:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 10°C
Interwencje czytelników, Mieszkaniec Złotowa walce smogiem - zdjęcie, fotografia
Portal zlotowskie.pl 06/11/2019 15:25

Walka ze smogiem w Złotowie przybiera różne formy

Taką oto informację na złotowskich tablicach ogłoszeniowych zamieścił dzisiaj nieznany mieszkaniec Złotowa. Prezentujemy poniżej treść komunikatu. 

Reklama

Mieszkaniec Złotowa w walce ze smogiem komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 15:41:20

    Popieram

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 15:45:27

    Wielkie brawa dla tej osoby

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 15:50:48

    Nie jeden raz było o tym głośno coś z tym ktoś zrobił? Tylko wysokie kary i straż miejska popołudniu!

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 15:58:18

    Straż i co dalej? Mandatować do oporu! Rejestrować i kontrolować paleniska. Raz drugi po tysiąc kary i zmądrzeją to po pierwsze.
    Po drugie podjąć uchwałę o zakazie palenia węglem i drewnem w piecach w celu grzewczym np. Od 2025 roku.
    Weźcie się za to w końcu!

  • Ja - niezalogowany 2019-11-06 16:06:34

    Do gościa, który chce zakazu palenia węglem. Powiedz to ludziom, których po prostu nie stać na ogrzewanie gazowe, czy elektryczne, nie mówiąc o termomodernizacji starych domów.

  • gość 2019-11-06 16:19:01

    Do gościa niezalogowanego - jest program "czyste powietrze" Funduszu ochrony środowiska. Można dostać nawet 90% dofinansowania, więc bez takich tekstów o "braku funduszy".

    http://powietrze.mos.gov.pl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=search

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 16:21:17

    W Krakowie sobie z tym radzą, to i w Złotowie też powinni. To wszystko wina burmistrza i radnych, ze tak jest.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 16:43:35

    Niech się w końcu wezmą za ADMowskie mieszkania... Gdyby ADM wykazały więcej inicjatywy w stronę mieszkańców tych mieszkań i popodłączali do miasta byłoby inaczej ...

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 16:45:18

    Więcej syfu jest w żywności niż w tym calym dymie

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 17:16:14

    Brawo.... jeszcze Krajenka niech się oczyści.....

  • kled - niezalogowany 2019-11-06 17:34:44

    Odważny! Tylko ciemu bez podpisu?Dotyczy to też tych wszystkich odważnych jako gość?

  • gość 2019-11-06 17:43:23

    Wszystkie miasta w okresie od jesieni do wiosny są tak zasyfione smogiem, ze nie znajduje slow na okreslenie tego. Jastrowie, Złotów tylko jeden wielki czad. Jak sie z sciemni to juz spalarnie smieci jada pełna para.

  • Jola - niezalogowany 2019-11-06 17:46:03

    Brawo, wieczorami nie ma czym oddychac!!!! Smog jak w krakowie

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 17:51:11

    Napisał to ogłoszenie zwykły cham bez kultury słownik prosto z rynsztoka. To ma być walka ze smogiem? A tak przy okazji węgiel jest czarny to jaki kolor ma mieć dym? Ogrzewanie prądem czy gazem też nie jest ekologiczne. Pozdrawiam nawiedzonych ekologów. Mam nadzieję że nie korzystacie z samochódw nie latacie samolotami nie używacie prądu ( spalany węgiel) itd.

  • gość 2019-11-06 17:54:06

    do tego z programu, "czyste powietrze", dotacje do 90% kosztów kwalifikowanych liczonych od kosztów 53 tys zł, pozostałe koszty przedsięwzięcia przekraczające koszty dotacji do wartości 100% w formie pożyczki. Problem nie zakupem i instalacją urządzeń ale w późniejszych kosztach eksploatacji, Tak jak z samochodem, kupić można za tzw grosze, ale eksploatacja kosztuje, im bardziej zaawansowanie techniczne tym drożej.

  • gość 2019-11-06 17:56:27

    Palenie w piecach tradycyjnych wiąże się z zbiórką odpadów, w tym temacie burdel niesamowity, do tego wysokie koszty więc ludzie by mieć kłopot z głowy palą co się da w piecach.

