:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Debata kandydatów na burmistrza Złotowa

Wybory, Debata kandydatów burmistrza Złotowa - zdjęcie, fotografia
Portal zlotowskie.pl 31/10/2018 19:19

W TV Asta zakończyła się debata kandydatów na burmistrza Złotowa

Kto według Was wypadł lepiej w debacie? Zachęcamy do komentowania. 

 

 

Reklama

Debata kandydatów na burmistrza Złotowa komentarze opinie

  • Gośćmaha - niezalogowany 2018-10-31 19:54:19

    I znow pulit prowadzi nawet w debacie brawo

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 19:56:51

    Coś Pulitowi dzisiaj źle idzie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:00:15

    To o rankingach słyszeliśmy już setki razy... One mnie ani trochę nie przekonują. Co przeciętnemu mieszkańcowi da wynik w jakimś rankingu?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:06:30

    Pulit - za marszem narodowo- konserwartwnym....przerazona!!!!!!!spalony- panu juz podziekuje I kazdemu polecam sir zastanowic.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:08:30

    2 pytania "tak lub nie", pokazaly prawdziwe oblicze Pulita: - nie spotkam sie z kontrkandydatem (jasne, bo przeciez ja wiem najlepiej) - poszedlbym w marszu ONR...masakra. moze zielen ONR kojarzy mu sie z lesnictwem. Jaskolski zadziwiajaco dobrze.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:17:33

    Pan Adam zaskakująco słabo.

  • Gość1 - niezalogowany 2018-10-31 20:17:48

    Pulit bawi się telefonem komórkowym podczas wspomnianego konkursy, ignorując kandydata ,Chołodowska wychodzi po 10 minutach z przesłuchania. Totalne chamstwo! Nigdy więcej nie oddam głosu poparcia na tego człowieka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:18:05

    Brawo Adam Pulit...

  • gość 2018-10-31 20:20:27

    Pan Pulit na każde pytanie odpowiada wymijająco ,dlaczego ?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:21:21

    Pulit slabiutko, slabiutko. I ten ONR..w sumie dziewne nie jest jak sie zwąchał z PiS'em..

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:21:58

    Burmistrz w marszu ONR! Na Krajnie, gdzie faszyzm zebrał takie żniwo. Wstyd. Nigdy nie zagłosuję na takiego kandydata!

  • gość 2018-10-31 20:22:37

    Panie Jaskólski brawo!

  • gość 2018-10-31 20:22:44

    tutejsi niektórzy komentatorzy od wiadomego właściciela portalu mogliby pisać paski informacyjne w TVP

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:23:16

    Zaraz bedzie rzewny filmik na fejsie, ze z tym ONR to jednak pomylka..

  • gość 2018-10-31 20:24:01

    Ta wypowiedź o marszu dyskredytuje Pulita ostatecznie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:25:00

    Wikipedia-Obóz Narodowo-Radykalny (ONR) – skrajnie prawicowe ugrupowanie polityczne o charakterze faszystowskim[2][3][4][5][6],

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:25:53

    Jaskólski merytorycznie na temat, Pulit o dziwo słabo.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:29:52

    Subiektywnie: za dobrze A. Pulit nie wypadl. M.Jaskólski też bez łał. Wkurza mnie bufonada A. Pulita. M. Jaskólski mimo przewagi merytorycznej nie potrafi to sprzedać, przełożyć słownie. Plusy: M.Jaskólski- chce zgody, A.Pulit oparzony, krytykujacy wszystkich. Demokracja- głosujmy.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:32:50

    Pulit za ONR i jeszcze flFidurski ......na zastępcę burmistrza.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:32:57

    Coś cienko dzisiaj Pulitowi poszło. Czyżby nerwy go zjadły? No i jeszcze ta wtopa z oenerem . Kończ waść wstydu oszczędź.

  • gość 2018-10-31 20:39:20

    Super, też idę w marszu :) A lewicowej mieliźnie intelektualnej, tradycyjnie pokazuję środkowy palec :)

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:40:50

    Na debacie nic nie było o aferze rozporkowej i mobbingu w Urzędzie Miasta nic nie było?!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:42:57

    Na debacie nic nie było o aferze rozporkowej i mobbingu w Urzędzie Miasta nic nie było?!

  • gość 2018-10-31 20:50:50

    No ładnie. Afery z asfaltownią nie było, bo temat już zakończony. Gratuluję podejścia p. Pulitowi. Proszę odpowiedzieć na jedno proste pytanie. Czy, gdyby nie nagłośnienie tematu przez media, to firma Strabag, też by wycofała wniosek? Odpowiedź brzmi: NIE. Więc proszę teraz nie zamiatać tematu pod dywan. Że niby nic się nie stało, bo firma wycofała wniosek. Kto ich zachęcał do próby instalacji w Złotowie? Krasnoludki? Czasem lepiej przyjąć na klatę, że się popełniło błąd, przeprosić i się poprawić. Ale ten gość idzie w zaparte. Złapali mnie za rękę? To nie moja ręka. Skrytym parówkożercom mówimy stanowcze NIE !!!!!!

  • gość 2018-10-31 20:51:48

    Panie Mirosławie - OGROMNE PUNKTY DLA PANA, udało się Panu pokazać oblicze Pana Adama Pulita. Strasznie obrażalski i nie uznający zupełnie innego zdania, punktu widzenia. DIALOG to jego największa farsa wyborcza.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:52:39

    Pulita popiera PiS, już wiadomo dlaczego - marsz ONR. Ludzie ocknijcie się. Wyszło szydlo z worka. Głosuję na Jaskólskiego!!!

  • gość 2018-10-31 20:54:12

    ZW.... IDĘ ZROBIĆ POPCORN

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:55:00

    Brawo dla burmistrza!!!!!

  • miejscowy - niezalogowany 2018-10-31 20:55:14

    Jaskólski ma racje z tym porządkiem w mieście, z przykrością muszę stwierdzić, że za Wełniaka w niektórych rejonach było znacznie czyściej i potrafił sam się pokazać z Kołodziejczykiem i przyznać rację mieszkańcowi, że należy teren uprzątnąć. W nowym wydaniu tego nie doświadczyłem. Na cmentarzu liście na kupach przy płocie w tyle leżały przerośnięte cały rok. Zobaczymy co będzie jutro. Budżet obywatelski wychodzi najlepiej w mieście ja go urzędnicy rozliczają. Nie nadążysz przynosić wyjaśnień i to zniechęca.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 20:57:06

    Super Adam .o co Jaskólski zrobił Komuch to nikt nie pamięta?. On już zrobił swoje . PEWNIE tylko chce większą emeryturę 60 lat. .napewno nie myśli o kimś tylko o sobie nie bądźcie naiwni .stawiam na mlodego

  • zawiedziony - niezalogowany 2018-10-31 20:59:54

    4 lata temu obecny Pan Burmistrz w kampanii przedwyborczej obiecywał nowe miejsca pracy, to miał być jeden z celów jego Polityki co mnie bardzo do niego przekonało. Od tej pory nie zmieniło się w tym temacie zupełnie nic.Dalej idziemy w stronę dziwnych pomysłów upiększania miasta. Mnie to nie przekonuje, pora dać szansę aby się wykazać innym.

  • gość 2018-10-31 21:02:07

    Informacje przedstawione przez Adama Pulita odnośnie dofinansowań, rozmijają się z prawdą (chyba wliczył wszystko nawet subwencje i za podręczniki dla dzieci). Inwestycja realizowana przez MZWIK swoimi przygotowaniami sięga jeszcze okresu przez jego kadencją. Żadne dofinansowanie nie jest możliwe bez wyprzedzenia. Dofinansowania to nie jest koncert życzeń. Bardzo się cieszę, że Pani Prezes z determinacją dopięła swego i udało się jej osiągnąć sukces. Panu Adamowi Pulitowi mieszkańcy powinni podziękować za to, że tym razem mało przeszkadzał. Po pierwszym wyniku wniosku na pewno był obrażony bo nie bardzo miał się czym pochwalić przed kamerami. Ciekawe czy wtedy rozważał zmianę Pani Prezes MZWIK?

  • gość 2018-10-31 21:05:03

    Aby było "Złotowskie Zdroje" to najpierw chyba należy zatwierdzić stosowane logo. Heraldyka w tym temacie obowiązuje jeśli się nie mylę. A nikt w urzędzie jakoś nie chce tego potwierdzić, raczej wskazują na samoistne stosowanie. Jeśli nie prawda to proszę o sprostowanie albo kserokopie dokumentu na necie stanowiącą o wykonanej robocie w tym zakresie.

  • gość 2018-10-31 21:05:42

    Burmistrz bez zmian. Wyuczone slogany, zero konkretów. Tylko w kółko gadanie o nagrodach, omijanie odpowiedzi na pytania i wieczne narzekanie, że on jest super, tylko się wszyscy na niego uwzięli. Ile można tego słuchać. Proszę wreszcie zmienić płytę i zabrać się do roboty. Z radą miejską to trzeba się potrafić jakoś dogadać, a nie obrażać i żalić na fb. Pan Jaskólski wreszcie się przygotował do debaty. Bardzo konkretny i rzeczowy. Po czterech latach suchych, moim zdaniem, warto dać szansę p. Jaskólskiemu. Gorzej przecież nie może być.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:07:06

    Burmistrz sympatyzujacy z ONR?!. No to w Zlotowie chyba nie przejdzie!

  • gość 2018-10-31 21:08:32

    A przed debatą w TV Asta rozmowa z burmistrzem - świetnie zagrana i wyreżyserowana, będąca tak naprawdę spotem wyborczym. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby nie adnotacja o wyprodukowaniu na zlecenie Gminy Miasto Złotów. Mam w związku z tym pytanie: czy to przypadkiem nie jest naruszeniem zasad finansowania kampanii wyborczej?

  • gość 2018-10-31 21:10:02

    Odnośnie miejsc pracy w Złotowie. Pan Adam Pulit podjął mnóstwo działań na papierze; dorobiliśmy się "Programu rozwoju przedsiębiorczości Gminy Miasto Złotów na lata 2017-2022" ktoś to czytał??? Jakaś promocja była; no właśnie czego? Przyjęta regulacja, TO jest chłam propagandowy PULITA. Nie zorientował się co KAZAŁ podpasać RADZIE. NIEREALNY DOKUMENT. Na Wilowskim się poznał jak podpisał nabór ale później się zorientował, że tak naprawdę taki dyrektor to powinien umieć ładne zdjęcia przyrodzie robić, a kwalifikacje nie są potrzebne. Zresztą samorządowcem może być każdy i to nie wymaga wiedzy własnej, bo od wiedzy jest zastępca.

  • gość 2018-10-31 21:11:10

    Dofinansowanie ze środków unijnych dla MZWiK. Jakie niby zasługi w tym ma pan burmistrz? To zasługa pani prezes Iwańskiej i pracowników MZWiK. Ale jak zwykle, pan burmistrz potrafi się podpisać pod wszystkie sukcesy. Ale jak coś nie wyjdzie, to on jest ostatni, który zawinił. Hipokryzja tego pana jest wprostproporcjonalna do jego narcyzmu. Pan z ASTY powiedział wprost, chyba tego nie zmyślił, że przez 3 lata żadnych środków z Unii Europejskiej urząd nie pozyskał. A wcześniej burmistrz wielokrotnie się chwalił, że pozyskanie środków z unii wzrosło o 100%. Kto tu ściemnia? Prowadzący z ASTY? Nie sądzę.

  • gość 2018-10-31 21:14:14

    Zaraz na fb pojawi się filmik, że AstaTv też należy do układu, który chce odsunąć burmistrza od władzy. Oby obyło się bez łez, bo ostatnim razem niewiele brakowało. :D:D:D

  • Ziomal - niezalogowany 2018-10-31 21:14:18

    Debata po obu stronach nerwowa. Obiektywnie bardziej konkretny MJ. Wypunktował kontrkandydata. A ten swoją zarzucaną mu nieszczerosc i bute potwierdził... nie będę rozmawiał po wyborach z panem MJ. bo cele już wyznaczone (A szkoda). Dla mnie wszystko jasne. .. Pozdrawiam myślących!

  • gość 2018-10-31 21:18:35

    Przetwórnia mas bitumicznych na pewno powstanie w okolicach Jastrowia bo tam potrafią przyciągnąć inwestora. U nas żaden Włodarz tego jeszcze nie uczynił bez względu co by miało to być więc nie wiem po co Pulit się tłumaczy a Jaskólski mówi, że nie pozwoli na powstanie firmy - to z obu stron źle. Oznacza to , że coraz wiej osób ma przyjść do opieki społecznej po wszystkie należne daniny i 500+ a ci co pracują mają płacić coraz większe podatki. Po za tym tego typu debata absolutnie niczego nie wnosi.

