrząc na swoich wyborców? Ten, kto pisze takie bzdury niech dorośnie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 16:53:22

    Jan Maksimczyk wydaje się bardzo miłym człowiekiem, z dużą dozą pewności siebie, ale też z odrobiną wstydliwosci. Tak odczułam go jak przedstawiał swoją kandydaturę przy rynku

  • gość 2018-10-11 16:58:09

    Proponuję wybrać jednego z kandydatów Jaskólski-Maksimczyk, a Pulita zatrudnić na pracownika wydziału promocji. To najlepiej mu wychodzi. Krawaty, złote rowery, fabryka powietrza, kaczkomaty, petomaty, herbatki, itp. itd. Nie mówię, że wszystkie te pomysły są złe. Ale ja od burmistrza oczekuję konkretów, a nie promowania głównie swojej osoby. Jeśli marnuje się czas i energię na pierdoły, to brak czasu i energii na poważne rzeczy.

  • gość 1 - niezalogowany 2018-10-11 17:00:48

    Jeśli bym miał zagłosować za Pulitem to musiałby mnie ktoś przekonać ponieważ patrząc na to co obiecywał a co zrobił to więcej jest przeciw niż za i niech nikt nie mówi że to wina radnych bo to najlepsza wymówka Pulita. Co zrobił człowiek z pasją i z pomysłami na miasto? no właśnie co? no na plus można powiedzieć że dom dla starszych no i co jeszcze nie licząc kaczko matów i innych takich pierdół ano nic no może to że zjednoczył przeciw sobie całą rade , zniechęcił mieszkańców i pracowników do siebie.Nie mówcie mi tylko że budżet obywatelski ,dopłaty do piecy, dom pogrzebowy czy ulice są jego zasługą bo tak naprawdę nie jego tylko właśnie radnych .Nawet euro eco potrafił zepsuć pan burmistrz więc jak tu nagle mam za nim być , żeby następne 5 lat zostały spieprzone , eeee lepiej nie , choć zbytnio nie ma na kogo więc ja nie mam żadnego faworyta ale oddam głos przeciwko Pulitowi i koniec.

  • Metalplast - niezalogowany 2018-10-11 17:25:30

    Przez Maksimczuka to Metalplast prawie przestał istnieć.Chodziło o usunięcie byłego prezesa i przejęcie firmy wraz z Cwiszewskim .Weszli przez tylnie drzwi i prawie rozwalili firmę wraz ze związkami zawodowymi.No moim zdaniem kandydat na burmistrza nie nadaje się.Ludzie pamiętają.

  • Gosc - niezalogowany 2018-10-11 17:27:10

    Oczywiscie ze jestem za Adamem Pulitem

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 17:32:28

    Jaskólski na burmistrza!!!

  • Ilona - niezalogowany 2018-10-11 17:42:29

    Jak na razie widac, że Maksimcxyk zatrudnił pół rodziny do pisania komentarzy. Śmieszne jest że nie miał nigdy nic wspólnego z intryga. Z tego co wiem porzucił rodzinę dla młodej d...y. Z tego powodu nie jest stabilny jak i godny zaufania. Jaskólski ..... dziadkom podziekujemy

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 17:59:29

    Nie jestem rodziną Maksimczyka a w pełni go popieram. Pulit dla mnie totalnie spalony po ostatniej kadencji - narcyz i nic więcej, bardzo niedojrzaly, absolutnie się nie nadaje na to stanowisko. Jaskólski niekoniecznie. A Maksimczyk stateczny i zrównoważony. Miastu teraz potrzebne jest dojrzałe spojrzenie bez tworzenia niepotrzebnych przepychanek politycznych.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 18:50:14

    Czy po wygranej będzie pan również brał flaszkę za odbiór zlecenia?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 19:13:36

    Radni Maksimczyka to ludzie którzy niszczyli złotowski samorząd przez ostatnie 4 lata. Teraz chcą budować.

  • Astronom - niezalogowany 2018-10-11 20:12:16

    cała trójka jest słaba ale kogoś trza wybrać dwóch z nich to towarzysze red is bad odpadają no cóż zostaje Adam Pulit i na niego oddam mój głos

  • gość 2018-10-11 20:37:56

    Dla mnie Maksimczyk to konkretny gosc. Przynajmniej pracowal w zarzadach firm a nie w jakims lesie... I zamierzam oddac na niego moj glos

  • Gość - niezalogowany 2018-10-11 22:44:08

    Maksimczyk to człowiek bez jakiegokolwiek doświadczenia samorządowego. Nawet radnym nie był. Będzie nim Wełniak kręcił. A on już był..

