:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Próg zwalniający na ul. Kościelnej

Samorządowcy, Próg zwalniający Kościelnej - zdjęcie, fotografia
Portal zlotowskie.pl 30/05/2019 14:31

W Złotowie na ul. Kościelnej zamontowano próg zwalniający

Próg zwalniający zamontowano na próbę. Ma to poprawić bezpieczeństwo na tej własnie ulicy. Montaż ten jest efektem interpelacji złożonej przez radnego Łukasza Piosika. Jeżeli zamontowany próg spełni swoje zadanie, zostanie tam zamontowany na stałe. 

Reklama

Próg zwalniający na ul. Kościelnej komentarze opinie

  • gość 2019-05-30 14:55:08

    Mieszkam przy ul Jastrowskiej. Uważam, że samochody w na tej ulicy jeżdżą powyżej 50km/h. Proszę również tam zamontować próg zwalniający. Można też na ul. Obrońców Warszawy bo tam też jest duże niebezpieczeństwo.

  • gość 2019-05-30 15:00:52

    Na jakiej podstawie i kto stwierdzi, że próg spełnił lub nie spełnił swojego zadania?

  • gość 2019-05-30 15:08:40

    Ten próg jest bez sensu. Po przejechaniu po "tarce" ul.WP, wjeżdzamy na próg kiedy i tak z racji dojazdu do skrzyżowania i tak zwalniamy. Na Kościelnej obowiązuje jeszcze organiczenie prędkości do 30-tu. Jeżeli już gdzieś taki próg ma sens to na ulicy Krzywoustego bo tam idą dzieci do szkoły, jest parking i szykana utrudniająca widoczność.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 16:08:47

    Tym sposobem ukarano wszystkich kierowców. Kościelna jest od wieków, samochody, jeżdżą na niej od 100 lat i nigdy nikt nie wpadł na tak absurdalny pomysł jak Piosik. Nie dość że zdradził wyborców to jeszcze niemądrym i pomysłami niszczy rowną ulice. Podpowiedź temu panu że jeszcze są inne ulice na których może wnioskować o położenie takiego progu. Są to Garncarska, Spichrzowa, Chrobrego czy Wawrzyniaka. No to panie Piosik do dzieła. Jak już chce się poprawić bezpieczeństwo to można było by wyłożyć polbrukiem spowalniacz wzorem ul 8 marca obok szkoły Nr2. Wystarczyło by podnieść istniejący polbruk na wysokości sklepu rybnego, uzupełnić i ok. To co tam położono to okaleczenie ulicy przypominające jazdę ul Słoneczną. No aby było weselnej można by zdjąć istniejący polbruk i wyłożyć kostką brukową jak na Wojska Polskiego. Z tym że odstępy pomiędzy nimi powinny wynosić nie 8cm a 10 cm to by dopiero wytrzęsło kierowców i ich pasażerów. Panie Piosik pole manewru jest ogromne, wystarczy tylko spytać tych co nie mają samochodów a napewno dostanie Pan zgodę na postawienie płotu z furtką na przejazd rowerów. A tak na zdrowy rozum to po co nam na drogach straż miejska czy policja.

  • gość 2019-05-30 16:11:04

    co was z tymi progami ,przeszkody powinno się likwidować w inny sposób , kilka wymuszonych uśmiechów z listem do domu i opanował by się , tak myślę .

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 16:12:37

    Mało tego,że od 100 lat jeżdżą to ja od 50 lat nie słyszałam o poważniejszym wypadku w tym miejscu,a przy Moniuszki gdzie są 2 podstawowe szkoły czekamy tylko na tragedię bo wypadek mamy raz w miesiącu.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 16:14:40

    I taki próg zwalniajacy na kujańskiej tam kierowcy mają pole do popisu i niezły pas startowy...A mieszkańcy tej ulicy wyjeżdżają na chybił trafił ze swych posesji bo zasłaniają drogę drzewa a niektórzy jeżdżą zbyt za szybko....I nikt z tym nie może zrobić porządku...policja nie ma gdzie się ustawić albo i nie chce....drzew nie można wyciąć bo mają szlachetny mech czy co tam....A burmistrz śpi i udaje że nie ma problemu!!!! Więc może progi zwalniające????