  • Pustogłowie - niezalogowany 2018-10-31 21:19:01

    Już dość tego Pulita, 4lata pokazaly - całkowity brak wypełniania obietnic wyborczych, non stop jakieś wyjazdy konferencje, salony, kamery. Arogancja brak dialogu, życzliwości. Zlotowianie pozostawieni na lodzie. Brak zainteresowania potrzebami mieszkancow. Seria nieudanych inwestycji, wykonawcy wybierani według jak najniższej ceny itp. pełno fuszerek, niedoróbek. Tak się nie powinno rządzić. Oglądałem mnóstwo wypowiedzi p burmistrza z ostatniego czasu. Pada konkretne pytanie a pan Pulit mówi jakieś totalne farmazony z palca wyssane costam powinniśmy dbać costam rozwój mam na uwadze problemy bla bla bla szmiry riry. Mówią że młody ale co to ma do rzeczy na zachodzie burmistrzami sa 70parolatkowie, tu się liczy doswiadczenie, bycie odpowiedzialnym, okreslone umiejętności, a nie dobry bajer. Nie wiem jak kto ale ja takiej pustej gadki nie kupuje, taki kit to można ciemnemu ludowi jak widać po wyniku I tury wyborów ten sposób dziala. Czas z tym skończyć ja wybieram konkret wszystkie ręce na poklad 4 listopada ON ma plan Mirosław Jaskólski. Znam go od kilkudziesięciu lat i wiem że ON da radę.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:28:22

    Jaki Jaskólski ma plan? Jeszcze nic nie słyszałem żadnego programu.tylko dobro i dobro Ale czyje ?????

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:28:25

    ONR!? Ja pierd... Burmistrzu czy Ty wiesz z kim chcesz iść w marszu? Nie masz mojego głosu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:29:27

    Widze.ze komentują też wszystkie ręce na pokład czerwono aż żal

  • gość 2018-10-31 21:29:58

    Niestety Panie Adamie, ubolewam, że dopiero teraz unaocznia Pan Jakim człowiekiem jest. Przez całą kadencję fundował Pan razie miejskiej różnego rodzaju wydmuszki programowe bez pokrycia. Nie dziwię się radnym, że mieli Pana serdecznie dość. Pan się nie dogadywał z nimi a oni z Panem i tak dalej. Dowodów na PANA niedojrzałe zachowanie jest znacznie więcej. W moim odczuciu wymysł "Złotów Wielkopolskie Zdroje" złotowianie traktują raczej chłodno, nie są do tego przekonani - ja jeszcze nie; zbyt duże braki w infrastrukturze, za mało w praktyce. To hasło to Pana zasługa i to Pan pieniędzmi podatników wymalował złotów w te kolory i to by było na tyle. Powtarza Pan to jak mantrę tak samo jak i kaczkomat. Niedługo szykuje się zmiana w ustawie o samorządzie, budżet obywatelski będzie standardem i procedurą, Pan zaczął ją jedynie wcześniej i chwała Panu za to ale ne jest to pomysł innowacyjny, a zapożyczony. W mojej ocenie To jest właśnie poziom Pana perspektyw samorządowych. Za kamerę zrobi PAN WSZYSTKO.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:30:33

    Co wy piszecie o zwiazkach pisu i onru?! Idzcie sie douczyc... Spoko ja tez jade na marsz do wawy a moj glos idzie na pulita. A taki marsz mozna by bylo zorganizowac u nas w miescie i posmiac sie z tych wszystkich starszych pan z kodu i tak wielbiacych wolna ale lewicujaca europe i tylko wedlug ich pomyslu. Bo jak widza ruch narodowy i onr to nagle ci sami tolerancyjni ludzie dostaja drgawek a na necie leca takie hejty ze wstyd to czytac. TYLKO RUCH NARODOWY

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:31:02

    Pulit o niebo lepiej niż jaskolski, który nie wie co mówi.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:33:09

    Szanowni Państwo, Odniosę się do wytwórni mas bitumicznych w "wielkopolskich zdrojach". Otóż firma Strabag, inwestor ,nie napisał w swoim oświadczeniu o wycofaniu przedsięwzięcia na działce miejskiej w Złotowie. Informuje opinie publiczna jedynie o wycofaniu raportu środowiskowego. A to jest duża różnica!. Po wyborach gdy pomysłodawca tematu, obecny burmistrz Adam Pulit jakimś cudem wygra , temat z całą pewnością powróci. Stare praktyki dużych koncernów. Proszę bądźcie czujni!. Dobranoc.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:33:48

    Brawo Pulit !!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:35:19

    Ksiądz Domański na pewno byłby szczęśliwy z takiego burmistrza

  • gość 2018-10-31 21:35:34

    Dziwię się Panu Mirosławowi Jaskólskiemu, że w tej debacie nie pochwalił się pomysłem Pana Jana Maksimczyka o postaniu w miejscu "przymiarki" wytwórni mas bitumicznych, farmy fotowoltaicznej. POMYSŁ JAK NAJBARDZIEJ NA MIARĘ ZŁOTOWA - z hasłem "Złotów Wielkopolskie Zdroje" czy też BEZ NIEGO.

  • SONNY CROKET - niezalogowany 2018-10-31 21:36:09

    BRAWO ADAM PULIT precz z POSTKOMUNISTYCZNYM PLATWORMERSKO NOWOCZESNYM EUROKŁOCHOZOWYM TENCZOWYM NEOSTALINOWSKOFASZYSTOWSKOGENDEROWSKOMULTIKULUROWOGLBALNYM UPADJĄCYM SYSTEMEM NWO

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:38:51

    Moim zdaniem Pan Mirosław Jaskólski zdecydowanie wygrał debatę. Pan Adam Pulit zagubił się .

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:40:22

    Zagubil sie w lesie na grzybach.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:43:43

    Działacze PO, co wy na ten ONR!?

  • gość 2018-10-31 21:44:26

    Pan ADAM PULIT ma więcej z komucha niż sam komuch może sobie wyobrazić. Niejaki George Orwell o tym pisał. Sami przeanalizujcie jego zachowania, jak rada nie taka i inni ludzie nie tacy to nie ma z kim PROWADZIĆ DIALOGU, więc zrobię sobie taką radę, która mnie będzie słuchać jak świnia grzmotu. No i zrobił sobie markę, radę seniorów do kawki i herbatki i w nowej kadencji pewnie jakieś inne twory potworzy bo NARCYZ się nie będzie znowu umiał porozumieć.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:46:52

    Już nie wiem z jakiej opcji politycznej jest Adam Pulit .Był PSL, PO, A teraz pod płaszczykiem PIS. Nie ładnie p. Pulit!. A może Jeszcze ONR! ALE TO JUZ NIE PARTIA.

  • Marcin - niezalogowany 2018-10-31 21:47:28

    Jakiś dziwny hejt na Adama Pulita na tych zlotowskie.pl Jaskólski niech sobie już podaruje, emerytura coraz bliżej. Spoty wyborcze z p. Janem Maksimczyk to porażka, sala kinowa upsss, jakaś hala sportowa pompowana to brednie. Panowie to jest Polska to jest Złotów proponuję lądować z tym uniesieniem bo ta ekstaza Was wyniszczy do końca. Panie dr Jaskólski ja wiem że z matematyki ale proponuję nauczyć się końcówków, a będzie piątej jak mrówków. Panowie układowcy z byłą nomenklaturą burmistrza Wełniaka. U was się nic nie zmienia cały czas my, zrobimy, weźmiemy, wykonamy, itd jaka odpowiedzialność zbiorowa TOWARZYSZE !!!!!!! Adam Pulit przynajmniej bierze na klatę i mówi jak mężczyzna i lider zrobię, postaram się, wykonam. Burmistrzu Adamie powodzenia

  • gość 2018-10-31 21:48:26

    CO do skargi Pana Willowskiego; rada przekracza kompetencje bo cała z jednym wyjątkiem mówi BURMISTRZOWI że źle postępuje, a on że to jest relacja POMIĘDZY PRACODAWCĄ - może i tak co nie zmienia faktu, że takiego pracodawcę jak Pana Adama Pulita mieć to frustracja i obstrukcja gwarantowana. Jak by nie było nikomu nie życzę takiego traktowania w żadnej pracy - bo to już nie jest praca. PULIT - KALIGULA czy nazwisko ma znaczenie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:50:33

    To co nie umiał powiedzieć Jaskólski bo nic nie powiedział co robił ,tylko ciagle to samo dwa problemy w kółko....... Jego pastuszkowie piszą .I piszą

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:51:39

    Jaskoldki zaskoczenie na plus.

  • K.Zelichowski - niezalogowany 2018-10-31 21:54:13

    Pytanie redaktora do Pulita .czy spotka się Pan z Panem Jaskólskim po wygranych wyborach Odpowiedż człowieka dialogu i konsultacji -NIE Wszystko na temat. Pozdrawiam.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:55:37

    A czy przypadkiem nowo wybrany radny Janusz Justyna nie wspiera medialnie kampanii Adama Pulita? Pracodawca JJ jest sam Henryk Stokłosa, wydawca gazety Panorama Złotowska i internetowej pzl24.. Wnioskuje ,że Adam Pulit nie podejmował decyzji suwerennie.

  • gość 2018-10-31 21:57:39

    Treść komentarza...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:57:50

    Pulit faktycznie słabo.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 21:58:20

    Brawo Adam

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:00:03

    Jestem za panem Adamem Anię za starym dziadem który skacze że stołka na stołek. A prezes MZWiK-u jak trzeba wymienić to wymieniać,

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:00:32

    Jestem za panem Adamem Anię za starym dziadem który skacze że stołka na stołek. A prezes MZWiK-u jak trzeba wymienić to wymieniać,

  • gość 2018-10-31 22:02:58

    Nie dajcie się ogłupić. Pan Jaskólski sam pewnie wstawia te komentarz. Co do marszu, to Pan Adam powiedział co powiedział. Miał mniej czasu na zastanowienie. Rządzić muszą młodzi, a Pan Jaskólski za swoich rządów w starostwie pokazał ludziom swoje oblicze. Dziwne, że ktokolwiek jeszcze na niego głosował. Tylko głos oddany na A. Pulita ma sens.

  • gość 2018-10-31 22:03:46

    Pan Pulit zaplątał się we własnych kłamstwach i kłamstewkach. Jego parcie na szkło powoduje, że przestaje się kontrolować i buuuuujjjaaaaa, że hej! Zapomniał do swoich sukcesów tylko dodać, że lato tego roku było piękne dzięki niemu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:08:10

    Głosuje na Pana Jaskolskiego. Adam Pulit na dyrektora Domu Niekultury.

  • mim - niezalogowany 2018-10-31 22:09:32

    - żal mieszkańców i miasta; dwa "cienkie bolki"- jeden niech wraca do matematyki, a drugi do trąbienia na rogach na duktach leśnych; miniona kadencja to zmarnowany czas dla miasta; agitka przed debatą to żenada- jakież to lokalne autorytety tam się wypowiadały... więc czwartego listopada pozostaję w domu...

  • gość 2018-10-31 22:12:51

    Brawo, Panie Mirosławie. Nie przeszedł Pan 4-letniego szkolenia PR, a mimo to dał Pan radę. Konkrety i uczciwe stawianie sprawy zaprocentuje. A kolega Adam niech się uczy dalej, choć może już za swoje pieniądze, a nie publiczne.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:13:17

    Z wypowiedzi Adama Pulita wynika, że jest najmądrzejszy, najlepszy . Inni za to są głupi łącznie z radnymi miasta. Co za narcyzm.

  • gość 2018-10-31 22:17:03

    Pulit zdecydowanie wygrał. Jaskólski dawał wymijające odpowiedzi, a swoimi atakujacymi pytaniami jedynie sie przysłuzył burmistrzowi, bo odpowiedzi Pulita były wyczerpujące i przekonujące. Miał przynajmniej okazję odnieść się do oszczerstw powielanych na forach. Jaskólskiemu mówię NIE, nie chcę żeby zadłużył miasto, jak zadłużył powiat, jego kiełbasa wyborcza do mnie nie trafia, lepszy zrównoważony rozwój niz zycie na kredyt, ponad stan.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:18:39

    Po słabej debacie Pan Adam Pulit będzie musiał iść po wskazówki do przewodniczącego Koła PiS Pana Wiesława Fidurskiego. Życzę owocnych rozmów.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:20:10

    Obecny Burmistrz też chciał wymydlić mieszkańców Chojnickiej 2, zmieniając plan zagospodarowania przestrzennego. W miejsce budynków jednorodzinnych chciał wstawić blokowiska. Rada na szczęście odrzuciła ten plan. Mieszkańcy tego osiedla będą dalej się temu przyglądać. Jeszcze raz zadam pytanie gdzieś Pan przeprowadzał te konsultacje społeczne z mieszkańcami tego osiedla. I tu można powiedzieć w 100% że takich nie było.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:23:08

    Panie Pulit kończ waść, wstydu oszczędź !