  • Józef Stalin - niezalogowany 2019-11-06 17:56:29

    Tak było.

  • gość 2019-11-06 18:18:53

    "Problem nie zakupem i instalacją urządzeń ale w późniejszych kosztach eksploatacji" - to lepiej wdychać gówno i chodzić po lekarzach. To jest krótkoterminowe patrzenie, typowe dla większości społeczeństwa i polityków. To po pierwsze, po drugie - program przewiduje również termomodernizację budynku, nie tyko wymianę pieca, więc oszczędności będą WIĘKSZE bo MNIEJ spalisz. Da się to nawet przeliczyć. A po trzecie - palenie śmieci to jest totalne przegięcie i za to posypią się mandaty, bo ludzie mają dość. Złotowianie Wam, palaczom plastików i opon, to obiecują.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 18:48:36

    Po co ekologia w europie skoro caly swiat afryka, azja itp maja to w nosie. Europa to maly kontynent i tyle. Poza tym bylem w afryce i tam jest syf, plastiki, ropa

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 18:58:56

    No cóż kolejne władze kolejne schody.
    Nie ma takiej opcji aby skorzystać z 90% dofinansowania na wymianę żródła ciepła.
    Dopłata UM do inwestycji w kamienicach wynoszą nie więcej niż 10% poniesionych kosztów.
    Pamiętajmy że ponad sto letnie kamienice to specyficzne budowle które nawet po dociepleniu nie dają spodziewanego efektu. poza tym mieszkańcy kamienic nie mają żadnych szans na uzyskanie dopłaty do termoizolacji budynku.
    Nie bez znaczenia jest też to że większość osób które mogły by skorzystać z jakiejkolwiek dopłaty nie stara się o nie gdyż uzyskanie nawet tej najmniejszej doplaty to droga przez mękę. Droga która dla wielu jest niezrozumiała a dla tych którzy na nią weszli staje się nieopłacalna że względu na stracony czas i zdrowie w kolejkach po dublujące się zgody czy pozwolenia.
    No cóż pory roku się zmieniają nic się nie robi aby było łatwiej i szybciej a potem wyzwiska i zastraszanie w anonimowym apelu.
    Przecież ta odezwa może nawet pochodzić od osoby palącej byle czym który swój cel, czy ktoś to sprawdził.
    Czy to oznacza że teraz każdy będzie mógł anonimowo brukowym słownictwem odwoływać się w różnych sprawach do mieszkańców miasta i gminy.
    Czy to nowa forma demokracji okraszonej epitetami.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 19:02:29

    Do gościa od dofinansowań. Poczytaj jaki trzeba mieć dochód żeby dostać 90 % albo lepej ci powiem to jest zl na osobe..ja chetnie bym założył pięć na gaz ale problem ze on jest nie wszędzie..Tak więc ludzie poczytajcie szczegóły różnych dofinasowan bo przeba czytać wszystko a nie pierwsze zdanie....

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 19:08:12

    Ludzi nie stać na opał (drewno, węgiel) do pieca (jaki by nie był) a co dopiero na wymianę pieca, żal...

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 19:12:08

    Brawo dla tego Pana popieram w 100%
    Brawo brawo brawo

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 19:27:02

    Na ulicy Mickiewicza w dom zaraz przy przedszkolu palą chyba wyłącznie śmieciami bo jeśli leci dym to wyłącznie czarny jest co zgłaszać

  • Gość A - niezalogowany 2019-11-06 19:44:41

    Straż miejska po południu i zapraszam na os. przy ekonomie.... straż miejska powinna działać w godzinach popołudniowych w okresach grzewczych.....

  • Palacy Weglem - niezalogowany 2019-11-06 19:46:48

    Do goscia co pisze ze jak wegiel czarny to sym czarny. Węgiel jest czarny, a jak ja pale u siebie to dym jest prawie niewidoczny. Wiec to wszystko kwestia dobrego ustawienia pieca. Wegiel nie jest w tym wypadku szkodliwy, tylko smieci ktore ludzie pala bo wywoz śmieci jest tak drogi ze wola go spalic. Kilka lat temu jak wywoz byl znacznie tanszy nie bylo az takich problemow.