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 16:52:24

    To prawda tam gdzie szkoły przedszkola tam powinno się instalować progi jak na Nieznanego Żołnierza. Rzeczywiście że na Kościelnej nie ma szkoły ani przedszkola no i żłobka też nie ma ale jest pomysł pana Piosika. Może by podać konkretnie kto o taki próg zabiegał u radnego. Tylko proszę bez odp że ludzie czy mieszkańcy, bo gdyby się okazało że to pomysł radnego to jest jeszcze cztery lata i cztery progi można zainstalować. Bezpieczeństwo tak ale z.glową.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 18:05:17

    Czytam i niedowierzam jacy wszyscy fachowcy.Proponuje przesiasc sie na rower problem z głowy. No Złotów metropolia wszedzie autem i po wszystko . Gdzie tak gonimy?

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 18:05:33

    Czytam i niedowierzam jacy wszyscy fachowcy.Proponuje przesiasc sie na rower problem z głowy. No Złotów metropolia wszedzie autem i po wszystko . Gdzie tak gonimy?

  • Gzuz - niezalogowany 2019-05-30 18:10:37

    Zamiast progow zwalniajacych proponuje zniesc ograniczenia predkosci, Tak bedzie bezpieczniej dla wszystkich pozdrawiam serdecznie.

  • gość 2019-05-30 18:30:13

    Współczuję podniesienia poziomu hałasu mieszkańcom - sąsiadom tego progu!

  • Właściciel sklepu - niezalogowany 2019-05-30 21:30:20

    Większego idiotyzmu nie widziałem. Kto podjął taką decyzję? którędy teraz mamy jeździć ? Trzeba to jak najszybciej zdemontować

  • Gość - niezalogowany 2019-05-30 21:33:29

    Panie Piosik gratuluję dobrego humoru, już bardziej chyba nie mógł pan zaszkodzić mieszkańcom. Zajmij się pan śpiewaniem a nie utrudniaj ludzią życie

  • gość 2019-05-30 21:38:14

    Ten krótki próg na ulicy kościelnej jest przeciw normom,jaki obowiązuje w całej Polsce czy w UE.Całą winę ponosi ten radny Łukasz Piosik,jak ktoś uszkodzi sobie samochód,wygra w Sądzie i zostanie obciążany kosztami.Nie ma w przepisach drogowych w Polsce czy w UE,że jest próg około 50 cm.Ten radny jak i również którzy jego poparli,mają zaburzenia psychiczne.Byłem kilka razy w Danii,tam jest szersza ulica jedno kierunkowa,nie ma żadnego progu,jest znak żeby nie przekraczać 30 km,na godzinę.Tam w Danii,czy w Belgii,Holandii,Niemiec,są bardzo wysokie mandaty od 50 nawet do 1.500 ERO.

  • Gość 1 - niezalogowany 2019-05-30 21:41:53

    Jestem za progiem dobry pomysł w końcu a po za tym tan jest ograniczenie do 20 szkoda że tak mało osób ma o tym pojęcie Mieszkam tam i wiem z jaką prędkościà jeżdżą nie jednego psa potrącili a dziecko to strach wypuścić bo majà w du.... ograniczenia Brawo

  • gość 2019-05-30 23:35:36

    Apeluję do radnych Miasta Złotów aby jak najszybciej uchwalić wywalenie tego progu, bo bierzecie wszyscy za to odpowiedzialność, kto to widział żeby na tak ruchliwej drodze ustawić próg, ja rozumiem że radny od śpiewania kolęd może mieć jakieś fantazje i przewidzenia ale zdaje się decyzję podjął tu burmistrz, który powinien mieć trochę oleju w głowie, nie rozumiem kto takich ludzi wybiera do samorządu

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 07:49:29

    Ja bym jeszcze dołożył zasieki i wilcze doły. Częstsze kontrole prędkości na tym odcinku wyeliminowałoby mistrzów prostej. Pomysł z progiem to pomysł z dupy.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 09:00:09

    Oj radny Piosik ten pomysł nie przemyślany kompletnie.