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:25:20

    O Koronkiewicz się uaktywnił . A mówił że nie będzie żadnego popierał ciekawe co mu obiecał Jaskólski. Stołłeczej w urzędzie !!!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:29:02

    Brawo Pulit . A Koronkiewicz mnie rozczarował myślałem ,że facet na poziomie A to układy i brudna kampania

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:30:24

    Kreuje się Pan Panie Pulit na osobę dialogu. Gdzie Pan był jak protestowali mieszkańcy osiedla Kwiatowej, przeciwko budowie bloku, gdzie Pan był gdy protestowali mieszkańcy osiedla Na Rozdrożu? Gdzie, w lesie A może na ogródkach działkowych u swojej teściowej. Dalej wątku nie będę rozwijał.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:32:39

    Pan Adam Pulit nie skumał się z PiS tylko pan Fidurski podłożył się Pulitowi za wszystkie funkcje które przez cztery lata otrzymał. Z pana Pulita żaden PiSowiec a pan Fidurski to stary wyga, wykorzysta wszystkich żeby tylko wypłynąć na powierzchnię. Czy to się panu Pulitowi opłaci, zobaczymy. Najpierw wybory a potem zobaczymy.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:39:14

    A czy Adam Pulit używa rozumu? Wspólne działania z Wiesławem Fidurskim to samoistne sepuku.

  • Gość moze i gosc - niezalogowany 2018-10-31 22:46:26

    Debata Jaskolski słabo... Nie trawie gościa. Ale Pulit z ONR... ADAMIE dlaczego?

  • gość 2018-10-31 22:47:46

    Rozmowa z Jaskólskim jest stratą czasu, bo on często leje wodę. Ale najlepsze było jak potraktował swoich radnych: przedstawił się jako pan nauczyciel, który chciał wyedukować swoje "dzieciaczki" w temacie Wybory samorządowe :))))

  • mim - niezalogowany 2018-10-31 22:48:46

    - obóz rządzący w mieście boi się prawdy, blokowane są wpisy na PZL 24...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:49:11

    Pan Jaskólski zdecydowanie wygrał debatę wyborczą. Brawo. Powodzenia Panie Mirosławie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:51:06

    Pulit cieniutkooo!!!!

  • Jax2 - niezalogowany 2018-10-31 22:52:56

    Haha Panu już podziękujemy, Panie Pulit. Robi Pan z siebie ofiarę i pokrzywdzonego, bo nie ma Pan argumentow. Nagrabił Pan już sobie tyle, że nawet pies w kadrze nie pomoże. Ma Pan na czole napisane ZEMSTA... jak jeden z tych co kradli księżyc.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:53:29

    Brawo Panie Jaskólski. Pulit kończ waść kłamstwa, wstydu oszczędż. Jeszcze chwila i gajpwy by się rozpłakal. Szkoda, że nic nie wspomniano o mobbingu w Urzędzie Miejskim. Tam pracownicy boją się własnego cienia. Tylko nie klamca Pulit na burmistrza. Niech idzie do lasu i o swojej prawdomównosci przekonuje drzewa.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:54:00

    Brawo Panie Jaskólski. Pulit kończ waść kłamstwa, wstydu oszczędż. Jeszcze chwila i gajpwy by się rozpłakal. Szkoda, że nic nie wspomniano o mobbingu w Urzędzie Miejskim. Tam pracownicy boją się własnego cienia. Tylko nie klamca Pulit na burmistrza. Niech idzie do lasu i o swojej prawdomównosci przekonuje drzewa.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 22:55:13

    Pulit świetnych ma radnych były kryminalista naduzywajacy alkoholu i były policjant.

  • RODOS - niezalogowany 2018-10-31 22:56:31

    O co w ogóle chodzi z tymi działkami? Ciągle rzucane hasło o ja o niczym nie wiem - do czego to przytyk?

  • gość 2018-10-31 23:00:00

    Jeśli masz RODOS (Rodzinny Ogród Działkowy Ogrodzony Siatką), to imaginuj sobie, że za tą siatką staje wytwórnia mas bitumicznych. Ot, taka mniej rodzinna działka. Oczywiście w baaardzo dużym uproszczeniu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:00:45

    Jakie zdroje w Złotowie?. Panie Burmistrzu litości! Jezeli juz to miasto jezior i lasow!.

  • gość 2018-10-31 23:01:12

    Brawo Panie Mirku. Trzymam kciuki mam nadzieję, że zwycięży Pan.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:04:55

    Chodzi o tzw afere rozporkowa P. Pulita. Duzo slychac w miescie o tym.

  • Gość do Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:05:51

    Poza kryminalista i policjantem Ma jeszcze gościa od chwilówek, mediany transfer roku - JJ, fidurskiego, panią cholek, ONR i matki Korzystające z ławeczki do karmienia ;)

  • Gepetto - niezalogowany 2018-10-31 23:09:00

    No proszę, Pinokio okazał się sympatykiem faszystów z ONR. Pinokio się skompromitował. Jaskólski zdecydowanie lepiej niż 4 lata temu

  • gość 2018-10-31 23:09:43

    Panie Adamie, to za ile lat te zdroje u nas wytrysną, bo nie dosłyszałam?

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:10:06

    Z tą działką to chodzi o rzekomy romans obecnego burmistrza z pracownica którą została po tym kierowniczka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:11:28

    A czemu nie ma nawet wzmianki na portalu/tubie Urzędu, prowadzonym przez nowego radnego? Nie można napisać nic dobrego na temat mocodawcy?

  • gość 2018-10-31 23:16:50

    Działka czasem leży na ścieżce kariery - można karierę zrobić lub zaprzepaścić. Działka po wytwórnię, to mam nadzieję ta druga opcja...

  • gość 2018-10-31 23:19:47

    Pulit ponownie wygrywa

  • Obiektyw - niezalogowany 2018-10-31 23:23:01

    Debata zdecydowanie po stronie Pana Pulita , może jeszcze nie nauczył się skutecznego działania , ale się stara i daje z siebie bardzo dużo , Pan Jaskolski - stary układowy samorządowiec. Ludzie otwórzcie oczy !!!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:26:37

    Pulit słuch tylko siebie. Dziękuję tej Panu i życzymy OWOCNEJ pracy w lesie.

  • gość 2018-10-31 23:28:38

    Nigdy nie zagłosuję na człowieka - Pulita- który bezczelnie okłamał Złotowian. Niech jedzie do Warszawy i maszeruje z bojówkami ONR

  • gość 2018-10-31 23:29:19

    Wolałbym, żeby starania i nauki Pana Pulita niekoniecznie odbywały się naszym kosztem. A dialog pt. "Ja wiem, co zrobię i nie muszę nikogo zapraszać po wyborach" wybitnie mi nie odpowiada...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:30:35

    Świetny występ Pana Jaskolsiego .Dobry wybór na burmistrza Zlotowa. Odpowiadał trafnie na temat, czego nie można powiedzieć o jego kontrkandydcie.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:32:04

    Podobno Pulit chce iść w marszu dla dialogu z ONRem.. :)))

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:33:09

    Prawdopodobnie Pulit po debacie przegra wybory.

  • gość 2018-10-31 23:33:12

    Dlaczego Pulit nie powie kto będzie wiceburmistrzem? Z kim zawarł układ? Złotów przeżył przed laty brunatne bojówki z którymi chce maszerować Pulit!! Śmiech. Złotów Zdroje tylko dla narodowców.

  • gość 2018-10-31 23:36:02

    Ludzie, idźcie na wybory. Stańcie na drodze kłamcy. Ładny i wymowny Pulit to nie kandydat na burmistrza. Zasługujemy na szacunek i by nas nie okłamywano.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-31 23:37:27

    Nie byłem zwolennikiem jaskolskiego Ale po obejrzanej debacie oddaje głos na niego. Pulpit za dużo "kreci"

  • gość 2018-10-31 23:38:57

    Strabag - interes omawiany z Pulitem i Lachem, wójtem gminy Złotów, od którego Pulit kupił dom w lesie.

  • gość 2018-10-31 23:45:24

    Zobaczcie, tak wyglądały marsze narodowców. Złotów to już przeżył. Niech Pulit się zastanowi nad marszami narodowców do których się chce przyłączać. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiu4fTk37HeAhVG6CwKHfOIB7cQwqsBMAB6BAgGEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Da5Qz4HvdmXw&usg=AOvVaw2JmyBEyTu_yHvACl_HvosQ

  • gość 2018-10-31 23:47:17

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiu4fTk37HeAhVG6CwKHfOIB7cQwqsBMAJ6BAgGEAo&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DSv7kbtQChJA&usg=AOvVaw0XJF00CakAarc5k5P3xe6b

  • Panie Pulit pan do wszystkich - niezalogowany 2018-10-31 23:49:27

    Ta debata wkurzyła chyba nie tylko mnie . Tyle kłamstwa na temat współpracy z mieszkańcami i o wielkim rozwoju którego nie widać jeszcze nie słyszałem. To prawda Złotów brudny jak nigdy a pan tysiącom mieszkańców mówi że ma wizję. Zaprzecza pan swoim słowom z kina, to nic że wytwórni Strabag nie będzie ale kłamstwo pozostaje. Dziwne że po wygranej I turze zdecydował się pan na brnięcie w kłamstwa. Co pan zrobił w tej kadencji dla mieszkańców ano zabawę na której dobrze pan się bawił i to wtedy kiedy inni mordowali się z swoimi problemami. A miało być tak pięknie tak jak i teraz pan obiecuje. Kto panu doradza, mówi pan że do realizacji swoich obietnic ma pan silną ekipę Muzioła i Justynę. Gratuluję jeden patrzy przez różowe okulary i nie tylko a drugi na swojej stronie internetowej napuszcza mieszkańców na siebie. Czy to jest ten program współpracy, czy pan ma mieszkańców za idiotów. Pana gabinet będzie nadal niedostępny a ludzie będą obrzucali się mięsem na wspomnianej stronie. Nie tyle fałszu w 30 minut może nie dać panu mandatu na drugą kadencję. Po tym co zaprezentował pan w debacie jak ktoś nie chce głosować na pana Jaskólskiego to chyba lepiej jak zostanie w domu a wynik wyborów przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza.

  • gość 2018-10-31 23:51:15

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiu4fTk37HeAhVG6CwKHfOIB7cQwqsBMAB6BAgGEAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Da5Qz4HvdmXw&usg=AOvVaw2JmyBEyTu_yHvACl_HvosQ

  • gość 2018-10-31 23:58:44

    W filmie Kabaret , linki wyżej, jest scena jak młodzieniec w mundurze narodowca ( SA) śpiewa o skowronku i jelonku a później , że jutro będzie należało do takich jak on. I jutro należało do nich, do 1945 roku co odczuły miliony ludzi, Dziś Pulit mówi, że będzie maszerował z narodowcami. Zgroza. Wpiszcie na you tube : "Jutro należy do mnie". Zobaczycie i usłyszycie jak rodził się faszyzm w sercach ludzi. Pulit chce maszerować z narodowcami!!!

  • gość 2018-11-01 00:01:06

    https://www.youtube.com/watch?v=a5Qz4HvdmXw Jutro należy do mnie. Pieśń narodowców w brunatnych mundurach.

  • Atos - niezalogowany 2018-11-01 00:02:54

    Widać że dziadkowi chodzi tylko o emeryturę nic dobrego nie pokazał. Klamczuch

  • gość 2018-11-01 00:03:44

    Niech Pulit obejrzy ten fragment filmu Kabaret ( 8 oskarów) i zobaczy do czego prowadzą marsze narodowców. Chce klimatu jaki był w Złotowie po 1933 r ?

  • gość 2018-11-01 00:04:46

    https://www.youtube.com/watch?v=a5Qz4HvdmXw

  • gość 2018-11-01 00:12:30

    Złotów Zdroje - Alejami Piasta maszerują z pochodniami, zmiatając z ulicy ludzi, narodowcy a na czele burmistrz Pulit, " człowiek dialogu" ale chyba za pomocą pałki

  • gość 2018-11-01 00:14:28

    Bo dialog jest wtedy, gdy wszyscy słuchają tego, co ja mówię!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 00:19:30

    Swoim poparciem dla ONR Pulit się skompromitował i żadne oświadczenie mu już nie pomoże.. Tego się nie da już zalagodzic pokrętną gadką

  • gość 2018-11-01 00:31:29

    A propos konsultacji z mieszkańcami Chojnickiej 2: Ile wart jest wasz radny, skoro nie poinformował was o konsultacjach?! No ? Znowu się tłumaczył, że "nie miał wiedzy" na ten temat, tak jak w przypadku Ripoka ? Koronkiewicz wykorzystuje świetnie wszelkie okazje, aby wykreować siebie na gwiazdę - obrońcę ciemiężonych, a tak naprawdę na etapie projektów i planowania zawala robotę ! Tego problemu by wcale nie było, gdyby zangażował się sumiennie w swoją pracę!