  • Palacy Weglem - niezalogowany 2019-11-06 19:53:01

    Wegiel jest czarny to jaki ma byc dym? Wnioskujesz zapewne ze czarny.
    Wiec:
    Palisz drewnem to kolor ma byc brazowy.
    Palisz flage lgbt to kolor ma byc teczowy.


    Pozdrawiam goscia co tak wnisokuje.

  • Lukasz - niezalogowany 2019-11-06 19:53:24

    Nierozumiem po co palić śmieci jak gmina musi je odebrać a my nie płacimy za worek śmieci tylko od osoby i czy masz 3 kg na rok czy Wii kg to i tak płacisz tyle samo..Tak więc pszestancie gadać o jakim pałacu śmieci..mamy takie albo inny węgiel albo mokree drzewo

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 20:05:57

    Wojska Polskiego też zaprasza...
    Popieram akcję, jest pogram Czyste powietrze, z którego można skorzystać. Ja nie długo podpisuję umowę z Funduszem ochrony środowiska w Poznaniu. Co prawda musiałem wywalić swoje pieniądze żeby wymienić np. okna, czy kupić piec na pellet ale ponad 15 tys. mi za to zwrócą. Także trzeba przede wszystkim chcieć i ruszyć dupe z przed tv a nie ciągle narzekać. Trzeba działać!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 20:15:33

    W Krakowie wprowadzono całkowity zakaz palenia węglem,mialem,drewnem etc..karają itp. najlepsze że jak pokazują wieczorem mapkę z jakością powietrza to Kraków cały czas na czerwono

  • Palacy Weglem - niezalogowany 2019-11-06 20:16:13

    Lukasz, odbieraja oni pojemnik na smieci, wszystko poza nie zabieraja, a kto by chcial trzymac nadmiar pojemnika przy domu? Lepiej je spalić.

  • gość 2019-11-06 20:52:55

    Na Grochowskiego jest Autolakiernia i warsztat ,oczywiscie działa Nielegalnie i tam gościu niejaki Pan Sławomir J .Pali wszystkim plastikami oponami itd.. na Aleja Piasta od strony telekomunikacj byłej ,nie da się otworzyć okna.. a o balkonie można zapomnieć..

  • gość 2019-11-06 21:08:35

    Śmieci segregowane są do 15, a "utylizowane" po 15 jaka strażnicy miejscy są już w domu.

  • gość 2019-11-06 21:27:11

    przekleństwa i nic więcej , ta karta papieru ,której użyłeś powstała z wyciętego drzewa , nie wstyd ci "ekologu"?, użyłeś drukarki ,żeby wydrukować ten wulgarny tekst, przy produkcji tej drukarki chyba mocno zanieczyszczono środowisko ? pomyśl jeśli potrafisz "ekologu"

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 21:27:52

    Ot mądrale. Zima się dopiero zacznie i będzie to co zawsze. Na nic ujadanie skoro ludzi nie stać na ogrzewanie prądem, gazem a mięso pozbyło się większości udziałów w ZECu. Ktoś podjął decyzję że miastu ta większość jest niepotrzebna a dzisiaj wykorzystując sytuację z powodu smogu napuszcza się jednych na drugich.
    W budynkach wielorodzinnych jest znaczna ilość właścicieli którzy chcą założyć instalację gazową nie tylko do ogrzewania ale nie mogą bo za ścianą tego samego budynku sąsiad się nie zgadza. To nic że sąsiada z następnego budynku dzieli tylko ściana i już można założyć ogrzewanie gazowe to przy sąsiedzie oddalonym o kilka mieszkań i kilka ścian w tym samym budynku przy jego sprzeciwie już nie.
    To chore prawo tak jak i to że jeżeli ktoś kto u siebie w mieszkaniu nie zakłada gazu ziemnego a wyraził zgodę na instalację w pozostałej części budynku ten nie może używać butli gazowej.
    Totalna bzdura bowiem w całej Polsce w budynkach, kamienicach, blokach gdzie do ogrzania mieszkania już zainstalowano kotły gazowe w sąsiedztwie powszechnie używane się butle gazowe.
    Z tego bałaganu o którym wiedzą kominiarze , serwisanci kotłów gazowych jak i ich instalatorzy rodzi się trudne pytanie do urzędników; po co właścicielowi mieszkania który chce zmienić kopciucha na ekologiczne ogrzewanie gazowe zgoda jego sąsiada?. Przecież jedno wyklucza drugie i jak tu od uzależnionych od siebie oczekiwać przełomu w wspólnym myśleniu o ekologii.
    Z podanych powyżej wzajemnych wykluczeń, uzależnień i niemocy, jednoznacznie wynika że chcieć nie zawsze oznacza móc.
    A w związku z tym zawsze czarny węgiel długo będzie dawał czarny dym ale czy to musi oznaczać słowo k...a.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 22:09:00