  • gość 2019-05-31 09:25:19

    Większość komentarzy , to wytwory chorych wyobrażni ! Znieść ograniczenia , zlikwidować wszelkie bariery ograniczające dobre samopoczucie piratów drogowych ! Tylko problem zaczyna się wtedy , gdy ginie dziecko, ginie inny użytkownik drogi , staranowany przez gnoja w samochodzie ! Rozpacz bliskich, którzy również często piszą durnowate komentarze broniące potencjalnych zabójców ! Spróbujcie popiratować na ulicach zachodnich miast ! tAM piraci są eliminowani przez bardzo wysokie mandaty przez służby , które pojawiają się całkiem znienacka! ! I tam jest to norma , a progi są montowane ! u NAS policja kontroluje piratów akcjonalnie , zapowiadając akcje we wszystkich środkach przekazu z dużym wyprzedzeniem ! Przecież to jest śmieszne, nieracjonalne ! Póki świadomość wsród polskich kierowców nie zmieni się należy zaostrzać wszelkie formy walki z chamstwem i piractwem na polskich drogach i ulicach ! Komu to przeszkadza ! Tylko tym , którzy nagminnie łamią prawo drogowi chuligani, potencjalni zabójcy , którzy uświadamiają sobie to wtedy, kiedy staje się tragedia , a oni sami idą do pierdla na kilka lat !! Mam duże doświadczenie w tym temacie , widziałem ogromne tragedie, zachowanie rodzin ofiar i tych którzy byli sprawcami tragedii więc tym , którzy tak bardzo krytykują walkę z piratami drogowymi nie życzę , aby kiedykolwiek stali się którąkolwiek ze stron drogowej tragedii !

  • gość 2019-05-31 10:49:56

    próg w tym miejscu, to NIEPOROZUMIENIE. nie dość, że jedzie się tak złą drogą, bo to niby wielki zabytek jest, że nie można położyć nawierzchni, samochód skacze jak na wybojach, zawieszenie dostaje po du*ie nawet jadąc 20km/h, to jeszcze dołożyli jakiś śmieszny próg zwalniający.

  • gość 2019-05-31 11:24:54

    Nie podoba się to proszę wybrać inną, alternatywną drogę. Jest "zła", bo zabytkowa. Według większości tutaj komentujących próg powinien być tylko w okolicach szkół, przedszkoli bo tam może wydarzyć się wypadek. OK, zgadzam się, istnieje większe prawdopodobieństwo takie zdarzenia. Ale na tejże ulicy, również mieszkają ludzie, którzy chcą bezpiecznie żyć. Gdyby kierowcy faktycznie jeździli 20 km/h nie byłoby tego progu.

  • gość 2019-05-31 12:05:58

    złotów, to stan umysłu. najpierw te genialne i przemyślane sygnalizacje świetlne przy pasach, a teraz kolejny wybitny pomysł progu zwalniającego zaraz za wybojami. gratuluję pomysłu!

  • Hania - niezalogowany 2019-05-31 12:09:19

    ten próg to jakaś masakra - jest zbyt wysoki. Jeśli już musi być niech jest ale czemu taki wysoki, mam mały samochód - i niestety już coś tak zahaczyłam. Gdzie można w tej sprawie napisać?

  • gość1 - niezalogowany 2019-05-31 12:58:06

    To jest dramat! Zdemontować. Im szybciej, tym lepiej.

  • gość 2019-05-31 12:59:28

    Taki próg to mało. MUR tam postawcie. Szaleństwo...

  • Gośćv - niezalogowany 2019-05-31 13:18:50

    Bardzo dobry pomysł ,dokąd wam się w tych puszkach tak spieszy co?

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 13:34:00

    Kto go wybrał, kto wybrał jego wodza. Po łzawych wyborach szumne zwycięstwo a teraz lament. Przecież w żadnym mieście w centrum nie ma takich grzmotów drogowych. Dlaczego na Wojska Polskiego nie ma takich progów tam by mogło być z pięć, jazda była się niewiele zmieniła. Co to za władza która wszędzie dosłownie kładzie ludziom kłody pod nogi i koła. Przecież ul Kościuszki nie jest trzeciorzędną ulicą osiedlową, to jest główną ulicą wyjazdowa że Starego Miasta. To że ktoś popieprzył ruch w jego całym rejonie nie znaczy że tak musi być zawsze. Po to daliśmy tam radnego, który nas okiwał aby tę sytuację zmienić. Panie Piosik czy panu nie wstyd, niech pan przyjdzie ponownie pod drzwi wyborców oni powiedzą panu gdzie pana miejsce.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 13:39:39

    Czytając komentarze stwierdzam, że tutaj nie chodzi o bezpieczeństwo, tylko aby dopie.....ć bliźniemu. A co. Aby gnojowi za dobrze nie było.