  • Stach - niezalogowany 2018-11-01 00:35:38

    Tylko Adam Pulit, Jaskólski zero szans

  • gość 2018-11-01 00:41:36

    A propos marszu z okazji 100-lecia niepodległości. Moim zdaniem burmistrz powinien interesować się każdym oddolnym pomysłem wspierania polskości i podkreślania naszej niezależności. To są jak najbardziej tematy godne zainteresowania. Wełniak kiedyś sprzeciwił się wywieszaniu flagi na budynku UM. Dlaczego? Nie wiem.Wikipedia kłamie. Historia prawdziwa to taka, że ONR-owcy byli patriotami, ginęli w obozach, walczyli z Niemcami i Sowietami. W PRL-u propaganda komunistyczna zrobiła naprawdę wiele aby zohydzić ONR i cały ruch narodowy. Co złego jest w Marszu Niepodległości, który zorganizował ONR ? Uczestniczyło w nim wielu Polaków z całymi rodzinami, dziećmi, dumnych z tego ze są Polakami. Telewizja TVN przedstawiła to w bardzo negatywnym świetle, ale ludzie uczestniczący w tym marszu czują się niesprawiedliwie potraktowani..Chodzi tu o sterowanie opinią publiczną. Nie słyszeliście o tym, że media manipulują i kłamią ? Marsz był pokojowy, a incydent z faszystowskimi napisami był prowokacją garstki osób niezwiązanych z ONR, możliwe że wyreżyserowane na potrzeby TVN . Jak tego typu narodowe marsze z flagami organizują sobie dumni Amerykanie, to jest ok, a jak Polacy, to już nie?? Czy jak Polak powiewa flagą, to od razu musi być faszysta? Czy my nie mamy prawa podkreślać swojej polskości i chwalić się nią? Myślenie tak ukierunkowane, jest chore. Przyjrzyjcie się raczej zalegalizowanym partiom faszystowskim w Niemczech i ich marszom ku czci Hitlera, tego u nas w Polsce nie ma, nie ma przyzwolenia dla partii faszystowskich!

  • gość 2018-11-01 00:56:31

    ONR w II RP został bardzo szybko zdelegalizowany. Właśnie dlatego, że był równie groźny, jak komunizm. Tylko w drugą stronę. Ktoś, kto to towarzycho popiera moim zdaniem nie zasługuje na to, by na niego głosować.

  • gość 2018-11-01 00:58:09

    Aleją Piasta maszerują narodowcy. Pochodnie w dłoniach i pieśń na ustach. Na czele idzie Pulit. Człowiek dialogu ale dialogu tylko ze swoimi. ZZa okien najstarsi złotowianie wspominają marsze narodowców na tej ulicy, z pochodniami, z czasów ich młodości. Znowu się boją bo wracają stare lęki.

  • gość 2018-11-01 01:01:54

    ONR został zdelegalizowany w 1934 r - za marszałka Piłsudskiego !!!!! Kto podważy patriotyzm Piłsudskiego? Pulit. Za marszałka Piłsudskiego Pulita, idącego z narodowcami, zamknięto by do więzienia.

  • gość 2018-11-01 01:04:38

    Deklaracja stwierdza, że ONR kontynuuje tradycję ruchu narodowego a zwłaszcza rozwiązanego przez władze w 1933 roku Obozu Wielkiej Polski. Deklarowano, że ONR "stoi na gruncie zasad katolickich" a przyszły ustrój społeczny i gospodarczy ma być oparty na podstawie moralności katolickiej. Punkt pierwszy programu stwierdzał, że państwo polskie powinno objąć swym zasięgiem wszystkie ziemie zamieszkane przez Polaków. Oznaczało to w praktyce postulat odzyskania terenów zamieszkałych przez Polaków a znajdujących się w granicach innych państw (np. Prusy Wschodnie). Punkt drugi stwierdzał, że państwo powinno być organizacją zbrojną narodu, a służba wojskowa powinna być obowiązkowym i najważniejszym etapem edukacji (militaryzm). Tak zwaną "kwestie żydowską" regulował punkt trzeci programu. Deklaracja postuluje odebranie praw obywatelskich Żydom (rozwiązanie podobne do hitlerowskich ustaw norymberskich)[potrzebny przypis] i usunięcie ich z Polski. Punkty 4-8 dotyczą kwestii gospodarczych. ONR twierdził, że kapitalizm jest ustrojem opartym na niesprawiedliwości i musi zostać obalony. Własność prywatna jest określona jako "funkcja społeczna", która nie może być źródłem wyzysku i nadużyć (faszystowski model gospodarczy). Nowy ustrój gospodarczy powinien być oparty na "nowym człowieku, (...) świadomym swych obowiązków wobec narodu". Postulowano likwidację żydowskiego pośrednictwa w handlu, a także nacjonalizacje i wywłaszczenie przedsiębiorstw kontrolowanych przez kapitał międzynarodowy działających w branżach: górniczej, hutniczej, sektorze usług publicznych a także elektrowni. Opowiadano się za parcelacją wielkich obszarów rolnych (reforma rolna). Punkt 5 stwierdzał, że celem polityki gospodarczej powinna być niezależność od rynków światowych a wszystkie potrzeby ekonomiczne powinna zaspokajać krajowa produkcja (autarkia). Punkt dziewiąty deklaruje, że ustrój państwa ma być oparty na zasadzie hierarchii. Władzę ma sprawować "hierarchiczna organizacja Narodu" (monopartia). Odrzucano ustrój demokratyczny.

  • gość 2018-11-01 01:06:42

    Czy Pulit podpisze się pod tymi deklaracjami programowymi ONR?

  • Jasne , że nie dla p. A.P. - niezalogowany 2018-11-01 01:14:55

    Wygrał p. Jaskólski M. Obecny burmistrz nie jest prawdomówny. W debacie też broni siebie ,a przyznać się nie potrafi. Brnie i tonie. Ostatnie AL - artykuły opisują stan faktyczny. Głosuję na Jaskólskiego .

  • Jasne , że nie dla p. A.P. - niezalogowany 2018-11-01 01:18:41

    Wygrał p. Jaskólski M. Obecny burmistrz nie jest prawdomówny. W debacie też broni siebie ,a przyznać się nie potrafi. Brnie i tonie. Ostatnie AL - artykuły opisują stan faktyczny. Głosuję na Jaskólskiego .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 01:46:40

    A ja bardzo dziękuję za taki "patriotyzm" jaki prezentuje ONR! Jesli ktoś chce bronić tej organizacji i mieć takie marsze w Złotowie, to chyba nie wie co mówi! Ludzie popatrzcie na członków tej organizacji i pomyślcie co nimi kieruje! Na pewno nie patriotyzm! Czy niczego się z historii nie nauczyliśmy???

  • gość 2018-11-01 02:43:10

    Kurde, ludzie. Mówi się, że młody, a czy to jest atut? Mieliśmy 4 lata zarządzania, nikt nie wie czym. To nie jest zabawa w konkurs popularności. Jaki Jaskólski jest, taki jest, nie oceniam. Ale ma facet doświadczenie i wiedzę. Czy możemy sobie pozwolić na kolejne 5 lat zabawy w rządzenie? Czy może rozsądniej postawić na ludzi, którzy coś o samorządzie wiedzą? Otwarte pytanie. Sami sobie odpowiedzcie.

  • Gosc - niezalogowany 2018-11-01 06:38:33

    Adam Pulit zasługuje na zwycięstwo (mimo wszystko)!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 07:03:14

    Kolega napisał do mnie, że na Pulita nie będzie głosował, bo jest ukrytym pisowcem. Odpowiedź twierdząca w sprawie marszu ONR - zdaje się potwierdzać stwierdzenie mojego kolegi.

  • michał - niezalogowany 2018-11-01 07:20:44

    Naprawdę wziąłby Pan udział w marszu organizowanym przez ONR, panie Adamie? To już nawet Duda odmówił udziału w takim wydarzeniu. Jestem głęboko rozczarowany.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 07:49:43

    Obiektywnie DEBATĘ wygrał Pulit .

  • gość 2018-11-01 07:57:25

    Jaskulski stary wyjadacz , beton ,zgoszkniały nielubiący ludzi tetryk........

  • gość84 - niezalogowany 2018-11-01 08:08:12

    Adaś ty to zostan w domu. Znowu obiecanki. Fakt Jaskolski tez idzie ta droga ale to ty jestes jeszcze burmistrzem. Kilka lat temu obiecywales nowe inwestycje, poprawe zycia mieszkancow i chociazby to ze przyciagniesz do miasta nowe firmy. Czy cos z tego zostalo zrealizowane?? nic nie zostalo zrealizowane. Po co poraz kolejny opowiadac banialuki o domu kultury itp jak dobrze wiesz ze nic nie zrobisz?? Rankingi, rankingi i jeszcze raz rankingi...czlowieku co spotkanie to pieprzysz o rankingach. Czy rankingi nagle odmienia zycie przecietnego kowalskiego? nie nie odmienia wiec przestan pierd...ic jak typowy warszawski krawaciarz siedzacy na fotelu prezesa czy dyrektora ktory patrzy na slupki i sie podnieca. W miescie syf jakiego nie bylo za Welniaka ale wazne ze ranking jest :) Wielkopolskie zdroje hahahaha...wez czlowieku przyklad z burmistrza jastrowia chociazby pod tym wzgledem jak przyciagnac nowe firmy do miasta a wiec nowe miejsca pracy bo to nie tylko to ze jastrowie ma dogodne polaczenia dla wiekszych firm min drogi krajowe ale tez szereg innych o ktorych ty nie masz fioletowego pojecia...Typowy Janusz zarzadzania i rzadzenia...

  • gość 2018-11-01 08:15:09

    W Górznej ten marsz proszę zorganizować!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 08:22:30

    U Pulita gadka zawsze o tym samym, tylko naokoło. A jeśli chodzi o atut w postaci młodego wieku, to raczej minus, brak doświadczenia - w krajach bardziej rozwiniętych o tym wiedzą. U mnie w pracy kilka młodych ludzi agresywnie wprowadza swoje pomysły, rozbija zespół, tworzy obozy. Doświadczeni, starsi samorządowcy są bardziej rozważnie. Na dodatek udział w ONR - jestem europejczykiem i nie popieram tego... .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 08:36:50

    U nas powinien być burmistrz że Złotowa. Pan Pulit mógł kandydować na sołtysa, w Górznie też jest co obiecywać. Dlaczego nie startował na Wójta, chyba z obawy o wynik. Złotów powinien wrócić do swoich tradycji i wizerunku.

  • Polka - niezalogowany 2018-11-01 08:39:05

    W Marszu Niepodległości nie bierze udziału jedynie ONR a obywatele POLSKI, polscy patrioci w szerokim przekroju, mali i duzi. Proponuję posłuchać prof. Nowaka, Żebrowskiego, pana Michalkiewicza itp., w niezależnych mediach internetu, a nie poddawać się trzepania mózgów z anten TVP i TVN-u. (To, że prezydent Duda na nim nie będzie to skandal!) Niestety nie będę w Złotowie w dniu 4 listopada, a szkoda. Mojego głosu nie dostał by żaden z biorących udział w debacie. Co by się stało gdyby tak zrobili wszyscy?

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 08:42:38

    Faktycznie "wygrał " Pulit. Odkryl swoją nienawisc do ludzi, brak szacunku do.drugiego czowieka. Nadal jest.zadufanym w sobie bufonem. Wracajac do lasu niecj zbiera ziółka na ryczące herbatki. Niech wiec idzie na.marsz ONR i kłamie nadal jak kłamał.

  • gość 2018-11-01 08:45:25

    Marsz Niepodległości 2017: https://www.youtube.com/watch?v=wV4aDBulO30 https://www.youtube.com/watch?v=D3COi982ko8&t=19s

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 08:50:48

    Brawo Jaskólski! Krótko i na temat. PULIT przeciętnie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 09:04:01

    Chociaż dowiedzieliśmy się z debaty, o prawdziqych poglądach Adama Pulita. Wspiera ugrupowanie faszystowskie. Pan Jaskólski ma dużo większy zakres wiedzy od obecnego gospodarza miasta, jest osoba prawdomowna. Gdy zostanie burmistrzem nastąpi spokój z radnymi bez kłótni, merytorycznie na temat. Trzymam kciuki za Pana Mirka aby wspólnie ze zlotowianami zrealizował swoje postulaty wyborcze.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 09:11:27

    Prawomówny i skromny Pan podkreśliajacy swoje kilkunastoletnie doswiadczenie, uciekający wzrokiem. Mowa ciała mówi więcej o człowieku niż jego obietnice.

  • Marsz - niezalogowany 2018-11-01 09:17:50

    Brawo Panie Jaskolski.