    No cóż pozdrawiam geniuszy którzy palą węglem bez dymu

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 22:09:19

    No cóż pozdrawiam geniuszy którzy palą węglem bez dymu

  • Gość - niezalogowany 2019-11-06 23:53:30

    Cztery samochody,a dym z komina jak z huty bez filtra. Duzo takich.

  • gość 2019-11-07 05:51:46

    Tu co piszecie to bzdury węgiel nie od dzisiaj powstał i było dobrze ludzie palili A co z samochodami mieszkam blisko parkinku i jak odpalają to trzeba pużniej mieszkanie wietrzyć cały dzień a co w piecach ludzie główna palą niech wszystkim po wymieniają piece na lepsze bo ludzi nie stać znowu chcą pieniendzy zagarnąc już nie wiedzą czego się czepiać może już nie długo będą żądać jak będziemy odychać co rósz robią tylko podwyszki z tymi śmieciami a w rowach pełno leży i mają racje ludzie że tak robią po co rusz robią tylko podwyszki

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 06:56:15

    Jak węgiel. To tylko Roksana Węgiel ! ROXI

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 07:03:26

    Może nie wybrednie ale dosadnie

  • gość 2019-11-07 07:20:15

    Ciekawe czym ogrzewa swoje mieszkanie ten "pisarz"??? Mieszkasz w bloku i masz ciepło, bo w kotłowni wrzucą węgiel i będzie dym??

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 07:26:08

    Znalazł się kolejny ekoterrorysta

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 07:48:34

    Ludzie głupot nie piszcie pale węglem i dym jest czarny od 30 lat a węgiel nie tani tona w rolniku prawie 1000zl.
    Wiadomo drzewo na rozpalke.
    Wątpię że ktoś śmieciami pali jest segregacja więc po co piec sobie niszczyc.
    Te całe dofinansowanie to lipa nic nie pomoga szkoda gadać a gaz bardzo drogi i ludzi nie stać ogrzać domu za 1500 zł miesiecznie z tych marnych pensji.
    A nawet Ci co maja gaz podłączony to i tak pala węglem bo za drogi gaz.
    Gość co napisał kartkę to pewnie dzieciaki jaja robią a wy aktualności takie pierdoly zamieszczacie? Po co? Ale jeszcze raz napisze każdemu dym po węglu ma kolor czarny zaraz po rozpaleniu a kto samym drzewem pali to kolor bialy.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 08:22:42

    Popieram 100%

  • gość 2019-11-07 08:49:39

    Na Jeziornej też chyba funkcjonuje prywatna spalarnia śmieci, tam często można spotkać zjawisko "sztucznej mgły", gdy tłusty, żółty, śmierdzący dym snuje się po okolicy.
    Według mnie, jeden patrol SM krążący po Złotowie w godzinach popołudniowych, zebrałby pokaźną sumkę do kasy miasta z mandatów za proceder palenia w piecach wszystkiego co się nie rusza a zmieści się do pieca.