  • gość 2019-05-31 14:28:39

    BYŁ TAKI CZAS , KIEDY MIESZKAŃCÓW ZŁOTOWA CHWALONO, WYRÓŻNIANO ZA GOSPODARNOŚĆ , RACJONALNE MYŚLENIE , CZYSTOŚĆ I ESTETYKĘ ! NIE ULEGA najmniejszej wątpliwości , że nadal jest właśnie tak , a rozwój miasta obserwuję od czasów powojennych ! Myślę , że to części społeczeństwa poprzewracało się w łepetynach !! A to nie podobają się światła na przejściach, za dożo rond, za dużo ptaków , zbędne ograniczenia prędkości !! Złotów jest miastem specyficznym , gdzie na przeważnie wąskich , krótkich ulicach lub ich odcinkach istnieje bardzo duże nasilenie pojazdów !! Tego typu miasta lub stare dzielnice miast na zachodzie w sposób logiczny stosują zasady zabezpieczające przede wszystkim pieszych i rowerzystów ! Czy 200 m. do sklepu trzeba jechac samochodem , a nie np rowerem? Staliście się tak wygodni , że coraz bardziej zacofani ! Szkoda tego miasta , nie dopuście do władzy ludzi o tak marginalnych poglądach !!!

  • gość 2019-05-31 14:28:48

    Jeśli ktoś kiedykolwiek raczył się pizzą w ogródki Magnetycznej, to nie powinien mieć wątplwiości, że próg był potrzebny.

  • gość 2019-05-31 14:34:17

    Kościuszki a Kościelna to zasadnicza różnica. Co by się nie zrobiło w tym mieście, wieczne niezadowolenie.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 17:59:44

    Spowalniacze powinny też z obu stron parkingu przy SP3 i zakaz parkowania na całej ulicy Kr.Jadwigi! Zapraszam tam policję przed godz. 8. Istny Armagedon! Pewnie pół tysiąca dzieci idzie jednocześnie do szkoły i przedszkola...

  • gość 2019-05-31 20:32:49

    Ten próg to wymyślił jakiś idiota. Jadąc 20 km/h przez niego, można koła urwać. Aby go normalnie pokonać, trzeba wyhamować prawie do zera. Dziś byłem świadkiem jak jeden kierowca drugiemu prawie w tył wjechał, bo pierwszy gwałtownie zahamował chcąc go pokonać, nie urywając kół.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-31 21:01:59

    Panie Piosik!! Niech pan zobaczy co się dzieje blisko pana. Codzienna gehenna kierowców na ponad 4 arowej działce stanowiącej wnękę prywatnego parkingu sprzedanego za bezcen jednemu z byłych radnych. Ta wnęka to najbrzydsza część reprezentacyjnego pl. Paderewskiego, tam można przyprowadzać wycieczki i pokazywać jak nie należy zadbać o mienie zakupione od miasta. Czy nie zauważa pan jak mieszkańcy budynku Nr 7 nie mając chodnika ba kawałka chodnika i z domu wychodzą wprost pod zaparkowane w ich drzwiach samochody. Tam też mieszka starsza 82 letnia Pani Olszowa która tak paskudnego widoku potrzaskanych płyt i byle jak zaparkowanych samochodów w swoim życiu pod swoim domem nigdy by się nie spodziewała. Dzisiaj w tym budynku mieszka sama, tak jak i urząd zostawił ją samą sobie przez co nie ma do kogo zwrócić się o pomoc. A potrzebuje jej natychmiast tym bardziej że boi się nadchodzącej zimy. Praktycznie sama opalając mieszkanie nie jest w stanie utrzymać ciepła w budynku. Jednym z powodów jest to że miasto jako właściciel mieszkania po śp. Panu Lisowskim od dnia jego śmierci nic z tym mieszkaniem nie zrobiło. Ze zgrozą trzeba powiedzieć że nawet pomalowane szyby okien tego mieszkania nie zostały wyczyszczone i spełniają niechlubną rolę reprezentatywną podczas składania kwiatów pod tablicą I. Paderewskiego. Minęło tyle czasu a mieszkanie nadal stoi puste tak jakby miasto cierpiało na ich nadwyżkę. O czym to świadczy panie Piosik, mieszkanie balastem dla miasta, brak parkingów, burdel wokoło a pan zakłada progi zwalniające tam gdzie obowiązuje 20km/h. Nie zadaje pan sobie pytania dlaczego starsza kobieta która od wielu lat w urzędzie monituje swoje problemy i nie uzyskuje żadenej pomocy. Dlaczego miasto nie odkupi wnęki i nie przeznaczy jej na cywilizowany parking choćby dla mieszkańców pl. Paderewskiego. Niech pan zawalczy o normalność dla ludzi którzy pana wybrali, to co obecnie tam jest to syf na który psioczą wszyscy a pan udaje że tego nie słyszy. Ludzie pytają gdzie pana biuro radnego na Chrobrego, niech pan im odpowie.