  • Gośćco - niezalogowany 2018-11-01 09:20:20

    Co do czystości w mieście, to Pan Jaskolski ma rację. Przykład wybieg dla psów, od tygodnia liście zagrabione, ale nie sprzątanie te. Mój piesek wytarl się na jednej z tych kupek. Jeszcze raz to za prowadzę pieska do Pana Pulita niech go wykapie. Panie Pulit a może nowy prezes mzuk. Jakiś znajomy co ☺️

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 09:29:36

    Strabarg i Wilowski jakby innych problemów nie było w mieście.

  • Gośćaw - niezalogowany 2018-11-01 09:30:13

    Brawo panie Jaskolski ☺️, a Pan Pulit nędza z biedą, jak zostanie burmistrz em Pulit, a będzie takim dalej nadetym bufonem to sam go na taczce zgnojem wywioze ☺️

  • gość 2018-11-01 09:38:01

    Burmistrz jaki nadęty!!! Nie podobał mi się.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 09:49:26

    Pulpit chyba nie zna historii. Chce z ugrupowanie m faszystowskie razem iść w marszu . Tragedia. Temu panu już dziękujemy

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 09:53:27

    Adam Pulit miał chyba przed debatą obstrukcję. Może dlatego takie głupoty opowiadał.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 10:10:18

    Udział w marszu narodowców i ONR!. Tego się nie da odzobaczyć ani oduslyszeć. Widać dla głosów od skrajnych prawicowców można zrobić wszystko...

  • Obywatel RP - niezalogowany 2018-11-01 10:16:21

    Pleretarjusze kto debatę wygrał Pan Pulit nie?

  • Obywatel RP - niezalogowany 2018-11-01 10:18:28

    Pleretarjusze kto debatę wygrał Pan Pulit nie?

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 10:33:22

    Co wiemy o Adamie Pulicie? Prawdopodobnue sympatyzuje z ONR ugrupowanie faszystowskim Brak skromnosci zadufany w sobie - moje pomysły są najlepsze tylko radni są niedobrzy . Brak pomysłu na zarządzanie Złotowem - np. Wielkopolskie Zdroje totalna porażka jakie tu zdroje? Przez całą kadencję Pulit nie sprowadził nowych inwestorów do Złotowa oprocz Strabagu który będzie zatruwal mieszkańców Zlotowa. Zero inwestycji, można by mnożyć przykłady. Stosowany mobing w Urzędzie Miasta, liczne romanse na początku kadencji p. Burmistrza . Brak słów Panie Pulit, trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść...

  • gość 2018-11-01 10:35:26

    Nie popieram żadnego! Ale tchórzliwego i czepialskiego Jaskólskiego nie mogę już słuchać!!

  • gość 2018-11-01 10:50:45

    Dlaczego czepialskiego? Tzn. ze ma mowic, tylko to, co wygodne dla burmistrza? A wszystkie trudne sprawy pomijac? Temat Strabagu jest na czasie i trzeba o tym mowic. A retoryka burmistrza, ze skoro Strabag sie wycofal, to juz temat trzeba zamiesc pod dywan, jakby nic sie nie stalo. Sa dowody, w postaci pisma z urzedu, ze burmistrz byl przychylny tej firmie. Dopiero przy sprzeciwie mieszkancow, nagle zmienil zdanie. Tutaj nie ma zadnych watpliwosci, dziwie sie tylko, ze burmistrz nie potrafi sie do tego przyznac i brnie w klamstwo. No ale taka chyba jego natura. Pan Lach (wojt gminy) otwarcie sie przyznal, ze byl przychylny Strabagowi, ale po uslyszeniu sprzeciwu mieszkancow, zmienil zdanie. Mozna byc szczerym? Kazdy popelnia bledy, wielkosc czlowieka polega na tym, ze potrafi sie do tego przyznac.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 11:05:12

    Pulit się do niczego nie przyznaje !

  • gość 2018-11-01 11:37:03

    Dokładnie! Przecież Pulit też mógł się przyznać że był za i kiedy mieszkańcy się sprzeciwili zmienił zdanie. Nawet by tym mógł poprzeć swój wizerunek "człowieka dialogu". A tak, potwierdził wizerunek kłamcy i obludnika. A teraz jeszcze ten ONR.. Dlaczego udaje "niezależnego" skoro tak mu blisko do skrajnej prawicy?

  • gość 2018-11-01 11:57:51

    Panie Jaskólski...poszłem, odeszłem....ręce mi opadły...

  • gość 2018-11-01 12:16:09

    Lepiej mówić niepoprawnie ale szczerze, niż używać pięknych słów, pełnych obłudy i pychy. Pan Jaskólski to umysł ścisły i nie przeszedł szkolenia z reklamowania swojej osoby. Nic dziwnego, że drugi kandydat potrafi się pięknie wysłowić, skoro 4 lata nie robił nic innego niż promowanie własnej osoby. A pan Jaskólski, widać, woli zajmować się pracą, niż celebrowaniem swojego ego. Celebrytom, mówimy NIE.

  • gość 2018-11-01 12:27:31

    Jeśli chodzi o czystość w mieście, to wina Mzuku, który ma poważne problemy z pracownikami

  • gość 2018-11-01 12:27:40

    Pan Jaskólski to niech sie przygotowuje do emerytury i niech nie przewraca tak tymi oczami.

  • gość 2018-11-01 12:30:28

    Jak słyszę te "poszłem, odeszłem", to bardzo się cieszę, ze MJ nie zamierza proomować Złotowa

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 12:56:02

    Tak..... teraz już nic innego nie pozostało zwolennikom Pulita jak obrażać i ośmieszać Jaskolskiego. Tak to nie działa. Pulit się skompromitował i nie ma co dłużej dywagować.

  • gość 2018-11-01 13:06:25

    A ja mówię poszedłem i odszedłem - czy to oznacza, że mam już wystarczające kwalifikacje, by być burmistrzem? Pozdrawiam tych, co nigdy nie popełniają błędów językowych, zwłaszcza jak kamery i mikrofon "dodaje odwagi".

  • gość 2018-11-01 13:15:22

    Do Marcina z godz. 21.47: Rzeczywiście "końcówków" cię nikt nie nauczył, skoro piszesz "z Janem Maksimczyk". Polskie nazwiska się odmieniają, nic o tym nie słyszałeś? No ale skoro mówisz, że obecny burmistrz po męsku coś bierze na klatę, to ja pękam ze śmiechu i spuszczam litościwie zasłonę milczenia na twoją ortografię, bo nie tylko to ci dolega.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 13:17:35

    Pulita cały czas oczerniacie.

  • Pc - niezalogowany 2018-11-01 13:29:42

    Nieudacznik czy komunista ciekawe kto wygra

  • gość 2018-11-01 13:37:27

    No cóż, albo się zbratasz z komuchami albo zostaniesz uznany z nieudacznika

  • gość 2018-11-01 13:42:09

    Przedwojenny przywódca ONR, Jan Mosdorf ( ps. „Andrzej Witowski”) powiedział : Nie jesteśmy ani faszystami, ani hitlerowcami, przede wszystkim dlatego, że jesteśmy ruchem czysto polskim, nie potrzebujemy obcych wzorów. Nie uważamy się za faszystów ani za hitlerowców również dlatego, że oba te ruchy mają wiele wad, a nawet grzechów, którymi obarczać się nie chcemy. (…) Nie są to wzory, które chcielibyśmy naśladować. Warto zwrócić tu uwagę, że cytat ten pochodzi już z 1934 r., a wiec na długo przed zbrodniczymi uwarunkowaniami niemieckiego faszyzmu. Co równie ciekawe, autor zginął w nazistowskim obozie koncentracyjnym Auschwitz m.in. za pomoc Żydom. Przykłady wydają się być tu dość wymowne..." http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/10493/Patrioci_czy_neofaszysci_Cala_prawda_o_Obozie_NarodowoRadykalnym_Podhale_.html#

  • gość 2018-11-01 13:45:40

    Wybierzcie MJ, to zadłuży miasto jak zadłużył powiat

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 14:07:21

    Obiektywnie Pulit słabszy w debacie od Jaskolskiego.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 15:11:19

    Oglądałeś inną debatę!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:08:15

    No tak prokomunistyczny i proeuropejski Złotów!!! Takim go poznałem wprowadzając się do tego pięknego aczkolwiek zakłamanego miasteczka na Krajnie. Czytając wypowiedzi co niektórych „gości” tejże „komentarzowej debaty” myślę sobie, że „Ludzie spod znaku rodła” którzy niegdyś walczyli dla was o wolność i polskość dzisiaj przewracają się w grobach z niepokojem. Prawda jest taka, ze obaj kandydaci wypadli średnio - kłamstwo goni kłamstwo i ani jeden ani drugi nie mają zbyt wiele do zaoferowania. Ale cóż takie miasto tacy ludzie (na szczęście nie wszyscy). Dzisiaj widziałem piękny obrazek - młodych patryjotów którzy zbierali przed cmentarzem na odnowę nagrobków powstańców. Cieszy to, że młodym się chce. Co do ONR to faszystów tam niewielu, więcej faszystów chodzi po ulicach tego miasta stając w obronie aborcji, wolnych sądów i wszelkich innych cudów. Wolał bym w mieście marsz niepodległości niż te inne dyrdymały nie mające wartości ni przekazu. Panie Adamie szacun - jestem za patriotyzmem więc zagłosuję na Pana!!!

  • gość 2018-11-01 16:25:20

    Jeśli ktoś myli patriotyzm z nacjonalizmem, to tylko współczuć. No ale skoro wg pana wolne sądy - to "wszelkie inne cuda", to przeraża i lepiej nie powoływać się na ludzi spod znaku Rodła, gdy pański "szacun" budzi taki nasz Pinokio.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:32:35

    Tylko nie Jaskolski !! W PZD chyba sie nie sprawdził matematyk drogowiec

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:32:59

    Tylko nie Jaskolski !! W PZD chyba sie nie sprawdził matematyk drogowiec

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:35:09

    Mniej ważna jest forma, ważna jest treść. Dlatego Jaskólski zdecydowanie pokonał swojego kontrkandydata. Trafnie odpowiadał na zadawane pytania, czego nie można powiedzieć o Panu Adamie.pzdr w tym dniu zadumy.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:38:29

    A kto był lepszy zdecydują wyborcy. Zamykam temat . Idźcie ludzie na groby i przestańcie licytować się!.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 16:47:25

    Brawo dla Pana Pulita. Ja tez bym poszedł w marszu ONR. Wszędzie w Złotowie można zauważyć jak te ukraińskie małpy się panoszą i zabierają nam pracę.

  • Gośćasd - niezalogowany 2018-11-01 16:54:58

    WYBOR MIEDZY KOMUCHEM A KLAMCZUCHEM...! Z BOLEM SERCA ZAGLOSUJE NA KOMUCHA BO KLAMSTWA W ZYWE OCZY NIE ZNOSZE BARDZIEJ

  • Sandra PP - niezalogowany 2018-11-01 17:04:49

    Kandydaci Kandydatami ale ... Wy ? Ile w was jadu drodzy komentujący . Aż przykro patrzeć na to jak łatwo mieszacie człowieka z błotem . No przecież nikt nie widzi kto siedzi za ekranem komputera ? Ja Ci powiem kto .. Człowiek bez skrupułów który nic poza myśleniem w życiu źle o swoim bliźnim niczego innego nie potrafi ... Człowiek zawistny i nie liczący się z innymi .. Czasami warto spojrzeć w lustro i zastanowić się . Czy oby ja jestem taki krystaliczny / czna ? Czy nie popełniam błędów i nie potykam się ? Czy w 4 oczy powiem to samo ? Czy będę potrafił prosto w oczy powiedzieć kandydatom na burmistrza to samo ? Myślę warto przemyśleć swoje zachowanie ... No cóż ... Wstyd , na prawdę wstyd .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 17:08:55

    Nie porównucije tu Ludzi spod Znaku Rodła do bojówkarzy z ONR! Czy komuś calkiem na głowę padło??!!!! To wlaśnie Rodlanie walczyli z nacjonalizmem I faszyzmem. Żaden fanatyzm nigdy nie doprowadzi do niczego dobrego, a marsze ONR to fanatyzm narodowy w czystej postaci! Popatrzcie sobie jak wyglądają te marsze i co wykrzykują uczestnicy. Jestem przerażona tym, że burmistrz chce tego w Zlotowie. I śmieszy mnie, kiedy ktoś jako argument pisze, że kontrkandydat robi błędy językowe. Ludzie, o czym mowa!! Wolicie niepoprawne wypowiedzi czy przyzwolenie i poparcie dla ludzi zmiatajacych ze swej drogi wszystko, co im nie pasuje???