  • gość 2018-10-11 22:49:23

    No dla mnie zdecydowanie p. Jaskólski. Myślę, że jego doświadczenie, w tym to ostatnie w drogownictwie, pozwala na kompleksowe spojrzenie na potrzeby miasta. Sądzę również, że będzie potrafił współpracować z radnymi zdecydowanie lepiej niż obecny burmistrz. Podoba mi się program i wyznaczone priorytety. Gdyby to się udało to miasto zdecydowanie by zyskało. Dosyć już wydawania pieniędzy na bzdury. Jedna kadencja rozrzutności wystarczy, teraz trzeba uporządkować rzeczy nieuporządkowanie ( wygląd zieleni w centralnej części miasta), zadbać edukacyjnie o dzieci oraz pomóc seniorom. A zamiast budowy "piaskownic" zająć się ulicami i chodnikami. Panie Mirosławie, trzymam kciuki.

  • gość 2018-10-11 23:07:19

    Patrząc na wyniki sondy, wszyscy trzej kandydaci mogą mieć podobne poparcie w pierwszej turze. Ale w drugiej to Maksimczyk albo Jaskólski weźmie głosy drugiego, aby zmieść ze stołka Pulita.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-12 00:18:23

    Najbardziej realistyczny program ma obecny burmistrz;

  • gość 2018-10-12 01:21:35

    Czy realistyczny nie wiem, ale z pewnością nie REALNY Snuje mrzonki i wizje. Bawi się miastem chcąc realizować własne ambicje.

  • gość 2018-10-12 05:49:49

    Pulit. I kropka

  • gość 2018-10-12 08:05:10

    Jeśli oddam głos Maksimczykowi, daję miastu 50% szans zrównoważonego rozwoju. Pozostali dwaj kandydaci to 100% zmarnowanych szans. Zaryzykuję! Ci, którzy znają bliżej Pana Jana, mówią, że to bardzo inteligentny gość, spokojny, rozważny.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-12 11:17:06

    Popatrzcie na te opisy - sposób ich sformułowania dobrze opisuje kandydatow. Pierwszy (Pulit) rozpływa się nad własnymi zaletami - ile to doświadczeń i jak go uformowalo, jaki teraz jest wspaniały i co potrafi zrobić. Słowem- patrzcie na mnie i podziwiajcie. Drugi (Jaskolski) - zaczyna od pieniędzy i mówi głównie o kasie. Zarządzanie kojarzy mu się wyłącznie z tym- może to i dobrze, ale jeśli kasa ma przesądzić o wszystkich decyzjach to mam jednak wątpliwości. Trzeci (Maksimczyk) na początku uzasadnia swoją decyzję i podaje kilka punktów którymi chce się zająć. Dla mnie najbardziej wiarygodny, bo skupia się na tym co trzeba zrobić, nie na sobie czy kasie, czy rozliczaniu innych.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-12 12:01:23

    Ja głosuję na Bernadetę Jaskólską. Brawo Mirek! Trzymam kciuki.

  • gość 2018-10-12 13:23:20

    Mój głos ma Maksimczyk.

  • Piotrek - niezalogowany 2018-10-12 19:41:53

    A mój głos ma Wojtiuk

  • Andrzej - niezalogowany 2018-10-12 22:56:59

    Pan Jaskulski to mój numer 1 kandydat na burmistrza. Kilka lat temu, będąc starostom Zlotowskim sam bez interesownie, pomógł i uratował życie memu szwagrowi, zawiosl go na przeszczep płuc do Warszawy była godzina 2 w nocy. Liczyła się każda minuta Wątpię żeby ktoś z kandydatów ubiegających się o stanowisko, pomógł zwyklemu woznemu. Jeszcze raz dziękuję. Ma Pan mój głos, pozdrawiam mojego bohatera..