  • Palacy Weglem - niezalogowany 2019-11-07 08:50:58

    Jak podczas palenia weglem macie czarny dym to wrzucacie go za duzo lub macoe za niska temperature w piecu. Jak dym jest czarny to znaczy ze nie wypala sie wszystko w 100%. Wiec przestancie pisac ze wegiel jest szkodliwy, bo od tylu lat ludzie jak umiejetnie palili weglem to nie bylo to tak szkodliwe jak teraz. Wystarczy sie nauczyc dobrze palic, takie moje zdanie.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 08:51:29

    Oczywiście że ludzi ciężkiej pracy fizycznej nie stać na wymianę pieca i oni nie wymarzają się w sprawie smogu.
    Fachowcami od tego co oni w większości pracujący za najniższą krajową bez możliwości żądań strajkowych, są ci którzy pracują w budżetówce z ponoć niskimi pensjami i wieloma dodatkami dającymi niezły ukryty dochód. Fachowcami są też ci za których ten fizyczny pracownik grzeje ich mieszkania w blokach w ZC.
    Dobrze by było przestać być śmiesznym w ocenie spalania się wegla i więcej robić a nie wylewać wodę na temat smogu.
    Każdy wie że na występowanie smogu ma wpływ wiele innych czynników niż tylko ogrzewanie węglem.
    W naszym kraju wszystko jest złe ale wyjeżdżamy do innych krajów gdzie pod względem smogu jest jeszcze gorzej i tam jest nam dobrze. Można tu przytoczyć Anglię gdzie po 30 tu latach uruchamia się obok starych, nowe kopalnie węgla. Tak jak czyta się komentarze w różnych sprawach dotyczących naszego kraju to obecnie jego największym wrogiem są sami Polacy którym nigdy nic nie pasuje i zawsze jest źle. Jaka jest tego przyczyna wszyscy wiemy a jedną i najważniejszą jest ogromne zróżnicowanie bytu społeczeństwa.
    Mój Apel ~ Ludzie palcie w tym co macie aby było wam ciepło i tego wam życzę ale róbcie to z głową.

  • Korekta - niezalogowany 2019-11-07 08:56:41

    Oczywiście że ludzi ciężkiej pracy fizycznej nie stać na wymianę pieca i oni nie wymądrzają się w sprawie smogu.
    Fachowcami od tego co w większości pracujący za najniższą krajową bez możliwości żądań strajkowych mają zrobić są ci którzy pracują w budżetówce z ponoć niskimi pensjami i wieloma dodatkami dającymi niezły ukryty dochód. Fachowcami są też ci za których ten fizyczny pracownik grzeje ich mieszkania w blokach w ZC.
    Dobrze by było przestać być śmiesznym w ocenie spalania się wegla i więcej robić w tej sprawie a nie wylewać wodę na temat smogu.
    Każdy wie że na występowanie smogu ma wpływ wiele innych czynników niż tylko ogrzewanie węglem.
    W naszym kraju wszystko jest złe ale wyjeżdżamy do innych krajów gdzie pod względem smogu jest jeszcze gorzej i tam jest nam dobrze. Można tu przytoczyć Anglię gdzie po 30 tu latach uruchamia się obok starych, nowe kopalnie węgla. Tak jak czyta się komentarze w różnych sprawach dotyczących naszego kraju to obecnie jego największym wrogiem są sami Polacy którym nigdy nic nie pasuje i zawsze jest źle. Jaka jest tego przyczyna wszyscy wiemy a jedną i najważniejszą jest ogromne zróżnicowanie bytu społeczeństwa.
    Mój Apel ~ Ludzie palcie w tym co macie aby było wam ciepło i tego wam życzę ale róbcie to z głową.

  • gość 2019-11-07 10:15:55

    Pieprzycie jak potłuczeni, a skąd ludzie mają brać pieniądze na ogrzewanie gazowe, czy też z ciepłownictwa. A do tego co rozwiesił kartki to niech nie będzie taki mądry. Ja palę węglem i dalej tak będę robiła i tyle w tym temacie

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 10:55:28

    Ludzie wy siebie słyszycie kiedyś palili węglem i drzewem i nie było słychać takich bzdur , nie wszystkich stać kupić opał ceny są detaliczne . A po drugie kiedyś paliło się węglem i nie było słychać że ludzie chorowali a teraz smog zabija !! W umysłach chemia nas zabijają i jest dobrze