  • gość 2018-11-01 17:10:22

    Ja zdecydowałam po tej debacie na kogo zagłosuję - na Pana Jaskólskiego. Ostatnia kadencja pod rządami p. Pulita nie podobała mi się o czym już kiedyś pisałam (brudne miasto, parki, przez które nie chce się przechodzić a co dopiero w nich posiedzieć, piaskownice, ławeczki, na których nikt dzieci nie karmi inie przewija, "okrągły" gdzie ptaki nie pozwalają usiąść na ławce, no i ptaki, które "rządzą " burmistrzem, jezioro przy promenadzie, które za chwilę zarośnie, brak pomysłu na rozwój przedsiębiorczości i pracę dla młodych, słaba oferta dla seniorów no i te nieszczęsne ZDROJE ( nazwa na wyrost)itp., itd....). A do tego nieuzasadnione czepianie się p. Jaskólskiego w pierwszej debacie ( niesmaczne), a teraz oburzanie się o wytwórnię mas bitumicznych. Panie Pulit, to, że się pan z tego wycofał nie znaczy, że problemu nie było i w przyszłości podobnego nie będzie. Nie należy tego traktować jako jednorazowy incydent, ale jako problem, z którym pan sobie słabo poradził. Może gdybym wiedziała, kogo namaści pan na swojego zastępcę. A tak, to stawiam na Pana Jaskólskiego. Dziękuję. NO I TEN NIESZCZĘSNY ONR

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 17:25:31

    Z takimi Pulit poszedlby w marszu? (masakra): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=853579231483878&id=137358556439286

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 17:31:30

    Czerwoni -komuniści z Jaskólskim na czele uaktywnił się w Złotowie. Boże broń. .to już było obudzić się. Tylko nie powrót kombinatorów .krĘcenia. zapomniano już to .. precz z komuną

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 17:35:39

    To fakt czerwoni sie usktywnili.. I walczą brudną kampanią jak zawsze dlatego uważaj że nic złego nie robią

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 17:35:51

    Przynajmniej ktoś pomyślał o seniorach w mieście. Do tej pory byli niewidoczni.

  • Co wy na to - niezalogowany 2018-11-01 17:52:41

    A może podzielicie się tym co zauważyliście i jakie nowatorskie rozwiązania przez cztery lata wprowadził burmistrz A. Pulit aby dojazd a szczególnie wyjazd z uroczystości na cmentarzu nie stanowił problemu. Tylko proszę nie mówcie że za poprzednika też tak było. Już mam dość zwalania na niego win za wszystkie inwestycje w mieście.

  • gość 2018-11-01 17:57:50

    To karykatura, którą się straszy, zakłamuje historię i dorabia gębę narodowcom. Ilu bardziej wynaturzonych polityków jest w innych partiach, które poprzez swoje decyzje lub ich brak i włażenie w d... sasiadom, krzywdzą Polaków. Złodziei, przestępców i szantażystów ? Ile jest nieszczęść poprzez błędne decyzje prokuratury i sądów? Grube ryby, które popełniają poważne przestępstwa unikają kary, a zamyka się w więzieniu prostego człowieka za błahostkę bo nie stać go było na drogiego adwokata. Ile krwi ma komuna na swoim koncie? Przykładów niesprawiedliwości i krwi na białych rękawiczkach jest długa lista.

  • gość 2018-11-01 18:04:11

    Do Co wy na to: Jeśli ci przeszkadza duża ilość aut, która zajeżdża pod cmentarz, to zostaw auto przed domem i idź na pieszo, zamiast narzekać

  • gość 2018-11-01 18:06:51

    Jaskólski i Maksimczyk to super duet. Zdecydowanie wolę oddać Złotów w ręce doświadczonego człowieka i jego młodszego zastępcy niż znowu wkurzać się na rządy Pulita. Zaufałam temu panu w poprzedniej kadencji i błędu już nie powtórzę. Priorytet to zatrzymanie i przyciągnięcie tu młodych ludzi, dać im pracę, a nie rozdzielać małżeństwa, bo mąż za granicą pracuje. A ten ONR to tak na serio czy skucha niechciana? Nie ukrywam, intryguje mnie to. Szok.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 18:16:49

    Zapytaj speca od drogownictwa

  • kled - niezalogowany 2018-11-01 18:33:58

    Dziękuję panu Pulitowi za:modernizację ul Norwida,ul. Dorsza-z cęścią Zamkowej,ul. Boczną, rewelacyjnie ul Słowackiego,za Promykową, Kwiatową,za mieszkania socjalne wybudowane , za Dom Przepogrzebowy i wiele innych inwestycji.Niektórzy oszołomi piszą,że nic nie zrobiono przez $ lata? A tio cio?

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 18:47:57

    Jaskólski bezwzględnie wygrywa tym że rzeczywiście chce dialogu, juz teraz widać że będzie potrafił przekonać radnych do swoich racji. Zgoda buduje Pulit rujnuje

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:13:49

    Co Jaskulski wygrywa chyba na fujarce A i tego ten człowiek nie potrafi dobrze podajcie jedną żeczy jaką może się Jaskulski pochwalić co zrobił dla Złotowa.???.chwali go tylko elektorat z czasów PRL .Dziadek powinien siedzieć przy wnukach A pcha się do koryta emerytura się zbliża i kasę trzeba szukać Tylko młodość zapewni rozwoju ZŁOTOWA s nie powolne umieranie. BO taka jest prawda że umiera . Powiązana układami z czasów PRL które się bronią i prą do koryt i stołków Złotwianoe nie dajcie się zmanipulować przez układy. Trzeba walczyć o dobre miasto uczciwe A nie zmanipulowane przez układy

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:14:41

    Co Jaskulski wygrywa chyba na fujarce A i tego ten człowiek nie potrafi dobrze podajcie jedną żeczy jaką może się Jaskulski pochwalić co zrobił dla Złotowa.???.chwali go tylko elektorat z czasów PRL .Dziadek powinien siedzieć przy wnukach A pcha się do koryta emerytura się zbliża i kasę trzeba szukać Tylko młodość zapewni rozwoju ZŁOTOWA s nie powolne umieranie. BO taka jest prawda że umiera . Powiązana układami z czasów PRL które się bronią i prą do koryt i stołków Złotwianoe nie dajcie się zmanipulować przez układy. Trzeba walczyć o dobre miasto uczciwe A nie zmanipulowane przez układy

  • gość 2018-11-01 19:17:08

    Do kled - każda z tych inwestycji została zgłoszona przez radnych i przez radnych wpisana DO BUDŻETU. Radnym podziękuj

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:27:44

    Starsi panowie dwaj... skąd się ten Maksiu wziął i co on umie . nie pamiętacie go z debaty ..masakra żaden wybór

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:32:04

    Starsi panowie odpadają. Już ich czas minął. Nie potrafią oddać młodym władzy z honorem .Gdzie się pchają tyle lat mogli coś zrobić myślę że około 30 lat i co nic nie zrobili a teraz nagle światełko. O co chodzi ...Tylko o pieniądze

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:42:37

    Oj chyba tu dużo trolli

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:45:06

    P. Pulit pójdę zagłosować na Pana

  • gość 2018-11-01 19:47:26

    Kled, żadna to zasługa burmistrza. Budżet uchwala rada, a burmistrz jest tylko wykonawcą. Np. domu pogrzebowego burmistrz wcale nie chciał, a teraz się chwali tą inwestycją. Chwalić kogoś za wydawanie pieniędzy podatników, to troszkę nie na miejscu. Za to pobiera nie małą pensję i od tego właśnie jest. Jego zasługi, to petomaty, kaczkomaty, wielkopolskie zdroje, przewijaki, herbatki, krawaty i wszystkie inne pierdoły, od których wymieniania głowa boli. No i przede wszystkim ciągłe kłótnie z radą, bo on wie najlepiej. Pinokio i samochwała.

  • gość 2018-11-01 19:48:15

    To zdjęcie już chyba nieaktualne. Powinno być ze znacznie dłuższym nosem. :D

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 19:49:50

    Teraz argument że starsi... no słabe słabe te argumenty "za Pulitem", jego zwolennicy próbują już tylko zohydzić Jaskolskiego. Cóż.. Prawdą jest taka, że Pulit mataczy, nie potrafi się do niczego przyznać ani na nic zdecydować.Chcialby mieć głosy wszystkich, ale popiera ONR. Przypisuje sibie zaslugi innych a za błędy chce rozliczać poprzednika. Udowodniono mu kłamstwo, a on udaje że deszcz pada. A tak ogólnie to nie było sprawy bo wytwórnia nie powstanie... Jaki jeszcze nam kit wciśnie na filmiku przy kominku??? Dajcie już spokój, bo jeśli ktoś argumentuje że Pulit wie co mówi to śmiech ma sali!!!

  • gość 2018-11-01 19:53:30

    Dokładnie. Jeśli mamy chwalić burmistrza, to niech ktoś poda, co on zrobił takiego, czego nie ma w zakresie swoich podstawowych obowiązków? Mając urzędników, radnych i zastępcę, to każdy głupi potrafi burmistrzować. A jemu nawet to kiepsko wychodzi. No ale co się dziwić, skoro więcej go nie ma niż jest. A jak już jest to tylko promuje swoją osobę, za pieniądze podatników.

  • gość 2018-11-01 20:05:53

    Jaskólski się wykazał jako zarządca dróg w powiecie :( Jeśli tak z miastem sobie poradzi, to czas na zawsze stąd wyjechać...

  • Flatofsjäger - niezalogowany 2018-11-01 20:07:21

    Osobiście żaden z kandydatów mnie nie przekonuje. Zdecydowanie jednak w debacie lepiej wyszedł pan Pulit, ale spójrzmy prawdzie w oczy; miastu nie jest potrzebna polityka marketingowa tylko poprawa komfortu mieszkańców. Natomiast pan Jaskólski robi to co robił od lat, czyli wspomniany przez kontrkandydata festiwal obietnic, co kompletnie dyskredytuje go w moich oczach. Osobiście nie przekonuje mnie to, żeby przystąpił do rozmów z panem Adamem po wygraniu wyborów - nie będzie rozmów, bo panowie się zwyczajnie nie lubią. W tej chwili ciężko jest mi powiedzieć, który kandydat zasługuje na mój głos - może gdyby pan Adam ujawnił wszystkie dowody, które rzekomo miałyby go odciążyć z zarzutów, a pan Mirosław faktycznie udzielał się jakkolwiek przed wyborami - bo widzę jego twarz tylko na plakatach wyborczych - to może brałbym ich pod uwagę: tak to nie ma godnego kandydata. PS. I tak tak polskę już podzielono na lewa i prawą stronę tak na burmistrza zagłosuje ta opcja, która ma więcej zwolenników.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 20:12:44

    Skoro się kłóci z radą, to dlaczego nie obniżyli mu pensji choć mogli z takiego prawa skorzystać.

  • gość 2018-11-01 20:14:04

    Ludzie pamiętajmy że tu najważniejsza jest przyszłość złotowa!!! a nie jakieś bzdury że ten kłamie niby, a ten jest dyrektorem z zawodu. Pomyślmy obiektywnie, aby złotów się rozwijał !!! Tylko o to chodzi, aby złotów był fajnym miejscem do życia dla przyszłych pokoleń !!!

  • gość 2018-11-01 20:15:42

    Flatosjager - a gdzie był Pan Pulit w latach 2010 -2014? Odpowiesz mi? A w 2014 wygrał wybory.

  • gość 2018-11-01 20:17:51

    Wracać mi do debaty - ONR katastrofa wizerunkowa, niechęć do spotkania z kontrkandydatem - katastrofa. Gdzie ta jego chęć do dialogu? Ludzie, jak ktoś chce dialogu to rozmawia z każdym!

  • gość 2018-11-01 20:36:52

    Daruj sobie gościu 20:17. Ja takiego fałszu jaki jest u kontrkandydata, to nie znoszę

  • Do gościa 20:12 - niezalogowany 2018-11-01 20:38:47

    Dlaczego? Bo chcieli mieć choć jeden dowód na to, ze nie prowadzą gierek i że nie podwyższyli jedynie sobie diet

  • gość 2018-11-01 20:43:24

    Jaskólski nie da się ukryć, był lepszy. Pulit wyraźnie zdenerwowany

  • gość 2018-11-01 20:44:41

    Dawno nie widziałam tyle nienawiści. Smutne są te wybory. Pewni ludzie nie mają umiaru gniewu i zła. Mimo tego będę za Panem Adamem Pulitem bo nie lubię chamstwa zła i nienawiści a najbardziej układów i układzików nie tylko z radnymi którzy powinni być bezstronni. Jestem za Panem Adamem Pulitem

  • gość 2018-11-01 20:50:29

    Maksimczyk z jeszcze jednym z Unimetalu kiedyś jako spadochroniarze z rady nadzorczej próbowali przejąć Metalplast > w czasie dzikiej prywatyzacji

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 21:32:40

    Zaczynają się jakieś sensacje nie na temat. To są komentarze do debaty i żadne osobiste wycieczki nie zmienią faktu, że Pulit wypadł bardzo słabo, choć taki był pewien zwycięstwa w debacie (Nie wyobrazal sobie że może być inaczej) a zdaniem o marszu ONR po prostu ostatecznie potwierdził, że nie dla niego stanowisko burmistrza. Paplaniną wciąż o tym samym zresztą też.