  • Sandra - niezalogowany 2018-10-12 23:33:27

    Zagłosuje na Pana Janka . Człowiek na poziomie idealnie nadający się na burmistrza

  • Gość - niezalogowany 2018-10-13 19:54:49

    Jak sobie przypominam to Ludzie wybrali p.Wegner na kandydata na burmistrza ,ale i tak zostało ,jak p,Wełniak chciał i kandydatem został Maksimczuk,,,,,co do basenu rehabilitacyjnego to dzielo p Welniaka i tych co bubel odbierali,,zobaczymy jaka jakosc wykonania jest teraz za co odpowiadaja inspektorzy nadzoru i kierownik budowy!,,,,,Głosuję na Pulita choć rada Welniaka Go czesto blokuje,,,,

  • Gośćo - niezalogowany 2018-10-13 20:13:12

    Nieznam gościa z żadnej strony jego osiągnięć, choć mieszkam 55 lat w Zlotowie. Chodzi mi o tego trzeciego...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-13 21:04:41

    Wczoraj miałem możliwość rozmawiania z Panem Maksimczukiem. Przekonujący w swojej fachowości.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-14 03:36:05

    Panie burmistrzu niestety jest mi bardzo przykro ale nie jest Pan moim kandydatem na burmistrza widać że brak gospodarze miasto jest brudne i zasrane. Widać że nie był Pan dawno w mieście wystarczy przejść się al. Piasta chodniki ławki obrobione przez ptactwo a przy basenie to już masakra chyba że jest to jedna z atrakcji wielkopolskich zdrojów. Nie radzi Pan sobie z małymi rzeczami a co dopiero z budżetem miasta. Rzeka Głomia będzie za chwilę będzie rowerem jezioro miejskie zarasta po co te mosty promenady szkoda pieniędzy dobry gospodarz przeszedł by się po mieście i wówczas wiedziałby co należy robić. Za nie długo czas rozdziobią nas kruki wrony a wspaniałe 5 jezior zarośnie sitowie o miasto sprzeda po intratnej cenie działkę pod zabudowę burmistrzu obudź się z tego amoku jest mi wstyd przed rodziną z zagranicy że mieszkam w tak zasypiałem miejscu na ziemi.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-14 09:51:50

    A Ja nie znam żadnej osoby na Świecie która była by idealna, dała nam co chcemy. Sądzę że nigdy taka osoba nawet się nie urodzi. Co do typowania radnych głupota. Osobiście liczę na wiele niespodzianek.

  • golobek - niezalogowany 2018-10-15 13:06:37

    Jak dla mnie Adam Pulit !!!

  • gość 2018-10-16 10:55:33

    Jak dla mnie tylko nie gajowy. Koniec z lekceważeniem Wyborców. Wystarczy nam autopromocji zadufanego w sobie Pulita. Koniec z nieudolnymi eksperymentami. Duet odstawić do lamusa.

  • gość 2018-10-16 22:45:09

    Już zamknięte głosowanie? Cisza wyborcza? Dlaczego?

  • gość 2018-10-17 08:39:31

    bo to wyborcza, oni maja swojego kandydata

  • wąż - niezalogowany 2018-10-17 21:53:48

    Adam i Ewa-Małgosia, tym dwojgu ostatecznie chyba coś nie wyszło i raj się skończył... Pozdrawiam myślących.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

WYKOP POD WĄŻ DRENARSKI -

ROLNIKU - ZALEWA CI POLE ? TA OFERTA JEST DLA CIEBIE ! OFERUJEMY WYKOP POD WĄŻ DRENARSKI PRZY UŻYCIU NIWELATORA LASEROWEGO DZIĘKI CZEMU WYKOP JEST..


Zobacz ogłoszenie

Pracownik budowlany

Witam. Poszukuję pracowników do budowy hal stalowych. Mile widziane doświadczenie przy pracach na budowie. Zimową porą praca na hali. Miła..


Zobacz ogłoszenie

HALE STALOWE

AGRO-HALL oferuje kompleksowe wykonanie Hali stalowej wraz z projektem i wszelkimi formalnościami, o dowolnych wymiarach, dowolnej konstrukcji. Hala..


Zobacz ogłoszenie

Oddam w dzierżawę ziemię

Oddam w dzierżawę 29 ha przepięknie położonych nad rzeką gruntów rolnych NATURA 2000, w tym 14 ha stanowią TUZY. Pozostała część to ziemie orne w..


Zobacz ogłoszenie
Reklama



25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"