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 11:04:54

    Ludzie oszczędzają jak mogą ceny węgla i drzewa są detaliczne . A co do podłączenia miejskiego czy gazowego ludzie montują ale nie ma złych warunków pogodowych , jak przyjdą zimy i mrozy silne to będziecie oszczędzać i ubierać się jak misie żeby było ciepło znam osoby które mają centralne miejskie czy gazowe (to tylko dopłacanie do rządu kasy )i korki są skręcone na 2-3 bo czym większy pobór to więcej płacisz ale mi wygoda brawo . Spójrzcie lepiej na samochody gdzie z rury wydechowej dymy są czarne to nie szkodzi (głupi gadanie )....szok szok a panu jak się nie podoba to proszę się wyprowadzić do większego miasta jak tu źle

  • Gosc2 - niezalogowany 2019-11-07 15:55:29

    Ja też pozdrawiam bezdomnego palacza węglem ale też proszę o poradnik. Rzuca Pan czar na kocioł, węgiel czy też jedno i drugie?

  • też odczuwam sm - niezalogowany 2019-11-07 16:16:17

    Straż miejska po 15-ej ma to gdzieś! Od tego jest ochrona środowiska,której urzędasy też po ciężkiej pracy przewalania papierków po godz 15-ej też muszą odpocząć! Nie w tym rzecz a w świadomości ludzi czym palą i jak to robią! Donosy na ludzi nic nie zmienią! No tak zapomniałem,że to cecha ludzi ubogich w rozum szczególnie rozwinięta za czasów ostatnich 4-ech lat, tzw. sygnaliści! Może lepiej zainteresować władze miasta w sprawie dotacji na zmianę systemu ogrzewania?

  • Gość - niezalogowany 2019-11-07 20:42:17

    +100

  • gość 2019-11-08 00:11:25

    Przecież zgodnie z tym co głosi Morawiecki węgiel to polskie złoto i podstawa gospodarki, więc po co to szczekanie. Rząd sprowadza z Rosji, Mozambiku więc trzeba nim palić bo zwietrzeje.

  • Palacy Weglem - niezalogowany 2019-11-08 09:39:02

    Bardzo bawia mnie komentarze ze wegiel szkodzi. Szkodza ludzie bo nie potrafia dobrze paloc, taka jest prawda. Drewnen tez mozna zaszkodzic, a do niego nikt sie nie przyczepia. Ceny wegla sa wysokie, ale nie tylko w jednym miejscu mozna go kupic, warto czasem sie zainteresowac gdzie mozna kupic nieco taniej, a jakosciowo rownie dobry wegiel. Nienwqzne czy wegiel jest nasz, rosyjski czy z mozambiku. Liczy sie jakosc.

  • Gość - niezalogowany 2019-11-09 22:14:02

    Jak sie kurwa nie znacie bo w zyciu w piecu nie paliliscie to sie nie wypowiadajcie mieszczuchy zasrane.

  • gość 2019-11-11 23:31:03

    Jastrowska , Jeziorna chyba 2 najgorsze ulice same stare oszczędne dziady mieszkają taki dym że ulic nie widać oczywiście po godzinie 16.00 ...

  • Gość - niezalogowany 2019-11-12 07:59:06

    To wszystko przez PiS

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

REMONTY wykończenie wnetrz

-Malowania -Tapetowanie -Podwieszenie sufitów -Gładzie -Tynki -Montaż paneli podłogowych i innych


Auto Szpon Elektromechanik

Oferuję usługi elektromechaniczne : naprawa rozruszników oraz alternatorów, instalacje elektryczne, systemy: airbag, abs, esp, centralne zamki, car..


Usługi hydrauliczne ,HGS

Usługi hydrauliczne C.O-CWU ,montaż kotłów 5 kl.-serwis, sterowanie podłogowe, instalacje sanitarne, instalowanie sterowników pokojowych TECH .


Eko-Trans Mariola Kujawa Skup Złomu Usługi Transportowe-Prace Ziemne-Rozbiórki ul.Ks.B.Domańskiego 27 Krajenka


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"