  • gość 2018-11-01 21:48:25

    Niech już wygra ten Pulit i niech idzie z tą całą swoją ekipą w diabły. Nie mogę już patrzeć na ten jego płacz do kamery.

  • gość 2018-11-01 21:48:53

    Niech już wygra ten Pulit i niech idzie z tą całą swoją ekipą w diabły. Nie mogę już patrzeć na ten jego płacz do kamery.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 21:55:29

    Brawo Pulit A co Jaskólski zrobił....NIC A Nic

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 21:57:53

    Jaskólski już kilka razy podpadl . TEraz już spotkania trzeciego wieku

  • ja - niezalogowany 2018-11-01 22:10:44

    Widzę że niezły sztab komentatorów zorganizowała brygada. Trochę łatwo zakumać że pisane komentarze są przez kilka/może naście tych samych osób. Jakby te wpisy by wymagały logowania i podania swoich danych to jestem ciekaw ile by ich było? Bezimienne komentarze? Redakcjo!!!

  • znów ja - niezalogowany 2018-11-01 22:23:00

    Ludziska kochani! Idziemy głosować. Pomyślicie sobie może, że i tak Pulit wygra, ale bez waszych głosów to się nie stanie!!! Urny czekają. Ładna pogoda pewnie będzie, tylko na spacerek się wybrać i zagłosować :)

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 22:29:34

    Pulit niech z tą całą swoją ekipą idzie w marszu ONR. I niech ten marsz skończy się gdzieś daleko od Zlotowa!!!

  • Gośćijuż - niezalogowany 2018-11-01 22:53:58

    No cóż... oglądałam debatę. Obiektywnie - Jaskólski ma mój głos!

  • Gość - niezalogowany 2018-11-01 23:00:00

    Zwolennicy Pulita na FB stają się coraz bardziej chamscy i agresywni. Już sami nie wiedzą co wymyślić żeby oczernić Jaskolskiego i Maksimczyka. Wymyślanie od komuchów już nie wystarcza... wszyscy, którzy nie popierają Pulita są ich zdaniem w układzie, który go niszczy... To jakaś paranoja,..

  • BłajanZłotowski - niezalogowany 2018-11-01 23:38:17

    - Ukrzyżowanko? - Tak, poproszę. - Doskonale, przez drzwi i kolejka po lewej. Jeden krzyżyk dla każdego. Następny! Ukrzyżowanko? - Nie, wolność. - Co? - Wolność dla mnie. Jeden odeszeł zanim jeszcze przyszeł, drugi dialogu szukałby i z ONR-em... Co to za wybór? Nic złego nie zrobiłem, więc mogę olać te "wybory" i cieszyć się ładną pogodą. - Ooo, to bardzo ładnie. No to, jazda, idź! - Nie, nie, nie, tylko żartowałem! Tak naprawdę to ukrzyżowanko. - A, jasne! Od razu wiedziałem! No więc... - Ja, znam drogę. Przez drzwi i kolejka po lewej. Jeden krzyżyk dla każdego. - Taa... Ukrzyżowanko?

  • Gościu z Krajenki - niezalogowany 2018-11-02 00:50:38

    Jaskólski jak ktoś wspomniał niech idzie nie długo na emeryturę, myślę że Adaś zostanie dalej burmistrzem wygląda na solidnego i poczciwego człowieka pozdrawiam

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 09:02:38

    Jaki poczciwy? Przez cztery lata nie potrafi Pani radnej powiedzieć dzień dobry, Czy w jakikolwiek, liczne romanse ze swoimi pracownikami, zaufany w sobie,stosowany mobing na swoich pracownikach, liczne nagany itp. To jest poczciwosc! ?

  • gość 2018-11-02 09:12:52

    Nie chcę by Jan Maksimczyk był Wicestarostą w Złotowie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 09:19:22

    Ten płacz do kamery to jota w jotę przypomina płacz Sawickiej tylko kłamstwo innej rangi.

  • gość 2018-11-02 09:45:10

    Do 09:19: Jeśli mówisz o tym płaczu potapa/leszcza pod filmikiem, to mozesz mieć rację

  • gość 2018-11-02 09:53:54

    Do 09:02: Nie powiedział "dzień dobry"?, szczerze w to wątpię, ale jesli to była AA, to mozliwe że nie zauważyła, bo jak widzi burmistrza lub kogokolwiek z jego bliskiego otoczenia, to odwraca głowę w drugą stronę i udaje że nie widzi. Reszta to pomówienia i powinna się tym zainteresować prokuratura

  • gość 2018-11-02 09:59:06

    Nie chcę, żeby Jaskólski przeniósł swoje doświadczenie z zadłużaniem do budżetu miejskiego. Dopiero co Pulit wyprostował sprawę nadmiernych kredytów i odsetek, a już zagrożenie się nowe pojawia w postaci byłego starosty. Na chwilę obecną MIASTO NIE JEST ZADŁUŻONE i niech tak pozostanie !

  • gość 2018-11-02 10:15:14

    Nagany w urzędzie? No to bardzo dobrze. Jak źle pracują, to się należy

  • gość 2018-11-02 10:30:21

    Pan Burmistrz Pulit się nie sprawdził . Złożyłem wniosek na dofinansowanie na wymianę pieca a że miałem piec gazowy i grzałem ciepłą wodę to odpisano mi że mam wybór między węglem a gazem. No i dofinansowania nie dostałem. Ja i moja rodzina na pewno będziemy głosować na Pana Mirosława Jaskólskiego. To jest właściwy wybór.

  • patriotka - niezalogowany 2018-11-02 10:38:30

    Miasto żeby się rozwijać to musi pozyskiwać i fundusze unijne i korzystać z kredytów bankowych. Jest granica, do której może miasto się zadłużyć i nikt tej granicy nie przekracza przecież. A co do kandydatów na burmistrza, to zdecydowanie p. Jaskólski. Aaaa... i w tym głosowaniu facebookowym nie brałam udziału, doliczcie mój głos więc przeciw p. Pulitowi.

  • Gość ponownie - niezalogowany 2018-11-02 10:56:42

    Znowu tu jakieś personalne wycieczki. Co mnie obchodzi w tym kontekście pani AA? A Pulit jest tak samo "poczciwy" jak bojowkarze ONR ktirych chce nam tu zafundować. Jak można ufać "niezależnemu", który ma poparcie PiS i popiera ONR? Jesli ktoś teraz jeszcze nie widzi jak on lawiruje to znaczy że jest na zaboj w nim zakochany.

  • wyborca - niezalogowany 2018-11-02 11:20:23

    W mieście w którym przenikają się trzy kultury marsz ONR, to z pewnością nieporozumienie. U znacznej części mieszkańców naszego miasta płynie niemiecka i żydowska krew. Taką mieliśmy historię. I tak samo jak oponenci, naszego obecnego Burmistrza powinni okazać mu szacunek, tak Burmistrz powinien ten szacunek okazać, każdemu z Nas z osobna ! Coś się musiało zadziać, że padło takie zapewnienie. Ciężka atmosfera kampanii, kilka sekund na odpowiedź..... Nijak się ma miłość do przyrody, lasu, gra na Rogu, szczerość i wrażliwość ( o której pisał Karol Potapowicz) do czarnych flag, wykluczeń i ksenofobii... Mam wątpliwości, ponieważ w obliczu osiągnięć Miasta, to stwierdzenie jest tylko hipotezą. Rzeczą, która nie miała miejsca i która się nie wydarzyła! Wierzę, że nie wydarzy się nigdy! Wierzę również, że zespół, który pracuje na rzecz miasta jest ambitny, zaangażowany i kompetentny. Od dwóch lat w Urzędzie pracuje specjalista - absolwent UAM od pozyskiwania środków nie tylko unijnych. O 90 % wzrosła wartość pozyskanych funduszy! Prawa ręka Burmistrza, choć jest osobą bardzo kontrowersyjną, pracuje na bardzo wysokich obrotach. Miasto spłaciło dług w kwocie 10 mln ! To w tej kadencji, w ramach współpracy powołano Budżet Obywatelski, Radę seniorów i młodzieży, mieszkania za remont, powołano dziennego opiekuna dla dzieci, dopracowano długofalowy Plan rozwoju miasta.... Nikt tego z poprzedników nie zrobił. Szukanie dzisiaj prawdy, która zazwyczaj leży sobie gdzieś pośrodku jest bardzo histeryczne i nieprofesjonalne. Pogubione zostały programy i zdrowy rozsądek. Liczę na to, że z dzisiejszej sytuacji Adam Pulit wyciągnie odpowiednie wnioski i w życiu nie powtórzy swojej odpowiedzi na Tak, oraz, że nauczy się jeszcze lepszego dialogu, lepszej współpracy, kompromisu i pokory. Jest dobrym kandydatem, ponieważ pozostał sobą, jest szczery, uczciwy i bardzo ambitny. Jest spójny. Jest leśnikiem i droga, którą wybrał dla miasta prowadzi właśnie przez nasze lasy i jeziora. Wartości, które kiedyś, o czym Nas zapewnia, mogą stać się marką Złotowa.

  • gość 2018-11-02 11:23:32

    "Bardzo często polskie organizacje narodowe z okresu międzywojennego wpisywane są dziś w szeroki europejski nurt nacjonalizmu, który doprowadził do wojny i ludobójstw. Jest to błąd o charakterze fundamentalnym. Istniała bowiem kluczowa różnica między nacjonalizmami europejskimi a nacjonalizmem polskim. Nacjonaliści z wielu krajów Europy podjęli się współpracy z nazistami i faszystami i włączyli się w dzieło ludobójstwa Żydów. W Polsce natomiast nie wyłonił się analogiczny ruch kolaboracyjny, choć przecież to tutaj byłby on najwięcej premiowany a za pomoc Żydom groziła w Polsce bezapelacyjna śmierć, włącznie z odpowiedzialnością zbiorową. Mało jednak tego, polscy narodowcy nie poprzestali na niewłączeniu się w ludobójcze dzieło. Zostali awangardą pomocy Żydom. Oto przykłady z jednej tylko organizacji — ONR, o której ostatnio znów się zrobiło głośno. Działacze tej organizacji najpierw byli tępieni przez rząd sanacyjny (przywódcy ONR byli pierwszymi więźniami obozu w Berezie Kartuskiej), następnie przez nazistów w Auschwitz, a po wojnie przez komunistów. Jan Mosdorf — przewodniczący Komitetu Organizacyjnego ONR W 1941 trafił do obozu Auschwitz, gdzie wiódł prym w pomocy Żydom. Prof. Irina Livezeanu z Uniwersytetu w Pittsburgu pisała: „Mosdorf uczynił wszystko, co w jego mocy, by nieść Żydom pomoc w Auschwitz i zginął razem z Żydami." Nie wszyscy jednak Żydzi, którzy więzieni byli w Auschwitz zginęli w obozie. Niektórzy przetrwali i po wojnie pisali o roli Mosdorfa. Wolf Glicksman tak po latach wspominał swego dobroczyńcę: „Przedwojenny przywódca antysemickiego ruchu młodzieżowego w Polsce, Jan Mosdorf, niejednokrotnie ryzykował życie, przenosząc moje listy do krewnej znajdującej się w obozie kobiecym w Brzezince (...) Mosdorf pracował w Birkenau i często przynosił mi warzywa, a czasem kromkę lub coś do ubrania". W podobnym tonie wypowiadał się inny więzień KL Auschwitz Filip Friedman: "Uderzającym przykładem całkowitej zmiany stosunku do Żydów jest prawnik i polityk Jan Mosdorf. Człowiek ten przed wojną był przywódcą jadowicie antyżydowskiego Obozu Narodowo- Radykalnego i inicjatorem wielu antyżydowskich rozruchów. W obozie Mosdorf zmienił swój stosunek do Żydów. Niektóre otrzymywane od przyjaciół paczki żywnościowe (chrześcijańscy więźniowie mieli ten przywilej) Mosdorf rozdzielał między Żydów. Pracując w kancelarii obozowej, kilkakrotnie ostrzegł Żydów o grożącej im selekcji do gazu". Aktywność Mosdorfa docenił nawet komunistyczny premier Józef Cyrankiewicz: "Podam tu przykład, o którym trudno nie wspomnieć z najwyższym szacunkiem. Mówię tu o przywódcy narodowców radykalnych Mosdorfie. Wcześniej niż inni nacjonaliści czy szowiniści zdał sobie sprawę z tego, że Niemcy na wstępnym etapie mordują tylko Żydów (...) Otóż Mosdorf zrozumiał że jest to kwestia kolejności. Rozumiejąc to stał się w obozie jednym z czołowych wyznawców idei solidarności międzynarodowej. Pomagał więc ludziom innych narodowości, pomagał ludziom innych światopoglądów, Żydom, socjalistom, komunistom, pomagał — że użyję jego przedwojennej terminologii — tzw. żydokomunie". Bolesław Świderski — lider ONR-Falanga w Małopolsce Świderski przed wojną był pierwszą osobą, która trafiła do Berezy Kartuskiej. W Auschwitz został liderem konspiracji pomocowej, przez współtowarzyszy określany mianem „brata Alberta Oświęcimia". W ten sposób Jerzy Ptakowski wspominał jego rolę: "Głową nas wszystkich był Bolesław Świderski, który (...) roztaczał opiekę nad wieloma ofiarami Oświęcimia. Prośba jego czy słowo traktowane było przez współwięźniów jak rozkaz i spełniane bez zastrzeżeń. (...) Nikt z nim nie może się mierzyć pod względem rozmiarów niesionej pomocy i opieki". (...) Pomagał Żydom, sanatorom, pepeesowcom, ludowcom, a także uczonym , artystom, księżom i innym inteligentom." Edward Kemnitz - założyciel i członek Komitetu Wykonawczego ONR Przed wojną więziony w Berezie Kartuskiej, po wojnie przesiedział 10 lat w ubeckich kazamatach. W czasie wojny był działaczem Żegoty. Doceniony dopiero przez Żydów, którzy w 1982 nadali mu tytuł Sprawiedliwego Wśród Narodów Świata. O jego działalności w czasie wojny czytamy na stronie żydowskiego Yad Vashem: W czasie okupacji prowadził fabrykę cynku i aluminium. Zorganizował schronienie dla Żyda Leona Hercberga, któremu załatwił fałszywe dokumenty. Udzielali Żydom pomocy finansowej, żywnościowej i odzieżowej. Pomógł także Anuli Rosenthal i jej matce, które otrzymały schronienie i fałszywe dokumenty." http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,10114