  • gość 2019-06-01 18:37:00

    Po co ten radny debil Łukasz,wymyślił jakiś próg.Tego nie ma w całej UE.Czy nie było tańszym kosztem wykopać dół na głębokość 50 cm.Jak ja tam uszkodzę samochód na ul.Kościelnej,na której samochodami jeżdżą z szybkością około 30 km.,to ciebie podam do sądu o odszkodowanie.Widać ilu mamy radnych prostaków bez wykształcenia,którzy poparli ten projekt debila Łukasza a burmistrz MILCZY.

  • Kierowca - niezalogowany 2019-06-01 21:48:24

    To jest próg wstydu a nie próg zwalniający, co za radę miejską ludzie wybrali, zdementujcie to jak najszybciej bo was ludzie wykopią z tych stołków w radzie

  • gość 2019-06-02 00:54:50

    Współczuje ludzią którzy tam mieszkają!! Hamowanie przed progiem, przyspieszanie za progiem i co chwilę stukot kół , na tak ruchliwej drodze żeby wymiśliś próg zwalniający

  • Gość - niezalogowany 2019-06-02 10:20:59

    Burmistrz milczy bo bezradny Piosik to jego zdobyczne trofeum potrzebne do głosowania. Co to Burmistrza obchodzi jak ten próg odbierają kierowcy. To prawda że przez niego hałas w tym miejscu zwiększył się dwukrotnie. No cóż powiedzieć chyba trzeba zacytować symbol. dr. Sztrosmajera ,,Gdyby głupotą skrzydła miała to by fruwała ". To co zrobiono po rewitalizacji Starego Miasta za Pana Wełniaka to nic innego jak wandalizm polegający na niszczeniu przyjętego program organizacji ruchu w tym miejscu przez prawie tę samą Radę Miasta. Koślawy wyjazd z Wojska Polskiego na rondo, dwukierunkowy ruch po wąskich uliczkach pl. Paderewskiego niezgodny z normami, ogromne korki na ul. Mickiewicza a przez to i Obr. Warszawy a teraz nieszczęsny garb piosikowy przeciw wyborcom, i kierowcom. Mnie osobiście nie dziwi że burmistrz na te niedogodności na które trafiają mieszkańcy wyraża zgodę. Przecież on nie jest stąd i tutaj nie mieszka. Czy obchodzi go to że na Wojska Polskiego pękają domy, że korki na ulicach że wspominane w jednym z komentarzy dzikie miejsca parkingowe zagrażające mieszkańcom i to w centrum miasta. Można by dużo pisać ale czy to kogoś obchodzi co mówią zwykli mieszkańcy a nie ci podpudrowani otaczający świtę samorządową u których takie pseudo działania marki Piosik znajdują poklask. I to ma być działaniem na naszą rzecz. No nie wiem i wielu też nie wie.

  • gość 2019-06-11 14:04:50

    Zachciało się Wam małego, śpiewającego radnego to takie teraz pomysły. Dla dodania sobie animuszu Piosik jako jedyny radny wygłasza swoje wywody z mównicy. Wiedzę z zakresu samorządności ma zerową. Jest to kompleks małego kurdupla.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kupię Mieszkanie Bezczynszowe

Młode małżeństwo kupi mieszkanie w Złotowie! może być do remontu, min.3-pokojowe. Bezpośrednio!


Zobacz ogłoszenie

Kopanie stawów

Świadczymy usługi kopania i pogłębiania STAWÓW - w promieniu około 100 km od 89-300 Wyrzyska. Posiadamy własne koparki gąsienicowe oraz..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zlotowskie.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Angelika Leszczyńska, Mariusz Leszczyński “Leszczyńscy” S. C. z siedzibą w Złotów 77 – 400, Wojska Polskiego 2

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"