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 13:00:02

    LUDZIE jeśli już piszecie to proszę byście pisali prawdę Bo większość pisze takie bzdury np.pan piszący o piecu to już całkiem Pilot miał mu piec wymienić i nie wiedział że on ma gazowy A co Pulit ma z tym wspólnego.A drugi pisze że Pulit to były komunista coś temu panu się pimyliło bo Pulita w czasie komuny to prawie ma świecie nie było. Komunistą to był pan Jaskulski .LUDZIE zastanówcie się jeśli kogoś oczerniacie a jak by było gdy by was po koleji tok oczerniano. Dlateg jak piszesz to pierw pomyśl o sobie zanim drugiego oczernisz nieprawdziwe Jest mi za was wstyd Złotowianie wstyd za to co robicie. Bo dużo z was nie wie co to były lata 50 .60.70.i co to była komuna i czego człowiek mógł się spodziewać. Proszę pomyśleć a nie pisać bzdury.Z tego co czytam to chcecie by Złotów nadal był powiązany układami kolesiami to wam się podoba bo mi nie Tylko młodość zapewni rozwoju ZŁOTOWA

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 13:01:23

    LUDZIE jeśli już piszecie to proszę byście pisali prawdę Bo większość pisze takie bzdury np.pan piszący o piecu to już całkiem Pilot miał mu piec wymienić i nie wiedział że on ma gazowy A co Pulit ma z tym wspólnego.A drugi pisze że Pulit to były komunista coś temu panu się pimyliło bo Pulita w czasie komuny to prawie ma świecie nie było. Komunistą to był pan Jaskulski .LUDZIE zastanówcie się jeśli kogoś oczerniacie a jak by było gdy by was po koleji tok oczerniano. Dlateg jak piszesz to pierw pomyśl o sobie zanim drugiego oczernisz nieprawdziwe Jest mi za was wstyd Złotowianie wstyd za to co robicie. Bo dużo z was nie wie co to były lata 50 .60.70.i co to była komuna i czego człowiek mógł się spodziewać. Proszę pomyśleć a nie pisać bzdury.Z tego co czytam to chcecie by Złotów nadal był powiązany układami kolesiami to wam się podoba bo mi nie Tylko młodość zapewni rozwoju ZŁOTOWA

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 13:08:33

    LUDZIE jeśli już piszecie to proszę byście pisali prawdę Bo większość pisze takie bzdury np.pan piszący o piecu to już całkiem Pilot miał mu piec wymienić i nie wiedział że on ma gazowy A co Pulit ma z tym wspólnego.A drugi pisze że Pulit to były komunista coś temu panu się pimyliło bo Pulita w czasie komuny to prawie ma świecie nie było. Komunistą to był pan Jaskulski .LUDZIE zastanówcie się jeśli kogoś oczerniacie a jak by było gdy by was po koleji tok oczerniano. Dlateg jak piszesz to pierw pomyśl o sobie zanim drugiego oczernisz nieprawdziwe Jest mi za was wstyd Złotowianie wstyd za to co robicie. Bo dużo z was nie wie co to były lata 50 .60.70.i co to była komuna i czego człowiek mógł się spodziewać. Proszę pomyśleć a nie pisać bzdury.Z tego co czytam to chcecie by Złotów nadal był powiązany układami kolesiami to wam się podoba bo mi nie Tylko młodość zapewni rozwoju ZŁOTOWA

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 13:30:52

    Ale długie te komentarze przecież Pulit to nie komunista tylko jej wróg a że wśród nich ma najwięcej kompli no cóż taki to antykomunista. To bardzo dobrze ułożony Pan, każdy podczas debaty mógł zauważyć jak na pytanie -Czy spotka się pan z panem Jaskólakim od razu mając tę wrodzoną cechę grzecznościową odpowiada NIE. Jak było widać wszystkie zarzuty postawione przez Jaskólskiego to nieprawda i tak jest przecież pan Adam jest niczemu niewinny. To wszystko wina Rady Miasta a więc i mieszkańcom którzy mu ją wybrali a także pana Jaskólskiego które ma czelność rozmawiać z radnymi. Jak tak można. Panujący burmistrz ma zawsze rację to super men prawie SLD i PO w jednym a do tego NOWOCZESNA metoda wytłumaczenia dlaczego kłamstwo nie jest kłamstwem. Widać że PiSowcem nie jest bo ciągnie go do ONR. Oto może być prawdą.

  • gość 2018-11-02 14:22:48

    Do gościa 11:23: To prawda. Od samego początku przypisywano temu ruchowi cechy, których nie posiadał. Celem endecji było, aby Polska była SUWERENNYM I NIEZALEŻNYM krajem. Czemu Niemcom nikt nie zarzuca, ze Polacy nie mają tam takich praw jak mniejszości u nas ? (jesteśmy w jednej Unii?) Dmowski był przeciwny mniejszościom (sanacji to akurat nie przeszkadzało, bo Piłsudski odebrał Żydom przywileje), ale dlatego, że widział ich niechęć do asymilowania się i tendencje separastyczne. I miał rację. Przed 2-gą wojną światową Niemieccy Żydzi o mało nie doprowadzili do stworzenia w Polsce niesuwerennego państwa Polin (Judeopolonii) -to cichy rozbiór Polski !. A obecnie co mamy? Brak sprzeciwu PIS wobec ustawy 447 wspierającej dążenie Żydów do odebrania przedwojennych nieruchomości , odbudowanych po wojnie przez Polaków, lub wysokie odszkodowania, ustąpienie w sprawie ustawy chroniącej przed antypolskimi atakami, sprzeciw wobec rozwiązania sprawy Jedwabnego, muzeum oświęcimskie Auschwitz pokazujące jedynie cierpienie Żydów, komiks "Polskie świnie" w muzeum Autschwitz, wspieranie zydowskiego monopolu na holokaust, gorsze traktowanie Polaków przez zatrudnionych tam zydowskich agentów, wmawianie młodzieży w izraelskich szkołach, że Polacy byli agresorami i że krzywdzilii ich żydowskich krewnych, skandaliczna propozycja Johny Danielsa (zydowskiego doradcy prezydenta Dudy), aby oddzielić Austchwitz od Polski, tolerowanie antypolskich wystaw w muzeum Polin; rząd polski nie żałuje pieniedzy na wspieranie antypolskich badań prowadzonych przez żydowskich "naukowców", a żałuje pieniedzy na odbudowanie dobrego imienia Polski za granicami kraju http://info.peritusnet.eu/index.php/2018/02/04/judeopolonia-zydowskie-panstwo-w-panstwie-polskim/

  • gość 2018-11-02 14:27:28

    https://www.salon24.pl/u/gotowynawszystko/813974,kazdy-musi-to-zobaczyc-omawianie-budowy-panstwa-polin

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 15:41:41

    Styl Jaskolskiego i jego świty. NIC konkretów co on zrobi tylko o kimś pisać mówić. A pewnie ważne decyzje podejmuje z żoną. Tak jak powiedział.. I teraz nie ma nic do zaproponowania tylko oszczerstwa

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 15:45:17

    No tak. Faktycznie nic nie proponują..Tylko piszą cały czas na Pulita jadą...wszyscy komuchy i ich dzieci powyłazili .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 15:48:06

    I działają jak hieny.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 16:26:32

    A co Jaskólski i jego świta mają oprócz obrażania do zaproponowania .Tylko obrażają tak jak zawsze jeszcze nic nie słyszałem. Wszystkie komuchy i ich dzieci się uaktywnił A jest ich dużo w Zlotowie

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 16:27:55

    Dużo, dużo ręce na pokład czerwono mam

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 16:31:55

    A zapimnieliscie O pierwszej debacie jak Jaskólski wypadł i na drugiej też masakra. I teraz podchwycili się jednego słowa i piszą , piszą. Oni przez lata kradli to zapimnieliscie .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 16:33:35

    Dużo, dużo ręce na pokład czerwono mam

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 17:48:09

    Pisowska paplanina. Jak ktoś coś ukradł, a jeden, czy drugi komentujący ma o tym wiedzę, to polecam udać się na policję złożyć zawiadomienie. Mozna sie z kims zgadzac lub nie, ale powtarzanie sloganow o zlodziejach i komunistach juz mnie brzydzi. Ludzir jestesmy 30 lat po transformacji. Moze czas zaczac patrzec w przyszlosc, a nie wylewac zale, ze mi sie w zyciu nie powiodlo, bo tamci nakradli, a mi sie nie udalo. Retoryka zyciowego przegrywa.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 18:44:27

    No wlasnie tak robią ludzie Jaskólsliego .

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 18:45:27

    Patrz na przyszłość

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 18:55:28

    No wlasnie i tak robi Jaskólski.i jego ludzie. Napewno nie patrzą w przyszłość

  • mim - niezalogowany 2018-11-02 19:51:30

    - a może ktoś wyjawi jakie pieniądze za dodatkowe zlecenia dostaje z miasta TV ASTA ...

  • Gość - niezalogowany 2018-11-02 20:00:23

    Dobrze że sesje rady będą filmowanie i zobaczymy wiele

  • mim - niezalogowany 2018-11-02 20:02:05

    - i jeszcze mała uwaga : procenty na facebook-u to nie urna wyborcza...

  • gość 2018-11-02 21:44:06

    Ludzie- Pulit napluł nam w twarz swoim kłamstwem a wy mówicie, że deszcz pada

  • Gość - niezalogowany 2018-11-03 23:24:16

    Dajcie spokój z tym onr... pulit uczciwy i dobry człowiek; dużo dobrego zrobił i jeszcze zrobi

  • Gość - niezalogowany 2018-11-03 23:24:41

    Dajcie spokój z tym onr... pulit uczciwy i dobry człowiek; dużo dobrego zrobił i jeszcze zrobi

  • Gośćj - niezalogowany 2018-11-04 08:17:55

    A co on dobrego zrobil???? Dobra bedzie jak P.Jaskulski wygra . P Pulit starczy tego oklamywania mieszkancow moze czas stanac w kolejce po prace najlepiej na budowie tam sie pan wykazuj.

  • Komuch - niezalogowany 2018-11-04 16:57:05

    Jaskólskiego trzeba obciążyć kosztami 2 tury wyborów. Ten facet ......,nie będę Go obrażał!! Nie ma jeszcze wyników,ale z tej dwójki niestety stawiam na obecnego. Jaskólski to już inna epoka.Chłopie daruj sobie i nam wszystkim.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kopanie stawów

Świadczymy usługi kopania i pogłębiania STAWÓW - w promieniu około 100 km od 89-300 Wyrzyska. Posiadamy własne koparki gąsienicowe oraz..


Zobacz ogłoszenie

AGRO-KREDYT DLA ROLNIKÓW

AGRO KREDYT DLA ROLNIKÓW - najwyższa przyznawalność, najlepiej liczony dochód. Dedykowany doradca dla rolników, dojazd do klienta. Tel. 508-615-949


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"